Kocam ayrı eve çıkmak istiyor ben istemiyorum, ayıp değil mi yaptığı?

Eşimin annesi ve babası ile yaşıyoruz. Ben memnunum halimden. 1 yıllık evliyiz dün ayrı eve çıkalım dedi neden dedim daha rahat ederiz. İstediğimiz saatte kahvaltı istediğimiz gibi uyumak takılmak sarmaş dolaş flim izlemek ben eve geliyorum karım boynuma sarılamıyor ya ne dersin bir ev var 2+1 beğendim paramız yeter alalım onu içine de gönlümüzce eşya küçük ama bizim olur ne dersin dedi ben memnunum ben gitmek istemiyorum dedim saçmalama daha mutlu ve rahat olucaz dedi istemiyoeum dedim sinir etme beni diye çıkıştı sizce ayıp depil mi yaptığı

Kocam ayrı eve çıkmak istiyor ben istemiyorum, ayıp değil mi yaptığı?
Cevapla