Şuanda sevgilim var yeni Yeni sevgili olduk diyebilirim. Eski kız arkadaşından 2 ay önce falan ayrılmışlar erkek arkadaşım ayrılmış sevmiyorum istemiyorum diye allah var kızıda stalkladim Meraktan kız güzel. Bugün içime kurt düştü telefonunu elime aldım baktimki kızın numarasını silmemiş ve kız birton durum koymuş hepsine tek tekte bakmış girip bende sizin gibi olumsuz düşündüm kötü düşündüm ama Erkek arkadaşım sevseydi neden ayrılsın ki? Bu ihtimalde var bide öylesine durumlarına bakıyor olamazmı? Böyle bi ihtimal var mı? Nolur akıl verin uyuyamiyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün kızın durumlarına bakmamış hiç ne düşünüyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İhtimaller var. Bence ayrıl. Yarası kabuk bağlamamış bile.
Öylesine bakıp geçiyor olma ihtimali yokmu?
Hayır tyok
Seviyor madem hala neden ayrıldı?
Bana yazsana bi
tamam
Ama hesabın gizli
Açtım
Göndermiyorum mesaj
Gönderemiyorum
İstek yolla
Takip et
Ettim
Bir erkek bir kızın numarasını silmiyorsa bir kapı aralamış demektir gerçekten ayrılan insanlar numara siler her yerden engel atar
Çok araştırma yaptim erkekler genelde umursamadıklwrı için silmiyorum demişler bakıp geçiyor takmıyor ihtimali yokmu
Hayır yok çünkü bunu bende yaptım arkadaşlarımda yapıyor bir kızın numarası silinmiyorsa bir barışma umut ışığı vardır
Madem seviyordu neden erkek arkadaşım ayrıldı ozaman neden benle insans orguluyor
Bir sinir anında insan diline hakim olamaz büyük bir kavga etmiş olabilir bilmiyorum ki o kadar açıkçası yani neden ayrılır neden bunu onunla açık açık konuşmuyorsun ki kafanda kurma yüzyüze konuş gözlerini kaçırarak konuşursa yalan söylüyor demektir.
😔😔😔 ne olursa olsun bakmaması lazim di kendimi kandiriyorum
Buradaki hiç bir fikir ve düşünce sana Doğruyu söyleyemez sevgilini karşına al ve adam akıllı konuş neden bunu yaptığını sor ona
Kendini bunaltma gerek yok bu kadar oda insan sende insansın konuşun oturup
Kaç yaşındasın sen
29
Yahu 29 yaşındasın, çözemiyor musun bu konuyu halen
Senim gibi olumsuz düşündüm ama sevgilim sevseydi neden ayrılırdıki neden benle soruyor insan kendine işte bide öylesine bakıp geçemezmi?
Belki sevgilin ayrılmamıştır? Kız ayrılmıştır? Sevgilinde ben ayrıldım diyor olabilir. ?
Eminim arkadaslarinada sordurdum sevgilim ayrılmış Aklımada süphe düşmedi degil kız güzel bi kız öylesine bakıp geçme ihtimali yokmu cogu erkek umursamadigi için telefonunu silmedigini falan belirtmiş
Sevmese veya ilgi duymasa halen takip etmez paylaşımlarını.
Veya sevgilin onunla fiziksel yakınlık kurmak istemiştir, kız istemeyince yol vermiştir?
Senin olumlu karşılık vereceğini düşünüyorsa da o yüzden de seninle sevgili olmuş olabilir
Haklısın sanırım merak etmese durumlarının hepsine bakmazdı insan düşünüyor işte bakıp geçiyor umursamiyor ihtimalini...
Yakınlık kurdunuz mu fiziksel?
Daha olmadı yeniyiz
Ama izin vereceğini biliyor dimi
Sanırım haklısın ama benle ciddi düşündüğünü söyledi
Bakire değilsin dimi
Değilim ama k bunu bilmiyor sormadı bile
Belki de biliyordur ve o yüzden seninle sevgili oldu.
İkimizde ciddi dusunuyoruz aslında beni seviyor hissettiriyor ama haklısınız onada bakmaması lazimdi kızda güzel gerçekten içime süphe düştü
Detay veririm de şimdi buradan detay verecek olsam engel yerim
Verin sorun değil
Ben site tarafından engel yerim buradan yazarsam
Özeldem yaziyim