Kadına hesabı ödettirmek, ilişkinin sonu mu demektir?

Yeni tanıştık buluştuk, yedik içtik her şey çok güzeldi, 800 TL hesap geldi hesabı tam ben öderken dur hayır sakın ben öderim dedi, kadınlara karşı saygılı olduğumdan onunla hesap kavgasına girmedim tamam dedim.

Hesabı ödedi ve ertesi gün ben ilişki konusunda kararsızım demeye başladı tanışmak isteyen kendisiydi birde buluşmada tek kusurum hesabı ona ödetmekti?

Yani orada onu ezip parayı ödemem mi gerekiyordu?

Kadına hesabı ödettirmek, ilişkinin sonu mu demektir?
Cevapla