Sevgilim otobüstekiler rahatsız olmasın diye kapatıp mesaja geçti, ne alaka?

Finaller bitti eve geliyorum bana dexi ki otobüsteki diğer insanlar rahatsız olmasın hadi mesajlasalim diyerek kapattı ne alaka
Güncellemeler
+1 yıl
Otobüste olan benim ben
Sevgilim otobüstekiler rahatsız olmasın diye kapatıp mesaja geçti, ne alaka?
Cevapla