Bir erkek neden red yediği kıza hala "bundan sonra da yanında olmak isterim" der?

Mantıklı bir tarafı var mı bunun sizce

Bir erkek neden red yediği kıza hala "bundan sonra da yanında olmak isterim" der?
Cevapla