27 yaşındayım hiç doğru düzgün bir ilişkim olmadı. Tuhaf mı?

Hayatım hep ailemin ve kendimin koşturmalarıyla geçti. Okuldu, atanmaydı derken çok bu tarz şeylere kafa yormadım. Aslında bu süreçte konuştuğum veya bana yaklaşan erkekler oldu. Ama içime sinen hiç kimse olmadı. Sırf sevgilim olsun diye de olsun istemedim. Ortalama biriyim her anlamda. Sizce dışardan duyulduğunda garip bir durum mu?

27 yaşındayım hiç doğru düzgün bir ilişkim olmadı. Tuhaf mı?
Cevapla