Var mı dünyanın tüm yükünü gözlerinde unuttuğunuz bir insan... ?

Aşk güzeldir..

Onlarca, yüzlerce sözcük yetmezken anlatmaya hissedilenleri, bir bakış yerinde tutar zamanı, siz donar kalırsınız, söylemek isteyip de cesaret edemediklerinizi, cesaret edip de söylemek için zaman bulamadıklarınızı bazen sadece bir bakış gereksiz kılıverir. tam gözlerinizin içinde, hiç kırpmadan, yumuk yumuk, kısık kısık öyle bir kalıverir ki, kaybolursunuz gözlerinde...
ve bazen gözler, sözlerden çok daha fazlasını anlatır insana.
içiniz erir, sadece gözlerinde değil, yüreğinin de içinde kaybolmak istersiniz...

Benimde gözlerinde kaybolduğum ve kayboldukça huzur bulduğum iyi ki dediğim biri var hayatımda.. 🐨❤
Var mı dünyanın tüm yükünü gözlerinde unuttuğunuz bir insan... ?
Var mı dünyanın tüm yükünü gözlerinde unuttuğunuz bir insan... ?
Cevapla