Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Türk kadınların ÇOK BÜYÜK BİR SORUN VAR ! ..
>>> kendisi erkeği sevmiyor , parası için seçiyor ve seviyormuş gibi yapıyor
ama erkek köpek olsun çok sevsin peşinden koşsun istiyor !
BU DENKLEM ÇOK ARIZALI YAMUK ve BOZUK ! ..
Sen eğer karşındaki erkeği sevmiyorsan onun için hiçbir çaban yoksa , etraftaki kendi akıl hastası gay faminist vs vs sorunlu arıza ilişki uzamnlarını dinleyip saçma sapan hareketler yapıyorsan doğal değilsen zaten baştan kaybediyorsun ! Giyim tarzın davranışların vs her şey karşındaki "düzgün" erkekler tarafından inceleniyor tahlil ediliyor muhasebesi yapılıyor.. daha 1. adımda dışarıdan bozuk güvenilmez sosyete bozuntusu şımarık ukala kibirli vs vs görünüyorsan en baştan kaybediyorsun ve düzgün erkekleri soğutup kendinden zaten kaçırıyorsundur..
Ayrıca hoşlandığın bir erkek varsa ona karşı HİÇBİR ÇABAN YOKSA hiçbir zaman tanışamazsın ! erkekler köpek değilidr , yalan uydurma senaryo Türk dizilerine bakıp gerçek hayatta oradaki gibi yılışık yalaka yağcı boyacı ittt erkekleri sokakta göreceğini zorla gleip senle tanışacaklarını sanıyorsan ÇOK YANILIYORSUN ! Buülkede eerkeklere TVde pislik pislik hakaretler ediliyor saapıık taacizcii katill vs vs aşağlık hakaretle rediliyor sayılıp sövülüyor.. artık düzgün erkekler kendilerini GERİ ÇEKTİLER ve tanışmak için çabası olmayan bakmayan ilgilenmeyen iletişim kurma hevesi olmayan soğuk kızlarla kesinlikle ZORLA tanışMIyorlar. Düzgün bir erkeğin onuru gururu vardır zorla gidip kimseyle tanışmaz istenmediği yerde zorla durmaz. Bir erkekle tanışmak istiyorsan çaban olacak ! çoğunluk kızlar gibi erkek köpek olup durup dururken ayağıma gelecek diye bekliorsan sana hayatta başarılar.. hep aynı sapıkları bulursun = her kadının üzerine saldıran zorla gelip tanışan yüzsüz it altdan pislik tipleri.. çünkü çaban yoksa onlar zorl agelip seni bulurlar.. Aşk sevgi pizza pide değildir , pizza pide bile sen sipariş etmezsen kapına GEL-MEZ ! ama Türk kadını kendi hiçbir çaba göstermeden oturup yangelip yatıp MAL gibi bekleyip aşk sevgi hazır yemek olarak önüne gelecek diye bekliyorlar ve düzgün erkekleri kaçırıyorlar.
Ayrıca kimseyi görmek istemiyor gözlük takıp geziyorsan , kimseyi duymak istiemiyor kulaklık takıp geziyorsan , hiçbir erkeğe bakmıyor ukala şımarık kibirli prenses gibi geziyorsan kim gelip senle niye tanışsın ki? ? .. çaban olacak çaban.. herkes insan ve ne ekersen onu biçersin.. eğer bir yemek önüne hazır geliyorsa KORK bu zamanda !
Sen sipariş etmediğin pizzayı pideyi yermisin? Türk kadını afiyetle yiyor.. belki o pizzza pide zehirli , belkide getiren hırsız? sen sipariş etmemişsin onu hiçbir çaban YOK ve hazıra konup afiyetle yiyorsun.. ne güzel dünya ! .. umarım açıklayıcı olmuştur.
Ayrıca kadın kaçacak erkek kovalayacak mantığı güden akıl hastası ilkokul çocuğu beyinli gerriizekkalılarıda dinleme.. yıl 2023 .. yok böyle yalan dolan fanteziler ! insan olan insan gibi iletişim kurar ve tanışır zamanı kaçmakla kovalamakla
BOŞA HARCAMAZ ama etrafta insan var mı sorun işte 0 ..1313 Yorumla
u +1 yılAlnı olsa öpülecek bir yazı olmuş.
Nerede aşkolog gibi tabir edilen aptallar varsa bunları dinleyip insanlar ilişkilerinin kötü olduğunu düşünmeye başlıyor. Mükemmel bir ilişki diye bir şey olmadığını aşılamak yerine sizin ilişkiniz kötü ayrılın demeye getiriyorlar.
+ Olarak tc kızları düzgün bir ilişkinin d harfini bile hak etmeyecek kadar hazırcılar.- +1 yıl
Çok haklısınız
- +1 yıl
abi bu tür sorular zaten palavra hep sevilmiyorum bilmem ne diye sıoruyorlar. bazen özel konuşunca foyoaları çıkıyor. ama yazına sonuna kadar katılıyorum.
- +1 yıl
bunu yazmaya usenmedigi için abiyi tebrik ediyorum... şahsen ben okumaya üşendim
- +1 yıl
Sonuna kadar okudum tebrik ederim sitede böyle kaliteli insanlar da varmış helal olsun yazıda bizi ne kadara s... kp atsan da jsjjsjss gerçekleri duymak iyi geldi
- +1 yıl
Adam skip atmamış bu tip kozların acı gerçeklerini söylemiş
- +1 yıl
-------------- Kız halaaa ne yazıyor >>> " beni sevicek çok insan var malum türkiyedeyiz "
BÜYÜK SORUNDA TAM OLARAK İŞTE BU.. Seni sevecek çok insanlar olması önemli değil , seven 1 erkek olması + seninde onu ÇOK SEVMEN ÖNEMLİ.. işte anlatmak istediğim buydu ama değişen bir şey YOK.. yine erkekleri değersiz ve köpek olarak görme düşünceleri DEVAM.. - +1 yıl
Onun nedenide zaten abaza çükünün peşinde gidenler. Nefes alsım yeter diyenlerin yüzünden o kadar arz talep dengesi bozulmuş ki hepsi Ben harikayım sanıyor. Kendilerine bakmadan Süper beyaz atlı prens istiyorlar. Ben yakışıklı özgüvenli zeki maddi gücü hiçbir erkeği Nerde şu benim gibi erkeği Yan gelip yatarak bekleyen kız diye aradığını sanmıyorum dediğin gibi Ama bütün sorun Ülkemizde Uçkuruna düşkün Erkeklerin önüne gelene yazması yatağa atmak içinde veryansın edip Adeta köpek olup herşeye evet Diyen kı, ç yalayıcısına dönüşmesi Bu ortamda normal bir erkek 5 dk mesaja geç cevap verirse sorun başlar 😄
- +1 yıl
%80 için doğru bir yazı kardeşim, hatta %90. Doğru söze ne denir ❓️Tebrikler👏👏👏👏 Artık her durumda seninle varım diyebilen kadınlar yok denecek kadar az maalesef ❗️
- +1 yıl
En İyi Cevaplar
+1 yılSevilmek istemek tabi ki seninde hakkın ama bunu çok istiyorsun diye önüne gelene şans verirsen üzülen taraf olursun. Hem aşk hayatında, hem normal arkadaşların arasında iyi seçim yapman gerekiyor bir insanı hayatına almadan önce onu iyi tanırsan kolay kolay üzülmezsin..
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 325 cevap paylaştı. Seni çok iyi anlıyorum. Bazen insanın boğazı bile düğümleniyor yalnizligimdan. Ve öyle belirsiz sessiz bı boşluk varki insanın içinde insanın o boşluğa kendini atıp çığlık çığlığa yok olası geliyor.. AMA İNANCIM VAR BUDA GECECEK ARKADAŞIM. Sende SABRET benim gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende tıpkı bensin insan seçimlerim çok yanlış kimi seçersem hep beni üzüyor ama diğer insanlara bakıyorum ne bileyim ergenlikte tanışmış yıllar sonra evleniyo üniversitedeyken tanışmış evleniyo nasıl buluyorlar doğru insanı anlamıyorum ben banada nerde dengesiz mutsuz edecek insan varsa denk geliyor
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBende hiç sevilmedim sevilenler şanslı çünkü.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynı ben de senin gibi yalnızım ve bu yaşıma geldim hiç sevgilim olmadı elime dişi sinek bile değmedi tabiri caizse tertemiz bir delikanlıyım anlayacağın yakışıklı ve tatlı bir gencim üstelik ama yalnızım işte yalnızlık çok kötü bir şey cidden ya artık ben de sevmek sevilmek mutlu olmak mutlu etmek istiyorum etrafımda el ele göz göze kol kola sarmaş dolaş gezen vakit geçiren çiftleri gördükçe içim yanıyor imreniyorum resmen yaaaa 😔😓😢😞
Bu kadar güzel ve tatlı bir kızın nasıl sevgilisi yok hayret verici valla bu arada söylemeden geçemeyeceğim doğrusu prenses çok tatlı ve güzel bir kızsın yeminle 😍❤️✔️👌
Ve nasıl erkeklerden hoşlanırsin tipe önem verir misin mesela sevgilin olacak erkeğin hafif göbekli mi yoksa vücutlu kaslı mı olmasını istersin ben mesela hafiften göbüşlüyüm ama bi o kadar da dediğim gibi yakışıklı ve tatlı bir gencim 🙈🤭🙃👌24 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılCevap vermek yok mu 🙃
Cevap sahibi+1 yılBu kadar güzel ve tatlı bir kızı hangi kardeşim. üzdü acaba böyle hayata küstürdü MK ne insanlar var insan demeye bin şahit kıyamam ya üzülme lütfen değmez
Soran+1 yılHayat işte boş ver ):
- +1 yıl
ne kadar yılışık ve itici bir yazı yazdığını bir bilsen...
+1 yılBaktım kızlar beni sevmiyor 4 ü aynı kızdan olmak üzere 22 ret yedikten sonra Ayrica yüzlerce km peşinden gidip 6 sene takıntı yapıp tüm ergenligini universitesini sap geciren tüm kızlara dusmanken birini seven peşinden giden ben döndüm kendime baktım dedim sen manyak misin lan? Artik öfkeyle nefretle besleniyorum baktım tanimadigim kiz elinde kahve geliyor kapıyı önden koşup açıyorum sanıyor ki aha abaza yalaka bende bi anda kapıyı bi bırakıyorum küt kafasına üstü başı kahve eheheheehehheheeh sen de böyle ol hiçbir lanet insana ihtiyacın yok alayinin canı cehenneme hepsi onune gelene istek atar sayısal loto oynar gibi rastgele yazar kimse aşktan sevgiden anlamaz sende umursama rastgele tut birini götür ac köpek gibi herkes zaten. Ben kurtuldum size iyi şanslar
10 Yorumla
+1 yılÖncelikle cinsel meta olarak görülmek istemiyrksan fazla açılıp saçılma
Ve kendini entellektuel anlamda geliştirip unide gorudugn iyi bir erkekge kapak at
Diyorsan ki yok onlar çekici değil
Bil ki gönül eğlendirmek istiyorsun
Huzur istiyen kişinin yapacağı erkek tercihi bellidir iyi gunler
58 Yorumla- +1 yıl
abi ilk defa dogru konustun
- +1 yıl
@theslnttypumpkin dıt çocuk adam
Benim doğru konuşmadığım nerede goeulmuuuuss - +1 yıl
çocuk adam esprsi gecti artık bak onuncuya yapıyosun abicim çocuk dam diyen çiğ köfteci abi dükkanı kapattı sen hala onun eski viral lafını söylüyon baska bisi bul
- +1 yıl
@theslnttypumpkin ben espri yapmıyorum
Hoşuma gidiyor laf
O adamda son zamanalrinda kuzu gibi olmistu - +1 yıl
@theslnttypumpkin ne abisi be
Liselimisin sen - +1 yıl
değilim ama senin kafa yapın öyle
- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
@Gürmecinistan_ eyvallah
- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
+1 yılYa yanlış anlama herkes sevgiyi hakeder de şuraya şu dekolteli resmini atıp anonim olan bir sitede ulu orta resmini paylaşıp sevilmek istiyorum diyen birini muhtemelen asla ciddiye alamam diye düşünüyorum kendi açımdan. Yani misal seni tanıyor hatta hoşlanıyor bile olsam su durumdan sonra direkt soğurum yani.
33 Yorumla- +1 yıl
@maddycr tamamen beğenilme ve ilgi görme çabası. Aradığı şey sevgi falan da değil işte.
+1 yılabicim 5 tane kız görüşü var 31 tane erkek görüşü var bir tanesi benim bi tane kes ya olum yapmayın ya bir çoğunuz 5 kuruşluk adamsınız hepiniz toplanmış lan.
Zaten kızın yaptığı da ayrı bir ağzımı açıcam ilgi istiyorsan nasılım diye konu açabilirsin.
20 YorumlaAramadığımız için buluyoruz, bi köşede ühühüü beni seven yok diye ağlamadığımız için, kendimizle mutlu olmayı becerebildiğimiz için.
30 YorumlaYalnızlık için ağlayacağına etrafına sahte yok diye sevinmelisin bence ve seni hiç samimi bulamadım? Bence flörtöz bir insansın ve şuanda da duygusal bir boşluğa düştün gibi geliyor. Kısa zamanda düzelir merak etme ama yalnızlık daha iyidir herşeyini kaybetmek hayata mantıklı bakabilmek duyguları köşeye atmak tabi bu benim görüşüm
01 Yorumla- +1 yıl
Güncellemen kendini daha da yanlış anlaşıtılır türkiyedeki erkekler enayi değil biz kızları da enayi değiliz her şeye cinsiyet değil karakteristik bakılırsa artık ben çok sevinicem ve giyiniş görünüşüm için çok seven olur diyorsun da çokta a**baza var neden bunu demiyorsun? Bu kendi görüşüm Bİ sana bakıyorum Bİ bana ben daha güzelim mesela ama beni severler ztn diyip giyinişimi kendimi baza alıp olaylara öyle yaklaşmıyorum. BİR İNSANIN KARAKTERİ GİYSİSİDİR İSTEDİĞİNİ GİYEBİLİRSİN İSTEDİĞİN SAÇI İSTEDİĞİN MAKYAJI DA YAPARSIN BUNA LAF EDENE ZTN ASIL LAFI BEN EDERİM FAKAT BU ÖZELLİĞE BAKARAK KARAKTERİNİ BENLİĞİNİ BIRAKIP BU LAFI EYMEN İRONİCE VE BANA KALIRSA E-DE-MEZ-SİN bu tarz düşünen biraz mantıklı düşündün üzülmez böyle şeye zaten
+1 yılİnsanlara nasıl tavır verdiğine göre değişiyor bu. Sevilmek istiyorsan karakterini ön plana koymalısın ki kadın avcıları değil de adam gibi adamlar seni sevsin. Güzel kızsın umarım aradığını bulursun.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPsikoloğa gitmek çok iyi geliyor. Durumun olmayabilir evet bu yüzden iki çözüm önerisi: birincisi belediyelerin ücretsiz görüşebileceğin psikologları var. İkincisi devlet hastanelerinde az da olsa psikolog var. Psikiyatriye gidip ben psikoterapi almak istiyorum beni devlet hastanesinde biirine yönlendirme yap diyorsun ve yapar. Olmadı hastanenin danışma birimine gidip sor ne yapabileceğini.
00 YorumlaSen Sevilmeyi Kullarda arıyorsun sonu hep hüsran Seni seven Allah Var Seni Sınıyor sen Maneviyata koşmak yerine yine Vafasız insana koşmayı yapıyorsun silkelen kendine gel sen değerli varlık olan İnsansın Vede kullukla İnsan düzene girmekte
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru
Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. foto atmak için bahane. bu mu hayata küsmüş halin. d
30 Yorumla
+1 yıldekolte yi koyup poz verirsen daha çok ağlarsın sjsjsjs diyim sana soruyla ne alaka yani , ilgisiz kalmışsın abazan topluyorsun başka bir şey değil
20 YorumlaZamanı geldiğinde doğru kişi çıkacak. Emin ol inan bana 💜 tek yapman gereken sabretmek...
20 Yorumla
+1 yılUnutmaki kimsenin hayati 4/4 Luk değil.. kendinden veya hayat'dan çok fazla beklentin işler tersine gittiğinde psikolojini bozar. Bence daha önce görmediğin bilmediğin bir yere kısa bir tatil iyi gelecektir..
00 Yorumlasutyenle foto atmayarak daha kolay bulursun gibi. çer çöp birbirine karışır böyle ayıklayamazsın
10 YorumlaBende aynıyım kimseyle konuşamıyorum flort vs daha once birini 2 sene platonik sevdim cirkin bi kizda deilim senin fotona bakarsak sende baya güzelsin her gece sıkıntıdan patlıyorum ve bole olunca hiç hoslanmicagin birine bile bağlanabilirsin duygusal boşluğa düşüp hic biside yapamazsın ben bi çaresini göremedim
111 Yorumla- +1 yıl
Derin dusunen ve empati yapabilen birisin. Tavrin cok tatli geldi, soylemek istedim. Umarim hep mutlu olursun :) iyi geceler
@iriddjdid
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAynen, ben 38 yasindayim. Hic asik olmadim da sevildim belki bilmiyorum.. ama oyle filmlerdeki gibi ask mesk yasamadkm. Eski esim dahil. Sevmedim hicbi erkegi ya. Dun de titanik filmini izliyorum, diyorumki, ben nerde yanlis yaptim...
13 Yorumla- +1 yıl
Hata sevdigin adam
Cevap sahibi+1 yıl@Metehan9089 sevmedim kimseyi maalesef. kalbim buz benim. ama imreniyorum
- +1 yıl
Benimde bazı sorunlarım oldu hep 13 yaşından beri ağır sorumluluk altına girdim karakterim de çocuksu davranışlar yok kendimden büyüklerden hoşlanıyorum olgun erdemli ne istediğini bilen duygusal birininistedim
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBelaltı ıltıfat toplamak ıcın resım cekınıp sıteye yuklemek sebep olarakta sevılmıyom ya uhuhu demek kurguya puan vermıyorum sapık
10 Yorumla
+1 yılben yorumları okumaya geldim manş herkes şair edebiyatcı kesilmiş la benim soruma neden cevap vermionuz
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılHer şeyini kaybedersen bir şeylere sahip olmaya o zaman başlarsın.
Hayata küsmenin zamanı değil.10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılkendini böyle cinsel obje haline getirirsen kimse sevmez, herkesin derdi seks olur kusura bakma da.
26 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılEnseyi karartma hemen ya, bir şekilde işler yoluna girer az sabret. Hayatta öyle her şey hoppp diye yoluna girmez
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılGüzelsiniz efendim bulursunuz bu kadar ölümsüz olmayın.
Bu işler biraz şans işidir.
Biraz da emek ister yani çevre ister.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla onu bunu bilmemde Bu ülkenin kadınları ne içiyorsa derhal bıraksa iyi olur. Fena kafa yapmış durumdalar. Realiteden kopuk tamamen itopik hayal dünyası ve onun üzerine kurulmuş Absürt fikir ve kafa yapısıyla haraket ediyorlar
00 YorumlaMadem öyle burdan sana teklifte bulunan ilk kişiye şans ver belki mutlu eder seni ( yanlış anlama teklif edenlerde ben yokum )
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılAğladıgın an günlüğüne yazmıyorsan olmaz o iş. Hem aglayıp hem gunluge yazman gerekıyor bu işin raconu bu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de aynen maalesef aşırı ilgi eksiğinden öleceğim yanlış anlamazsan hani kötü bir insan değilim profilimi inceleyebilirsin muhabbet etmek ister miydin iyi bir dinleyeceğimdir inan em ikimiz de vakit öldürülmüş olurduk
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNeyse canin sagolsn
Hiç küsmüşe benzemiyorsun sanırım başka şeyler istiyorsun
10 YorumlaMemelerinin konuyla alakasını çözemedim. Neden onlar da dahil?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu senin hayata küsmüş halin ise ben ölüyüm ozaman hiç yaşamıyım 😂😂
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılSen önce kendini sev. Başkaları da elbet bir gün sever.
10 Yorumla Nadir bulunur tek sen değilsin yani için rahat olsun 😅
10 Yorumla
+1 yılÜzme tatlı canını seni seven de çıkar bulunur elbet
10 Yorumla
+1 yılböyle güzel kızlar her gün ağlamamalı, ağlayacaklarsa haftada 1 ağlamalı
10 Yorumla
+1 yılKızım bu tipli pek yalnız kalacak benimle benzemiyor musun ama neyse
00 Yorumla
+1 yılEmre söylemiş zaten tüm söylenenleri tam eiglik
00 Yorumla
+1 yılBence seni doğal halinle severler. Hatta şöyle nü halinle falan. Shcvhg
00 YorumlaUmudunu kaybetmw elbet bir gün seni de seven biri olur
00 YorumlaLayn bu kızı üzmeyin yoksa çıktığınız yere sizi geri isterim 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen her geçen gün Eriyorum ölüme her gün biraz daha yaklaşıyorum sağlığımı kaybettim.
Sırf sevilmediğiniz için ağlayıp ölmek mi istiyorsunuz yazık kafanıza00 Yorumlabu şekilde sevilemezsin sadece ilgi ihtiyacını karşılarsın
00 Yorumla
+1 yılManzara hiç öyle söylemiyor ilgi delisine benziyorsun
00 Yorumla
+1 yılGüzelliğin göz kamaştırıcı insanın aklını başından alıyor
00 YorumlaDüştüysen kalk gel kendine. kimse çıkarı olmadan tutmaz elinden kendin kalkıcan
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılYa kıyamam sana gel seveyim seni, saçlarını okşayayım
02 Yorumla- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Tekrar oku
Gizli Üye(18-24)+1 yıl"Sevilmek" içinse yöntemin yanlış
30 Yorumla
+1 yılŞu fotoğraftan anca ben kullanılacak kız potresi çıkarırım. Seveceğim ailemin karşısına çıkarcağım evlilik hayali kurcağım bir kız değilsin keyfimi alırım mantığı ile yaklaşırım burada bile kendini sergileyebilen ilerde neler yapmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen bu ftgrfi heryere atiyorsan seni degil anca vucudunu severler. Sevdikten sonrada baskasini sevmeye giderler. Ama bir gunu gecmez bu.
00 Yorumlaguzel salliosun ya da dogru bilemem ama kesin bildigim su senle 5 dk konussam senin hatali oldugun ortaya cikar kesin hatalisin 2 inci olarak kendi vucudunu ortaya koyarak sadece malzeme olursun benim gibi durustlerin senle isi yok
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılevet yaaa küsmüşsün, fotoda açıkça belli.. hayatla barıştırmak lazım seni. arada bi tokatlamakta lazım kendine gelmen için
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılFoto ne alaka ya? Sen kendini böyle cinsel obje gibi gösterirsen erkekler sevileceğini düşünmezler pek :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüzel bir kızsınız neden kendinizi sevmiyorsunuz? Kimseye muhtac degilsiniz bunu asla unutmayın.
00 Yorumla
+1 yılSen bulmuyorsun onlar seni buluyor buda sabır istiyor. Unutma arayış içinde olan zor bulur. Beklemediğin misafirin pat diye çıkıp gelmesi gibi. Keşfedilen taraf olmayı tercih et, kendinle barışık olup güzel günlerinin tadını çikart, sosyalleş. 😌
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayata daha fazla kusmedigin iyi olmuş yoksa daha detaylı resim görecekti insanlar 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFotoğraf ne alaka? Oturup namaz kıl dua et sıkıntıların için
00 Yorumla
+1 yılEğer izin verirsen ben sevebilir miyim ama ben biraz fazla ilgi gösteriyorum haberin olsun Bir de hep yaramazlık yapmak isterim rahat durmam ya Ben peşin peşin söyleyeyim de
00 Yorumla
+1 yılBi kızla konuşuyorum gerçekten çok ilgi gösteriyorum o yok kafam şöyle yok böyle ilgi gösterince sonu hüsran oluyor diyor biz sanki güllük gülistanlık hayat yaşıyoruz hayat işte
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Hayata kusulmez onunda şurası vardır sabırlı olmak lazim
00 Yorumla
+1 yılvay lan büyük memen de olsan üzgün olabiliyormuşsun
00 Yorumla- Devamını Gör (104)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 