Uzun süreli ilişkim vardı (7 sene ) ailesinin yanına gitmeye yakın bana kötü davranıyordu bende buna gelemiyordum neyse bir daha aynı durum olursa aklıma başka şeyler geliyor güvenim sarsılıyor dedim yine yaptı hoşlanmadığım bir şeyi yaptı uyardım ben buyum işine gelirse dedi kavga ettik ayrıldık engelledik karışlıklı 1/2 hafta sonra hiçbir şey olmamış gbi yazdı insan sinirlenince geriliyor tepkileri artıyor dedi dedim yine olsa yine aynısını yapacaksın hayır diyemedi bitirdik ama güvenim sarsıldı ailesinin ona başkasını bulduğunu arayışta olduğunu bile düşündüm bir ay geçti ayrıyız bir kız profilinden eklettim tanımadığı kabul etti sonra yazdım her şeyi içimdekileri döktüm sonra ne mi oldu ben ve arkadaşlarımı kaş*r olmakla suçladı artık dayanamadım hiç bir şey olmamış gbi 2 ay sonra doğum günümü kutladı bir şey yazmadım önüne çıkacağım karşında göreceksin gbi tehditler etti yaptığının ne kadar yanlış olduğunu anlatmaya çalıştım sen misin bunu anlatan sanki onlara bana yazan o değil gbi seninle görüşmek istemiyorum bir daha bana yazma beni aşağı çekiyorsun önüne bak
duygum kalmadı ama haksızlığa uğrama hissi bana ağır geliyor
bir de 7 senedir hayatımda olan insanın bu yüzünü görmek …
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
7 seneyle kurtulduğuna şükret iyi ki böyle biriyle evlenmemişsin
Haklısın ama gerçekten insanlara güvenim kalmadı önceden böyle değildi sonradan değişti şimd korkuyorum biriyle olsam iyi gitse bile sonradan böyle olur mu diye içim içimi yiyor
Allah, Böyle birinden seni kurtardığına göre İnan gerçekten karşına hak ettiğin biri çıkacaktır sadece sabret
Önceden de fire vermiştir de sen görmezden gelmişsindir tamamen yıllarca oynaması imkansız
İnşallah, teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim💐
Şöyle söyleyeyim onu tanıdığımda 20 Li yaşların başındaydım insan o yaşlarda farklı seviyor konduramıyor en mükemmel senin yaşadığın şey gbi geliyor ilk başlarda bana çok kibardı özellikle ilk 1 seneye yakın kumarcı mantığı yaptım kötüleşmeye başladığında iyi günlerimiz var tekrar iyi günler olur tekrar kazanırım ümidiyle kaybetmek pahasına yaşadım ilk saygısızlığı şu oldu babası yoktu annesiyle ilerde yaşamak istedi ben aynı ev istemiyorum dedim ama kardeşlerinle kirasını verirsin bize yakın oturur sorun etmem dönüşümlü kalır yine sorun değil ama sürekli bizde istemem dedim o zman beni arabadan kovdu senin gbi cahil gelinler hep böyle dedi aslında bak kendimce orta yol bulmuştum meğer o zman vazgeçmek lazımmış sinyali gördüğün an kaçmak gerekirmiş
İşte bak söylemiştim sana bunlar en başından fire gelir ama konduramazsın veya görmezden gelirsin ayrıca genç olduğun için nerdeyse ilkin gibi olmuş o yüzden şans vermişsin hemen yol vermek istememişsin ama bu tarz etik dışı davranışlar gördüğünde ister akraban olsun ister sevgilin olsun hemen uzaklaş
Arabadan kovan insan ileride şiddete meyillidir.. bununla evlensen dayak bile yerdin ki iyi ki kurtuldun. Allah’a şükret
Şu an 28 yaşındayım ve geriye dönsem ilk saygısızlıkta Bırakırdım şu an öyle yapmaya çalışıyorum ama içimdeki korkuyu bastıramıyorum tekrar birine inanıp değişmesinden korkuyorum
Korkuyla yaşanmaz biliyorum ama içimi susturamıyorum
İlk 1 sene sana rol yapmış.. ben her zaman en az 2 sene flört edin derim ki gerçek yüzü ortaya çıksın bundan sonra en az 2 sene flört et gerçek yüzü çıkar ve hemen uzaklaş ve hiç öyle 7 sene falan uzatma çünkü bu tipler düzelmez
Yaşadım bir gün tartıştık son senemizde bacağıma vurdu hızlı bir şekilde arabada sinirlenince
Bir günde kartlığına baktım öylesine incelemeyi sevdiğim için para varmış orada onu gördüm diye kartlığı üstüme fırlattı tabi bunlar kötü şeyler iyi şeyleri de düşündüm ben hasta olduğumda yan ilde yaşıyor aramız 200 km ama gelirdi ben yoldaysam bana yemek yapardı vs beraber güldüğün çok anıda oluyor
Bacağıma vurma nedeni de çarşı da yürüyorduk ben ona göre dışarda yanlış anlaşılacak bir şey söyledim ama ne söyledim İnan hatırlamıyorum canım dedi sen nasıl dersn diyip surat astım arabada da aynı şekilde hiçbir şey olmamış gbi davrandı bir kere kırıldım sonra bacağıma vurdu surat asıp durma diye
Çok haklısın gerçekten bu da bana ders oldu
Şiddetin her türlüsüne hayır onlar firedir.. görürsen görmemezlikten gelme öyle şakadan da veya gerçekten vurmak falan olmaz.. insanca hareket etmeyi bilsinler veya evlerinde analarıyla otursunlar sonsuza kadar
Güzel günler tabi ki olacak öyle olmazsa seni hiç tavlayamaz ki böyle tipler rol bile olsa güzel davranmayı iyi becerirler ama eninde sonunda fire verirler
Haklısın zararın neresinden dönersek kâr
Her şey için teşekkür ederim
İyi geldi söylediklerin 🙏🏻
Rica ederim iyi birisin bence Allah yardım edecektir sana🙏Kendinede banada dua edersen sevinirim💐💐 iyi geceler
Amin hepimize inşallah
Tabiki edeceğim 🙏🏻
İyi geceler 😊
Amin İnşallah🙏😊Allah razı olsun teşekkür ederim💐💐
Dua et evlenince görmemişsin.
Haklısın ama insanlara olan güvenimi aldı götürdü
Şimdi yeni bir ilişkiye başlamaya korkuyorum o nasıl çıkacak diye