Özellikle erkekler yardımcı olursa çok sevinirim ihtiyacım var +1?

Uzun süreli ilişkim vardı (7 sene ) ailesinin yanına gitmeye yakın bana kötü davranıyordu bende buna gelemiyordum neyse bir daha aynı durum olursa aklıma başka şeyler geliyor güvenim sarsılıyor dedim yine yaptı hoşlanmadığım bir şeyi yaptı uyardım ben buyum işine gelirse dedi kavga ettik ayrıldık engelledik karışlıklı 1/2 hafta sonra hiçbir şey olmamış gbi yazdı insan sinirlenince geriliyor tepkileri artıyor dedi dedim yine olsa yine aynısını yapacaksın hayır diyemedi bitirdik ama güvenim sarsıldı ailesinin ona başkasını bulduğunu arayışta olduğunu bile düşündüm bir ay geçti ayrıyız bir kız profilinden eklettim tanımadığı kabul etti sonra yazdım her şeyi içimdekileri döktüm sonra ne mi oldu ben ve arkadaşlarımı kaş*r olmakla suçladı artık dayanamadım hiç bir şey olmamış gbi 2 ay sonra doğum günümü kutladı bir şey yazmadım önüne çıkacağım karşında göreceksin gbi tehditler etti yaptığının ne kadar yanlış olduğunu anlatmaya çalıştım sen misin bunu anlatan sanki onlara bana yazan o değil gbi seninle görüşmek istemiyorum bir daha bana yazma beni aşağı çekiyorsun önüne bak

duygum kalmadı ama haksızlığa uğrama hissi bana ağır geliyor

bir de 7 senedir hayatımda olan insanın bu yüzünü görmek …

Özellikle erkekler yardımcı olursa çok sevinirim ihtiyacım var +1?
Cevapla