Özellikle erkekler yardımcı olabilrse çok sevinirim lütfen +1?

7 senelik ilişkim var çok ayrıl barış yaşadık kopamadık şimdi ufak bir sebepten ayrıldı benden kendince beni cezalandırdı ve her yerden engelledi ben hep bu tavrının karşısında oldum güvenim gidiyor bak diye hep anlattım sonra dayanamadım bende engelledim bu kez mail den sürekli yazmaya başladı bende vazgeçince alttan da almıyor kendi terk edip giden değil gbi sürekli beni suçluyor ona yazmadığımı görünce biriyle konuşuyormuşum ailem birini bulmuş sürekli suçluyor ben seni terk ettim demiyor gidip gelip yazıyor beni tehdit Bile ediyor ( bir şey yapmaz lafta iyi biliyorum ) neden böyle yapıyor anlamıyorum ama çok yoruldum ailesini de aramak istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olur musunuz

Özellikle erkekler yardımcı olabilrse çok sevinirim lütfen +1?
Cevapla