Acaba sevgilim beni aldatıyor mu? Yoksa ben mi aşırı kıskançlık yapıyorum?

9 aylık uzak mesafe ilişkim var. Sürekli de aynı sebepten dolayı kavga ediyoruz ve birbirimize olan sevgimizi güvenimizi azaltıyor. Sevgilimin 7 yıllık bir kız 'arkadaşı' var. Kızla henüz tanışmadım. Ama şu sıralar bir hafta içersinde 3 kez buluştuklarına şahit oldum. Konsere gitmeler, kahve içmeye gitmeler, spora yazılmalar ister istemez benim aşırı kıskançlık yapmama sebep oluyor ve erkek arkadaşım sürekli onu bana savunuyor. Beni aldatıyor mu yoksa ben aşırı kıskançlık yapıp güvenimi mi sarsıyorum?
Acaba sevgilim beni aldatıyor mu? Yoksa ben mi aşırı kıskançlık yapıyorum?
Cevapla