Arkadaşlarıyla buluştuğunu falan söylüyor, sizce nezaket olsun diye mi?

Arkadaşlar 1 ay önce birisiyle tanıştım (internetten tanıştık) ama konuşmaya başladığımız gün direkt olarak ders çalışıyorum Şu an eve döndüm gibi samimi cevaplar verdi 1 ay geçti günaydın vs, yazıyor çalışma sürelerini söylüyor şu an eve döndüm vs. Gibi ama nezaketten mi yoksa flört mu anlamadım ilk günde samimi cevapla vermesi beni şüpheye düşürdü açıkçası sizce neyapıyor ve 2 defa anlık attı su kadar saat çalıştım vs. vs. Bana nezaketten konuşuyor gibi geldi ama arkadaşlarım flört diyor ama bana nezaket gibi geldi bazen soguk yapıyorum sadece günaydın yazdim o da günaydın naber nasıl gidiyor vs. Vs. Konu açıyor bugün şunun için canım sıkkın diye rüyasını falan anlatıyor bazen

Arkadaşlarıyla buluştuğunu falan söylüyor, sizce nezaket olsun diye mi?
Cevapla