İyiyim yazdı
geçmiş için çok özür dilerim o gün demiştin seni benim gibi kimse sevmeyecek yaşattığını yaşa demiştin yaşadım p*** en güzelini yaşadım yazdı
Okulumdu uzmanlığımdı falan derken eğitim hayatım yeni bitmiş sayılır mesleğimi elime aldım aşk hayatına girmek istedim 13 sene önceki bir ilişki ondan sonra flörtlerim oldu ama hiç sevgilim olmadı yapamadım unutamadım hayatına birileri girdi çok canım yandı ama unutamadım gel dese şu an bile giderim onu unutmadım ben istek atsam mı?
Karar elbette ki senin.
Aklı selim bir yaşlısın neyin doğru neyin yanlış olduğunu görebilirsin. Belli ki hayatı dalgayı alan biri değilsin.
Şimdi o kişiye istek atsam muhtemelen seni kabul edecektir. Çünkü o da arayış içerisinde ve kabullenecek birini arıyor. Sen zaten istekli olduğun için o da böyle bir kişiye hayır demeyecektir.
O erkek mantığını kullanarak ve yaşından dolayı ve yine çocuklarından dolayı muhtemelen seni kabul eder ama bunu kafasında bir mantık evliliği olarak görür.
Mutlu olur musunuz evet bence olursunuz bir sıkıntı ya da huzursuzluk yaşayacağınızı düşünmüyorum. Artık o da haklı Selim kişiliği oturmuş olgun bir insan. Bu saatten sonra saygı sevgi ve huzurlu bir evlilik olma şansı da mümkün. Artık trip atacak yaşlarda değilsiniz olgun yaşlardasınız ve aranızda ki her sorunu diyalogla muhabbetle istişare ederek sorunları çözebilirsiniz.
Bu bahsettiklerim olumlu şeyler. Senin burada yapman gereken acele etmemen. Hazır olduğunu hemen kabullenecekmiş gibi görünme. Sen olaylara duygularınla kalbinle yaklaşıyorsun.
Konuş muhabbet et tekrar bir tanımaya çalış hala geride bıraktığım kişi mi o. Ama sınırlarını aşma belli etme sanki yeniden tanıyormuşçasına onu yeniden tanımaya çalış
Aşk kıymetli bir nesnedir herkese emanet edilmez
Selamlar,
13 sene baktığın zaman gerçekten de ciddi bir süre. Ben şahsen düşününce unuturum gibime geliyor. Fakat sen unutmadığına göre çok sevmişsin gerçekten de. Evlenip boşanması büyük bir sorun değil. Bu hayatta insanın başına her an her şey gelebilir.
Bu bir insanın değerini düşürmez. Fakat güncellemeye göre hemen kendini kaptırma derim. Zaten bir kere üzülmüşsün. Bir daha üzülmeni istemem. Kendisi boşlukta şu anda. Kendini yara bandı yerine koydurma.
Yaşadım en güzelini yaşadım ne ya ergen muhabbeti gibi. Koca 13 yıl geçmiş üstünden unutmaman imkansız, sen bunu kendine saplantı yapmışsın. Dene ve gör; ne o aynı o, ne sen aynı sensin. Bir aya kalmaz pişman olursun yazdığına. Geçmiş geçmişte kaldı.
Boşanmış olsa dahi çocuğunun annesiyle bir arada olacak ve çocuğunun annesi her zaman hayatının bir yerinde kalacak, sen bunu kaldırabilecek misin? Bence olmaz, tekrar dönme ona
Kaldıramam o kadını görmeye dayanamıyorum
O zaman hiç başlama, bazı şeylerin sonu başından bellidir, yorumları da okudum şöyle bir, herkes benimle aynı fikirde, bu kadar insan yanılamaz, sen en iyisi mi kendi iyiliğini düşün ve at onu kalbinden, mutlu olamazsın onunla, sen duygusal olarak düşünüyorsun, bizler ise objektif düşünüyoruz, burada yorum yapan bazı arkadaşlar eminim ki hayat tecrübelerinden esinlenerek de yorum yapıyor ve tecrübeli kişiler sonrasını berrak görür
Cevap
40Cevap
Benim fikrimce olmaz ama illa bunu anlamak istiyorsanız yaşayıp görün...
Çok seviyorum 13 sene ya az değil çıkmıyor aklımdan
ulaşamadığın dokunamadığın imkansız olduğu için aklından çıkmıyo sizden olmaz olur gibi geliyo ama olmaz bi çocuğu var. denemesi bedava deneyebilirsin lakin hiç bişiy düşündüğün gibi olmayacak. eğri oturup doğru konuşmak lazım. bazen bazı aşklar sadece uzaktan güzeldir. bu sana karşı dağ yamacından ışıl ışıl parlayan bişiy gibi görünür ama yanına gidip baktığında o parlayan şey aslında düşündüğün gibi bişiy çıkmayacak. ne yazıkki gerçekler böyle. hayat senin hayatın içinden geleni yaşamak elinde buyur dene madem. ama çok umutlanma derim
İstek attım gt yaptı yazayım mı
Nasıl ağlıyorum mutluluktan kaç yaşında kızım şu halime bak
Kalbim onu istiyor
Çocuklu biri ile evlenmek iyice düşünülerek alınması gereken bir karar... Sadece ikinizin sevgi ve aşkı söz konusu değil çünkü. Onunla oturup konuşman lazım detaylıca... Ayrıca çocukları da tanımalısın bir
Çocuğun ondan olduğu bile meçhul gerek yok şuanlık
Yazsana
Hiç girme o işe sen unutamamışsın ama o bak unutmuş gitmiş evlenmiş. Sorsan yok zorla yok sevmiyordum falan diyecek. Exten next olmuyor maalesef
Severek evlendiler karısı aldatmış boşanmış lar
Senden nefret ettiğini söyleyen biriyle olmaktansa yalnız kalman daha hayırlı senin için seviyorum falan demişsin ama sevgi her şeyin üstesinden gelmez
Doğru ama çok küçüktü aklı başında değildi belki de
Akıllandığına emin miyiz ki belki de sen bile gerçekten sevmiyorsun
Hiç bulaşma.
Gelirse de bulaşma.
Duygusal olarak boşluktasın, bunun varmış olduğu sonuç sana işaret gibi geliyor ama direkt atlama.
Akışına bırak, kendini buna endeksleme.
cut.
Gelirse git diyemem ama gelmez 13 sene önce bana benden nefret ettiğini söyledi başkasına gitti
Ne diyebilirim ki, sen bilirsin.
Dene istersen ama olmaz adım gibi eminim çok şey değişmiştir eskisi gibi kaldığı yerden devam edemezsiniz
Sen burdan yürütürsün konuyu, sonuçlaninca haber ver bize de
Konuşuyoruz kokusu çok güzel
13 yıl mı? Takıntılık gibi bir şey. Gerçekten sevdiğine emin misin?
Ne takıntısı ya ondan sonra kimseye dokunamadım bile ben
Tabi ki de
Mesajını üstten okudum ne cevap yazcam çığlık attım demin mutluluktan
Cevap veremiyorum ne yazcam
Bir şeyler duydum iyi misin yazdım
İyiyim yazdı
geçmiş için çok özür dilerim o gün demiştin seni benim gibi kimse sevmeyecek yaşattığını yaşa demiştin yaşadım peri en güzelini yaşadım yazdı
Yazar mısın
@Melksn87 ay biz konuşmaya başladık kokusu çok güzel
Neden olmasın imkansız bise yok , mesleğin ne bu arada
Mühendisim
Masallh. Bence devam et gorus yas kac
29
Bence o kabul eder seni , sen de kabul edersen bu iş olur
Şöyle düşün o adamın bi faydası olsaydı eski eşine olurdu
Kadın onu sevmiyordu bile sadece iyi anlaştıkları için evlendi biliyorum kadının mesajları bile var elimde
Biraz öyle
Bu işler öylemi oluyordu ya
Okul
Meslek
Aşk
Evlilik
Çocuklar
Vs falan
Ben hep aşıktım zaten arkadaşlarım aklıma soktu yoksa ben onu kalbime gömmüştüm olur mu bizden en son 13 sene önce bana benden nefret ettiğini söylemişti
Nefret ettigini söylemisse gerçekten sevmiş demekki.
Ve gerçektende nefret ediyor olabilir de.
Ayrıca sönmüş bir ateşi alevlendirmek daha kolaydır.
Konuşalım mı yaz birine içimi dökmem lazım
Yani bunu üstün körü bilemeyiz. cesaretini toplayıp konuşman gerekiyor onunla.
Elini masaya vuru seviyorum lan diyebilmelisin de
Konuşamam yapamam benden nefret ettiğini söyledi yazsana sen
Yaz Yaz Yaz Yaz Yaz Yaz yaz
ay geç görmüşüm soruyu ne heyecanlı eee nedir son durum ne dedi ne konuştunuz? kız merak ettim bak 😅
Kızlar çok heyecanlı ya olucak galiba bizden baya pişman karısı ilk günden beri aldatıyormuş 13 sene nasıl bekledin diyor
seni bekledim deme bence havalara girmesin
Umrumda değil dün gece beraberdik o yetti bana
Kız öyle kör kütük aşık moduna girme o kadar belli etme yani. Sonra pişman olursun bak seni cepte görür.. neyse hayırlısı olsun hakkınızda 🌹
Amin amin
Yok artık ya bı kendine gel ne güzel mesleğini almissin güçlüsün seni bırakana nasıl gidersin ee tabi adam der oh meslekli gelsin maas
Adamın mağazaları var bana ihtiyacı yok
Sen öyle san cift maaş devri artik
Ya birak adam gitmiş evlenmiş çocuk yapmış herşeyi yaşamış sen hala seviyon niye kendine bunu yapiyosun sen daha iyilere layıksın
Bir anlık duygusallık ile yazmış olabilir yani bundan bi anlam çıkarma bence. Yeni boşanmış bir adam kolay kolay evlenmek istemez aradan bir kaç yıl geçmesi lazım. Birde çocuğu var arada çocuk olduğu için eski eşine geri dönebilir. Sana karşı bir duygu oluşturması çok zor üzülen sen olursun yine
Bence kendini düşürme bu kadar. Başlasan da eskisi gibi olmayacaksınız. Yaşandı bitti.
ama seni değil başkasını tercih eden biri için ikinci seçenek olmamalısın
Neden ayrılmıştınız da sen öyle bir cümle kurmuştun ona?
Saçma sapan çocukluk şeyleri kıskançlık falan trip atma
Bence böyle bir şey yapma doğru değil erkek mi kalmadi ya sevmek istemediğin için sevmedin kimseyi
Mal
Ah etmissin ve tutmus ama benzerini yaşadım ve tekrar terk edildim bu haksızlığı kendine yapma lütfen..
baskaisna gitmis sen hale onu istiyorsun nediiym artik sana
Unutamıyorum inan çok canım yanıyor yargılama
ilerde pisman olursan ileresini hic kizlar düsünmüyor onu farkettim baksaina gitmis cocuk yapmis ilerde yine giderse napcan simdi üzülürsün ilerde üzülmesin ama senin kararin
Her türlü üzülecek olan benim
erkekle rhic beklemiyor hemen baskasina gidior biz kadinlar ömpr bekleriz resmen
13 sene bekledim yetti artık ben gitsem beni 13 gün beklemezdi
İliklerime kadar hissediyorum sevilmediğimi
13 sene mi of cok beklmeisin degmezmis bnce bekleme baska birini bul seni seven birini bul ahjk etmiyor bu kisi seni defolup gitmis gencligin gidior bekleme yeter
Kızım şu an nefes alamıyorum 7 sene önce ilk kez konuştuk
devam ed ozmn konusmaya
benim aynı durum başıma geldi şahsen ben bıraktım ya sende bırakırsın kaç yaşındasın ki?
29 ve 13 sene önce ayrıldık unutamıyorum
yaşın gençmiş dinlemek isterim seni?
Aşko kariyer okeyse geri kalan çok kolay. Ama bence yazma isterse gelir ağırdan al
Diyecek bir şey kalmamiş
Evet konuşmaya başladık buluştuk bile kokusu mükemmel
Bu kadar seviyirsan olur neden olmasın
Teşekkür ederim olumlu konuştuğun için istek attım gt yaptı yazayım mı
Yaz istiyorsan. Bence ille de goruseceksen yüz yüze görüş
Ama iyi düşün. O eski sevgilin değil sadece başından bir evlilik geçmiş bir baba. Eski de olsa karısına karşı ve elbette hayat boyu çocuğuna karşı sorumlu olacak birisi. Dolayısıyla bunlarla ilgili çıkabilecek sorunlara olası maddi manevi sıkıntılara kıskançlıklar vs gogus gererim hiç önemli değil bunlar diyemedikten sonra bulaşma
Yazdım mutluluktan ağlıyorum nefes alamıyorum
Guncellemede sansürledigin yeri anlamadım.
Sen mutluysan yaz da konuş da görüş de kimse karışamaz adam boşanmış bekar biri
Adım
Neden olmasi mi gerekli
Ben hayatıma başkasını alamıyorum çok denedim olmuyor
yara bandi olma
dene mutlu olmaya hakkın var
Olur muyum ki
Ellerim titriyor şu an ::))
Yazdım yazdı cevap yazamıyorum düşünemiyorum şu an
Tamam yaz
Seni zi. ker bırakır.
Yok yapmaz yapacak olsa 13 sene önce yapardı aşkından ölüyordum bırakma diye yalvardım her istediğini verirdim o zaman
Haha...
Seviyorsanız neden olmasın
Neyin en güzelini
Çocuğun okula başlamasını bekle biraz
sevgi varsa olur
Neden olmasın ki güveniyorsan
Olmayınca olmaz boş ver
Exten next olmaz arkadaş tavsiyesi
Net saplantı, psikoloğa git bence ve yardım işte
Hayır nafaka öder
Pişman olmayacaksan at
Senden neden ayrılmıştı
Saçma sapan ergenlik tripleri
Peki senle tekrar denemek istiyor mu şimdi
Böyle kızlar da bize denk gelmez aw
Nasıl kızlar
Akıl akıl gel peşime takıl
sen onu istiyormusun bu haliyle onemli olan bu
Seviyorsa seviyorsan neden olmasın
sen kabul edersen olur
Sonuç ne oldu
Barıştık galiba
Yuh yani evli adamı birak
Boşandı
Ben bakarım ki kızına ama nasıl yaparım bilmiyorum annesine çok benziyor kız
Umrumda değil kimin benden nefret ettiği 13 senedir çok canım yanıyor yazarsan konuşalım mı
Attım
Durumun benimkiyle aynı
Nasıl
Önmli olan ne hissettiğin erteleme yaşa
Olur mu yani bizden olur mu
Onu istiyorum onunla kurdum ben tüm hayallerimi o başkasını seçti ve yanlış seçim yapmış kızı var bir tane
Böyle daha çok canım yanıyor alışamadım ben
Kızı çok güzel o kadının kızı ben o kadınla kavga etmiştim ben o kıza nasıl bakarım eğer öyle bir şey olursa
Çok benziyor annesine
Hakkında hayırlısı olsun
Yaz kurtul
Beklemen bile hata
Yani nasış sonuçlandır
Olmaz
Olmaz
sence olur mu :D :D
Exten next olamaz.
Olmaz.
Kurcalama
Bunu bize degil ona sor bence
Olur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?