İnsanın hayatında iki dönem varmış biri alttan alma birisi de hak ettiğini verme dönemi senin dönemin hangisi?

İnsan hayatında, bir alttan alma dönemi , birde hak ettiğini verme dönemi vardır , Birçok insan sabredeni ve susanı korkak zannettiği için , karşıdaki insanının sınırlarını zorlar da zorlar. Acıyla ve haksızlıkla olgunlaşan insan , kaybetme korkularını da yitirir. Fedakalik dönemimden , Herkesi hakettiği değeri verme dönemine geçer.. ölçüyü hayatına rehber kılar. Kimine duvarlar örer, kimine köprüler kurar, sadece huzur arar. Eskisi kadar olur olmaz herşeyi affetmez. Ne kimin dediğinden nede yalnızlıktan korkar. O artık sadece önüne bakar...

İnsanın hayatında iki dönem varmış biri alttan alma birisi de hak ettiğini verme dönemi senin dönemin hangisi?
Cevapla