Beğendiğim bir hanım "maaşın asgari ücretin 5 katından azsa hiç birbirimizi yormayalım" dedi, ne yapmalıyım?

Şimdi benim tabii ki bu asgari ücretten daha yüksek bir maaş sıkalam var ancak böyle de sorulmaz diye düşündüm açıkçası.

Bir yandan da reel olması ne istediğini bilmesi hoşuma gitmedi değil. Güzel de bir kız. Acaba şans vermeli miyim?

Beğendiğim bir hanım "maaşın asgari ücretin 5 katından azsa hiç birbirimizi yormayalım" dedi, ne yapmalıyım?
Cevapla