Şimdi benim tabii ki bu asgari ücretten daha yüksek bir maaş sıkalam var ancak böyle de sorulmaz diye düşündüm açıkçası.
Bir yandan da reel olması ne istediğini bilmesi hoşuma gitmedi değil. Güzel de bir kız. Acaba şans vermeli miyim?
Şimdi benim tabii ki bu asgari ücretten daha yüksek bir maaş sıkalam var ancak böyle de sorulmaz diye düşündüm açıkçası.
Bir yandan da reel olması ne istediğini bilmesi hoşuma gitmedi değil. Güzel de bir kız. Acaba şans vermeli miyim?
İnsanı önce parasıyla değerlendiren birine şans vermeye gerek yok.
Beraber olsanız parasal şeylerden çok sorun çıkar. Ayrıca öncelikle karaktere uyuma sevgiye bakılmalı
8000 bin desek 5 katı 40000 bin den az olmayacak oldu güzel söyle direk helvanı dağatsın, bu ilişki para ilişkisi para bitince biter göze alan buyursun belki yılların gidecek ve sonra bitecek
Cevap
7Cevap
Bence unut gitsin
O kızın yaptığı değerini yükseltmeye calismak baska bise degil senide kullanicak o kadar deger verme canım yerine konulursun sonucta senin parani harciyicak
Eger ortaklasa harcamalar yapicaksaniz isler değisir hic bi olumsuz dusunce kalmaz benim acimdan
Hesabını yap ,
Asgari uceretin 5 katı kadar sana getirisi var ise al hemen.
Hatta bacısı falan varsada al.
Malum zaman yatırım zamanı ilerde değerlenir
Bu kadar ezik olmasan mı umarım senin gibi erkekler ile karşılaşmam seni paran için sevecek kaç yaşına gelmişsin hâlâ aklın yok gibi duruyor
Evet haklısın tabi ne istediğini gerçekten biliyo da seni istemiyo..
Onunda asgarîsi var ne diyelim😆 bari en başından dürüst davranıyor.
kendininki de 5 katından fazlaysa olabilir yoksa uğurla gitsin :D
Çok mu aradın sen bunu? Demek ki o kadar maaşın olsa kendini ona kullandirtacaktin.
Var işte ondan sordum
Benim ki 5 katı ama o parayı, o düşüncedeki bir kezbana harcamam 😂😂
Artık beğendiğin hanım o olmamalı
Yav defolsun gitsin hiç uğraşma
Oha 😅 Başlamadan bitsin boş ver
Yuh artık
Onun cv ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?