Genç eşime çalış harçlığını çıkar deyince verdiği bu tepki normal mi, ben mi haksızım?

Hanımım genç 25 yaşında 22 yaşındayken aldım onu. Ben 49 yaşındayım. Evde oturuyor çalışmıyor ben de çalış harçlığını çıkar dediğimde bana " Hasan zor geliyorsa kapı bak orada , yanında 20 lerinde kadın istiyorsan bakmayı bileceksin , hem pastam dursun hem karnım doysun diyorsun. Hayat ortak kafasındaysan o zaman kendi yaşıtın 40 larında kadınla evlenecektin , ben şimdi gidip bir yerde kasiyerlik yapsam millet bana güler kaç yaşında kocası var hala çalışıyor diye , hem genç eşim olsun istiyorsun hem bana masrafı olmasın diyorsun Madem öyleyse gideceksin ananın dizinin dibinde çekirdek çitleyeceksin , görende altımda arabalar kolumda bilezikler var sanır kuaförüm yok çok masrafım yok evimde oturuyorum daha ne" dedi
Genç eşime çalış harçlığını çıkar deyince verdiği bu tepki normal mi, ben mi haksızım?
Cevapla