Bir çocuk var geçenlerde merdivenden çıkıyordum ve en üste çıkana kadar full kalçalarımı kesti. Sizce bu çocuk sadece arzuluyor mudur yoksa sevgi filan da var mıdır? Mesela yanımdayken heyecanlandığını filan fark ediyorum, böyle bana bakerken donup kalıyor öylece. Sizce bu çocuk ne hissediyordur.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
çocuk abazalığı tüm hücreleriyle yaşıyor demek ki
Hadi yaa hiç öyle bir çocuk değil aslında yakışıklı olmasına rağmen yanında bir çocuk görmedim.
Pardon kız
bence sadece arzuluyor ama şu yaşadığımız yılda kim sadece arzulamıyorki erkekler evrildi önce arzuluyorlar sonra seviyorlar çok takılma bence ama istediğini de hemen verme
Ne güzel laf öncearxuluyor sonra seviyorlar evet yaa doğru
Hayır bir şey vermem kesinlikle bor seyler olusmadan. Ama böyle yanımda heyecanlanöyor filan parmaklarıyla oynuyor. Ben hocalara soru sorarken yanıma geliyor. Mesela geçenlerde ben ders çalışırken sınıftaki çocuklara ses yapmayın ders çalışanlar var diye bağırmıştı ve sınıfya sadece ben vardım. Hatta o öyle söyleyince arkadaşı ooo yaptı sonra o da dürtüp sus ya yapmıştı. Ama ben çıtımı çıkarıp onlara bakmamıştım. Bazen soğuk yapabiliyorum. Sizce benden çekiniyor mudur?
Kesmezmi en sevdiğimiz 😂
Neden aslında biraz da utangaç gibiydi çok şaşırdım fark ettiğimde sonra o da başka tarafa döndü.
Ama o anda bakmamak çok zor degilmi.. en güzel manzara. utangaç bile olsa göz kaayar.. buna kizmamalisim bence
Peki bu sadece bakar mı? Yani duygu filan olduğunu nasıl anlarım?
Baktığı için duygulari kabarmıştir.. yani suzmesi iyi bir şey bence alıcı gözle bakıyor işte.. herhalde asilmiyor daha dimi
Hayır hiç aslımadı. Ben biraz soğuk yapıyorum. Belki bu yüzden konuşmuyordur sadece bakıyordur. Mesela hocalara soru sorarken yanıma geliyor ama ben o gelince gidiyorum. Sürekli izlemesi tuhaf geliyor.
Sürekli izliyorsa ilgileniyor.. aklındasin beegniyor en azından. sende iglilisin burada sorduguna gorw
Evet ilgiliyim ama çocuk canım olduğu için bir şey yapmıyorum. Erkekle4i anlamak zor. Tavırlarınin altında yatan sebebi net bir şekilde anlıyamıyorum.
Aklını basindan almışsın resmen 🤣
Sizce duygu olup olmadığını anlayabilir miyim? Sedece arzuluyor mudur?
Evet
Nasıl?
Kalçalarınla
Yanii?
Neyse jsjs
Erkekle4neden böylesiniz yaaaa offff
Sen gizli sorduğun için rahatsın o yüzden
Her kıza o şekilde davranıyorsa sapıktır
Şu zamana kadar yanında bir kız bile görmedim. Ayrıca yakışıklı bir çocuk
Arzuluyordur ya da sapık da olabilir
Net bir şekilde nasıl anlarım? Duygu yok mudur?
Bir sıcak bir soğuksa anlayabilirsin
Nasıl yani? Hic muhabbetimiz olmadı
O senin ayağına gelsin ozaman oyalamanın anlamı yok
her ikisi de olabilir cokmu dikkat cekiciki
Aslına bakılırsa biraz büyük ve kalçalarımın hoş durduğunu söyleyebilirim. O günde uzun bir gömlek giymiştim yinede bakıyordu.
aklı orada kalmış galiba yoksa okadar uzun süre bakmazdi
Sapık mıdır yani
sapıklık derecesinde mi bilmiyorum ama arzuluyor olabilir seni
Nasıl anlarım ne hissettiğini?
yani ne seviyede muhabbetiniz var
yakinmisiniz
Hayır hic eohbetimiz olmadı
Ama böyle yanımda heyecanlanöyor filan parmaklarıyla oynuyor. Ben hocalara soru sorarken yanıma geliyor. Mesela geçenlerde ben ders çalışırken sınıftaki çocuklara ses yapmayın ders çalışanlar var diye bağırmıştı ve sınıfya sadece ben vardım. Hatta o öyle söyleyince arkadaşı ooo yaptı sonra o da dürtüp sus ya yapmıştı. Ama ben çıtımı çıkarıp onlara bakmamıştım. Bazen soğuk yapabiliyorum. Sizce benden çekiniyor mudur?
evet cesaret edemiyor soğuk davranıyor san ona karşı ama seni görünce de heycanlaniyor ara arada bakmasi dikkatini çekiyor sun galiba giyiminle veye fiziginle
Evet zaten eteğimin ya da pantalonumun düğmesine bakıp duruyor. Yani bir erkek neden dügmeye bakar. Birde geçenlerde şey olmuştu. Ben merdivenden iniyordum eteğim vardı. Arkadaşı benim indiğimi görünce bana bakmış galiba. Çocuğun ensesine vurup önüne bak lan dedi sonra dönüp o bakmaya başladı bana. Ćok komiğime gitmişti sizce kıskanmışmıdır?
evet seni kiskanmis resmen digeride ayıp etmiş onun yanında sana bakarak bana ulassana yorum da zor oluyor ordan konusalim
Evet bunu yapabiliriz 🙈
Neden?
Guzelse bakilabilir yani ilgi cekebilir. Ben mesela göğüs sevdigim icin 2. Planda oluyor kalçalar 😊
Çocuk ya bana bakıyor ya da süzüyor. Nasıl anlarım bir şeyler hissettiğini. Mesela bir insanın pantalonunun ya da eteğinin düğmesine neden dikkatlice bakarsın ki?
Onu davranislari haricinde anlayamazsin. Senle cinsellik icin mi yoksa sevdigi icin mi konusuyor once buna bakmak lazim
Hiç konuşmadık. Hocalara soru sorarken yanıma geliyor ama ben hemen gidiyorum o gelince
wwet ewet
Neden?
en harika yerini dönüşsğn ona
Öyle biri gibi durmuyor aslında. Yanında bu zamana kadar hiç kız görmermedim ve yakışıklı bir çocuk. Kimseye asılmıyor filan
iyi işte senin karşı cins ikizin miş
Ne diyorsun yaa?
adam sevilecek
değer weriledek bir tip
Nerden biliyorsun?
anlatklarndan faliba dürüst ol ama
Dürüstümde erkeklerin ne hissettiğini anlamak zor. Sonucta zor duygu oluşturan tiplersiniz. İnsan anlıyamıyor
popona sen kaç pua werirdin
100 çünkü çok güzel
seninde beğenecek kadar mı hoşş
basenlerin dolgunmu hafiften
Evet cidden fiziğimi brğeniyorum ve hoş. Ama sürekli birilerinin bakması rahatsız edici
o baksın ama
boyun nsll
Boyum 164 zaten o da kısa
popon kalkık mı peki