İlk adımı siz mi atarsınız yoksa karşıdan mı beklersiniz?

İlk adımı siz mi atarsınız yoksa karşıdan mı beklersiniz?

Eskiden olsaydı belki ilk adımı atardım ama şu anda büyük ihtimalle ilk adımı ben atmam her zaman karşı taraftan beklerim ondan o adım gelmiyorsa da yoluma bakarım.
Cevap
7Cevap
Ben karşıdan beklerim ilk adımı hiç bir zaman atmıyorum
Tüm cesaretimi toplayıp atarım ben ya. Kadından beklenmez erkek atmalı ama kadın da sinyal vermeli.
İlk adımı atmışlığım da var beklemişliğim de var tamamen o an ki keyfime bağlı
Erkeğin tavrına bakarım egoluysa yerimden kalkmam isteyen gelir egosuzsa hoşlanıyorsam belli ederim hislerimi
Doğaçlamayı tercih ederim
Hislerimden eminsem ben atarım
Hoşuma giden biriyse beklemem
Ne fark eder
Istiyosam atarim
Karşıdan beklerim
Karşıdan beklerim 😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?