İlk adımı siz mi atarsınız yoksa karşı taraftan mı beklersiniz?

Genelde hiçbir şeyde ilk adımı ben atmam hep karşı taraftan beklerim. Bu hep de böyle devam edecek ben kendim adım atamam beni oldurseler dahi ilk adımı ben atmam bilmiyorum ama galiba gelecek cevaptan hep korkmusumdur. Bir arkadaşım ile küs olduğumda ve suçlu ben olsam dahi özür dileyen biriyim. Bunun kendimi havalı falan görmem ile bir alakası yok bu benim yapımda var.
İlk adımı siz mi atarsınız yoksa karşı taraftan mı beklersiniz?
Cevapla