Daha önce hiçbir kıza böyle hislerimi itiraf etmemiştim hep içimde kalmıştı bugün ilk defa kalbimi bir kıza açtım Tabi sanırım reddedildik ama beklentim yoktu zaten sadece ona karşı olan hislerimi bilmesini istedim🥺
Hayatımda ilk kez sevdiğim kıza hislerimi söyledim nasıl sizce?
İlk mesajdan sonrasını okumadım. Ona yorum yapacak olursam oldukça öz güvensiz bi giriş olmuş, fake hesaptan bile yazmayı düşündüm demişsin bunlara gerek yok.
Ayrıca bu tarz şeyler mesajda soylenmez, yüz yüze alır karşına konuşursun. Ben çekinirdim böyle birinden , keza tanismiyormussunuz bile doğru düzgün anladığım kadarıyla.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bi kaç kere bana selam vermişti okul çıkışında tüm tanışıklığımız bundan ibaret daha ötesinde bir samimiyetimiz olmadı. Bilmiyorum hayatımda hiç kimseye böyle şeyler söylemedim aşk işlerinden de hiç anlamam o yüzden acemiliğimi maruz görün lütfen
Okuyunca ben bile sıkıldım. Sana bir tavsiye cesaretli ol net ol. Kızlar cesaretli hafiften deli adamları severler. Sen depresyona girmiş gibi yazmışsın. Hayattan beklentim olmadığı gibi senden de beklentim yok.. Demek ne demek. Onun yerıne söyle yazsaydın, hayattan beklentilerim yüksek isterim ki sende hayatımda ol hayatım senınle daha da güzelleşsin... Gibi. Karamsar olma cesaret lı ve net ol kardeşim.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Maalesef öyle abi hayatım nasılsa öyle yazdım hayattan bıktığım için belki yanlış yaptım ama bu işler de yeniyim hiç aram yok ilk kez birine böyle açıldım acemiliğime verin.. keşke ağzım sizinki kadar laf yapabilseydi abi..
Başka nasıl yazılır bilmiyordum ne yazık ki drone görmüş masum köylü derler ya onun gibiydim ilk kez anlamadığım bir yerde kendimi buldum ilk kez atamadığım adımı attım acemilikle nasıl yazılır ne konuşulur bilmeden gelişine konuşmaya çalıştım
Bence açık sözlülükle söylemişsin bu hoş bir şey. Cevap olumsuz da olsa en azından içinde tutmadın ve söyledin öyle düşün. Canını sıkma yani , umarım gelen cevap seni kırmaz
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim keşke olumsuzda olsa bir cevap gelse de hiç cevapsız kalmasak :/
Ama öyle kızla da olmaz ki ben ona içimden beslediğim masum ve ince duygularımı açıyorum o da bunu mu kullanıyor yani yazık gerçekten beslediğimiz sevgiye yazık umarım öyle biri değildir belki ne diyeceğini düşünüyordur diye bekliyorum bir umut
Mesajını sonuna kadar okudum. Duygulandım. Çünkü bir kaç sene önce bende birine hislerimi böyle anlatmıştım. O aklıma geldi
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
En azından sonuna kadar okuyan biri var…. Peki sonrasında ne oldu? Keşke bende instagramdan değilde whatsapptan yazma şansım olsaydı en azından okundu mu okunmadı mı onu görürdüm şimdi böyle belkide okumamıştır diye şüphe ediyorum kendi kendime..
Hadi ya en azından kısa süreliğinede olsa sevdiğinize kavuşmuşsunuz şimdi bende kendimi teselli ediyorum böyle sonu kötü olacağına hiç olmasın diye ama bilmiyorum sürekli instaya giriyorum bi umut belki yazar diye ama 5 saattir hiçbir gelişme yok
Haha uzun uzun mesaj yazdım 1 hafta kaldı, bayramını kutladım ondan sonra engelledi, geçenlerde şansımı denedim engelimi kaldırır mısın? diye yine engellemiş 😂😂😂
Bu nasıl bir yokluk. Destan yazmış. Durumun yoktu, okuyamadım.
0
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yokluk değil abi hayatımda ilk defa birine açıldım ve ilk olduğu için nasıl cümle kuracağımı bile bilmiyodum bunları zar zor yazdım. Ve sen iyi ki kız değilsin.
Zamanla kızları umursamadığın, böyle mesajlar yazmadığın zaman seni sevebileceklerini öğrenirsin. Kızlar sevmez böyle erkekleri oğlum. Bu ne gözünü seveyim. Bu kadar büyütmeyin kızları gözünüzde.
Ne biliyim abi belki doğru söylüyorsun ama hislerime engel olamıyorum bide haklısın sanırım bu devirde hep iyilerin tepesine çıkıyorlar ben ona masum hisler besliyordum 😢
az önce profiline baktım takip sayıları oynamış birde 3 gün önce buna takip isteği göndermiştim kabul etmeyince bugün bu mesajı yazdım 6 saat geçti daha hiçbir şey yok instaya da giriyor anlayabiliyorum yani reddedildik..
Bilmiyorum ya acaba nasıl cevap versem diye mi düşünüyor diye kendimi teselli ediyorum ama 1-2 gün geçsin direkt engelleyeceğim en azından onu sürekli stalklamaktan kurtulurum belki
senin gibiler yüzünden kızlar kendilerini nimet sanıyor, erkeklik onurumuzu yerler altına aldın, umarım Açelya sana sağlam tekme atar
0
6 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
bir kız sana yürümemişse umut hiç yoktur, bir kız seni terk etmişse yine umut yoktur, bir kız bişeyden rahatsız olmuşsa kaba söylemez hep naziktirler ama tekmeyi zamanla yediğini fark edince iş işten geçmiştir. Paran veya şansın yoksa çok eşli yaşama alışman gerekecek veya yalnız kalıcan hep. Tek eşlilik , sevdiğine karşılık bulmak lüks şeylerdir. Her erkeğe nasip olmaz.
Off ya hiç nazik değilsiniz ben moral alayım diye bu soruyu sormuştum evet dediğin gibi olabilir ama ben dünyada yine iyi şeyler olabileceğine inanıyorum umarım da iyilerle karşılaşacağım ama 6 saat oldu hiçbir cevap yok…
öyledir, istemeyen kızın hep bahaneleri olur. Ben ne redler yedim zamanında. İlişki çıksa bile ne gerilimler tripler ayrılıklar olur, aklına gelmeyen şeylerle yüzleşirsin
Doğru diyorsun reisim bizde yeni yeni pişiyoruz işte sen yaşayıp görmüşsün ama bize yaşamak nasip olmadı kim bilir belki sonra fikrim değişir ve kızlara çok önem vermeyi bırakırım artık
Teşekkür ederim acaba abi sizce okullar açıldığı zaman (şu an ara dönemdeyiz) gidip yüzyüze konuşabilsem şansım olur mu sizce? Cesaretimi toplamayı düşünüyorum eğer toplayabilirsem tabi
sana söyleyebılıceğim suanda onun merakı gitti artık söylemen bırsey ifade etmeyebilir yapman gereken tavsıyem kendını fazla kaptırma daha cok ınsan tanıyacaksın tecrube ettıkce ınsanları tanıdıkca hata payın azalıcaktır kendını bu surecte yıkılarak derbeder olarak degıl guclenmek için geçiş olarak dusun öyle yasamaya bakmalısın kısmetlerın yıne cıkar kafaya takma egitim bır meslek edınmeye bakmanı tavsıye ederım planlamalarını boyle yapmalısın cunku bır meslegın bir gucun yoksa hıcbır kadının tercıhı olmassın
Hayatımda hiçkimseye böyle şeyler söylemedim abi o benim kendimi itiraf edebildiğim ilk kişiydi ve bu işlerde daha yeniyim hiçbişey bilmiyorum acemiliğime verin… karşısına çıkacak cesaretim yok aynı ortama girince utancımdan saklanıyorum
bana itici geliyo uzun uzun mesajlar bune ya reddetse haklı
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Değer veriyoruz seviyoruz ki uzun uzun yazıyoruz hayatımda hiçbirine böyle şeyler demedim bu işlerde acemiyim ben olsam sevinirdim beni düşünecek kadar uzun yazan biri var diye
ben 19 yaşındayım hayır ilk değildi ama hayatımda ilk defa hislerimi itiraf edebilecek kadar özgüvenli oldum ilk defa sınırları aşıp utangaçlığımı kırıp birine seni seviyorum diyebildim
Maalesef hiçbir şey yok ve şu an düşündüğüm 2 ihtimal var. 1. Ya bildirimleri kapalı mesajı görmedi. 2. ya da kendisini hazır hissetmiyor ve nasıl cevap versem diye düşünüyor ama yinede sürekli olarak instagrama giren insanın bunları yapması imkansız. Muhtemelen şu an benim mesajlarımı arkadaşlarına gösterip gülüyordur
Sanmıyorum ya 1 gün geçti verecek olsa verirdi bence. Biz olsak 2 kelime de olsa bişeyler yazardık ama bunlar bunu yapmaktan da acizler görende dünyanın sonu sanar.
Ya öylede yani ben kız olsam biri bana bu tür destan yazsa okumam böyle seni ezikleyecek, ezik görecek kendi egosunu şahlandıracak bunu yapmasaydın bence daha iyidi.
Maalesef benim ağzım hiç laf yapamıyor şimdi onunla konuşmaya çalısşam çok bocalarım hem heyecanımı yenip cesaretimi toplayıp karşısına geçmem zaten cabası. Bir kağıda mektup ve şiir yazıp ona bir bahaneyle vermeyi düşünüyorum
Galiba haklısın ya 1 cümle bile olsa insan yazardı dünyanın sonunu getirecek sanki biz olsak hemen dönüp yazardık ama onların umrunda olmuyor diyorum acaba bildirimleri kapalıdır belki görmemiştir diye ama sanmıyorum çünkü ben belki kendini hazır hissetmediği için bana dönüş yapmadı diye düşünüyodum ama galiba anladığım kadarıyla egolu bir kız şimdi arkadaşlarına anlatıp gülüyordur belkide
Biz erkekler kızlardan daha vicdanlıyız sanırım ama kişiden kişiye değişir tabi. İyi ki sıradan bir hoşlantı benimkisi. Yoksa aşık falan olsam şu an kendimi hayal edemiyorum
Cinsiyet ayrımına göre değişen bişey değil bence ben onu her gördüğümde içim kıpır kıpır oluyordu onu gördüğüm zaman olduğum mekanı terketmek saklanmak zorunda kalıyordum çaktırmadan göz teması kurmaya çalışıyordum sürekli onu stalklıyordum
Yakalamak derken anlamadım? Eğer düşündüğüm şeyse hayır kesinlike gözüne girme gibi şeyler yapmıyordum sadece onunla aynı ortamda kalmak zorunda kaldıysam çok heyecanlanıyordum ve istemsizce beyefendi gibi davranmak zorunda kalıyordum (yanında kibar ve medeni olmaya yüksek sesle konuşmamaya çalışmak gibi)
Ya ornegin ben yolda giderken goz goze geliyorum ve gozlerini cekmiyorlar. Onun disinda biriyle konusurken gozume bakamiyor utaniyor vs. Bunlar sayilir mi
Hayır sevgi insanı kelebek yapar bir aslanı bile sevdiği karşısında kelebek olarak görebilirsin. Ben uzaktanda yakındanda hiçbir şekilde göz teması kuramıyorum. Ama kişiden kişiye göre değişebilir belki.