Sevgilimin bana gelirken aldığı tek çiçek; çiçek ekmek. Sizce ben bir çiçeği hak etmiyor muyum?

1 yıllık toksik bir iliskim var sevgilimin bana gelirken aldığı tek çiçek " çiçek ekmek ' hiç bir zaman çiçek aldığını görmedim benim de çiçek almak hakkım degilmi? Bunu kendisine söylediğim zamanda ne gerek var çiçeğe boşuna para vericem sen zaten kendin bir çiçeksin diyip şakaya vuruyor? Sizce ne yapmalıyım ayrılayım mı?

Sevgilimin bana gelirken aldığı tek çiçek; çiçek ekmek. Sizce ben bir çiçeği hak etmiyor muyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum süper soru seçilmiş 👍 sorum artık vitrinde 👍
Sevgilimin bana gelirken aldığı tek çiçek; çiçek ekmek. Sizce ben bir çiçeği hak etmiyor muyum?
Cevapla