Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Çiçek bir sevgi göstergesi değil bence. Tabi özel günlerde nezaketen olabilir ama çokta takılma. Biyerde okumuştum kadın kocasına beni hiç sevmiyorsun hiç çiçek almiyorsun demiş. Adamda markette kilosu 8 liraya zeytin var ben sana seviyorsun diye 35 liralık zeytin alıyorum demiş. Bence insan içinden geldiği gibi sevmeli.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılNormal çiçek garın doyurmuyor 😂😂 siz gerçekten nirvana bir aşk yaşamak istiyosanız duygusallığı zekasıyla birleştirmiş olgun erkekleri seçmek zorundasınız. Tip felan detay sadece. Benimde en güzel zamanlarım her zaman duygusal auranın uyumlu olduğu ilişkilerimde oldu. Nirvana budur bundan ötesi yok arkadaşlar düşüncesiz insanlarla olmazz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOndan bir tane de bende vardı. Hadi incelik etmeyi bilmiyorsun, düşünüp alamıyorsun. O kadar söyleyip başına kaktığım halde 1 dal çiçek alıp gelmedi yıllarca. Yazık bende nasıl heves ederdim sanki bişey gibi. Allah’ın otu ama ona bile özendiren ve bir nimetmiş gibi hasret bırakan bir adam😄
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 721 cevap paylaştı.
+1 yılBu tür kullanmayacağın şeyleri almaya gerek olmadığını düşünüyor içten gelir zaten al desen alsa ne anlamı var bazen insan gerçekten de ilgilenilmek istiyor
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Ama seni düşünerek hem çiçek alıyor hem sana olan duygularını gösteriyor ve de karnın acıkmasin diye hepsinin bir arada olduğu çiçek ekmek alıyor 😂😜
03 Yorumla- +1 yıl
😂😂 böyle duygusal konuşma benide ağlatacaksın şimdi 😂 ayıptir söylemesi biraz çiçek gibiyimdir de 🤣 hayvan herif 🤣 bari yanına peynir domates filan da getirseydi ekmek arası yapardım bari 😂
- +1 yıl
Tm sıkıntı yok hallederiz 🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBu çiçeğin sapıda fırıncı küreği olur heralde. Jsk
01 Yorumla- +1 yıl
her şey olabilir 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHak ediyorsun abla
00 Yorumla Kendine güveni olmayan insanların ilişkisine toksik ilişki denir. ilişkide iki tarafta özgüvensiz olmalıdır ki, o ilişki toksik olarak değerlendirilebilsin.
toksik ilişkide,
- sabır, anlayış ve empati yoktur.
- yüksek perdeden konuşma ve bolca tartışma vardır.
- anlamsız, komik kıskançlıklar yaşanır.
- karşısındaki insanın fikri kendisininki kadar değerli ve önemli değildir.
özgüveni yüksek çiftler arasında neredeyse hiç kavga ve tartışma yaşanmaz. tabi ki çoğu ilişki toksik olarak da nitelendirilemez, ilişkilerde ufak tartışmalar ve nadir de olsa kıskançlıklar olabilir.
çiftlerden birinin özgüveni düşükse ve o kişi bir şekilde özgüveni yüksek olan kişiyi aşağı çekerse, o ilişki toksiğe dönüşür; ancak insan yerinde sayan, durağan bir varlık değildir, değişir, özgüvensiz birey de özgüven kazanabilir. bu nedenle ilişkilerde ufak hatalara sabır gösterilmeli, çiftler birbirlerini en uygun tarzda uyarmalıdır. ilişkiyi bir çırpıda harcamak yerine, ilişkiye bir süre şans verilmelidir.
eğer ilişki toksik doğuşluysa yani özgüvensiz bireylerin ilişkisiyse zaten o birliktelik yürümeyecektir. görücü usulüyle evlenilmişse boşanarak, ilişkiye normal şekilde başlanılmışsa -sevgili aşamasında- çok geçmeden sona erecektir.
devam ettirmek için yegane sebep sekstir. ama seks için bile olsa ruhunuza yapılan bu işkenceyi çekmeye değmez..21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gayet açıklayıcı ve net olmuş elinize emeğinize sağlık 🙏
+1 yılSen de kendine çicek al kendini şımart boş ver. Erkeklerimizi yanlış yetiştirdik kadının ruhundan anlamayan odunsu ve tek hücreli mutanta dönüştüler. Ama yeni nesilden umutluyum gümbür gümbür geliyorlar. Allahım bizim yüzümüz gülmedi bizden sonra gelen kızlarımızın yüzünü güldür sjdhsj
33 Yorumla- +1 yıl
😂😂 dimi ama bende öyle düşünüyorum hayır hayvan herif 🤣 bari yanında domates, peynir filan alsaydı bari ekmek arası yapar yerdim 😂 incindimmm 😂 dur bari çiçek sepetinden kendime bir çelenk sipariş edeyim modum yükselsin.😂😂
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏 🙏
- +1 yıl
Rica ederim 🌷
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yıl


en kendin bir çiçeksin zaten halamın kızı ne demek çiçeği haketmek?
15 Yorumla- +1 yıl
Yaa teşekkür ederim 🙏 çok naziksin 🙏
- +1 yıl
rica ederim çiçek kız
- +1 yıl
Sen bana polyanna dee 😂 bana daha güzel uyar
- +1 yıl
piki polyannnaaaaa :)
- +1 yıl
🤗🤗🤗
- Aşk İlişkileri konusunda 611 cevap paylaştı.
+1 yılAh kıyamam çiçek sana az kalır rengarenk kadınsın eli ekmek tutuyormuş ya onu gösteriyor sana😂😂🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
15 Yorumla- +1 yıl
Yaaa yerim seni bal surat ❤️ çok teşekkür ederim çok naziksin 🙏
- +1 yıl
Sana çokça kalp ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- +1 yıl
Mavişimsin ya seviliyorsun 🤗🤗🤗🤗🤗🤗
- +1 yıl
Teşekkür ederim canımın içi sağolasın 🙏
- +1 yıl
Sende sağol canım 🙇🙏
+1 yılHem çiçek göndermesi yapıyor hem de karnını doyuruyor. Nankörsünüz kızlar 😂
19 Yorumla- +1 yıl
Öyle ölmem füze atsaydın keşke 😂😂
- +1 yıl
Zevkle 🚀🚀🚀🚀
- +1 yıl
Bunu yazan : bombacı mülayim 🤣🤣
- +1 yıl
Ya ne alaka 😂😂
- +1 yıl
🤣🤣 ne demek ne alaka insan benim gibi bir çiçeğe füze mi atar zalım
- +1 yıl
Atayım ki çiçek her tarafa saçılsın işte 😂
#Çiçeklenin - +1 yıl
🤣🤣 vay bee ne adamlar var 🤣 beni etrafa çiçek saçsin diye üstüme füze atıyor 😄 insan seninle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarsın 🤣🤣 bana gıcık diyen güzel yürekli adam 😂
- +1 yıl
Erkenden seni gömüp cennete gönderiyorum işte kötü mü yapıyorum? Bu Dünya sana laik değil. O_o
#Gıcıkamatatlı - +1 yıl
Bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 🤣
+1 yılKüçükken çok yerdim bu ekmekten çok severdim babaannem hep alırdı
15 Yorumla- +1 yıl
Şimdide satılıyor fırınlarda bende çok severim özelliklede sıcak olursa yolda gelirken yiyorum zaten 😂
- +1 yıl
Yolda gelirken ekmeğin yarısını farkinda olmadan bitirmek milli gelenegimiz 😅
- +1 yıl
Aynen öyle valla ama yeni çıkmış sıcak olursa offf hemen yerim
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
🤗🤗
- Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılÇiçek ekmek yanında bir demet gül alsa 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Eminim sen o gülleri gül reçeli yapar en ince ayrıntısına kadar değerlendirip en iyi şekilde kullanırsın 😂😅🤣🤣 sende o potansiyeli gördüm.
💐💐
08 Yorumla- +1 yıl
😂😂 valla aynen öyle yapardım çünkü ben öyle çiçekle böcekle mutlu olan birisi değilim ben daha çok davranışlardan çok etkilenirim oyuzden sevgililer günü vss bana çok gereksiz ve sahte gelir herzaman hediyelesmek illaki güzeldir ama bunun için bir gün beklemek gerekmiyor ne zaman fırsat olursa ozaman alınması daha anlamlı gelir bana
- +1 yıl
Helal olsun sana beeee
- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 🤣🤣
- +1 yıl
Aslında çok haklısın eskiler sevgi eylem gerektirir diyor. Çok doğru diyorlar. Kuru kuru seni seviyorum demek yerine sevdiğin bir hareketi yapsa zaten sevgisini ifade etmiş olur.
- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın sevgi ne mum ışığında yemek yemek nede hediye demek sevgi Bir lokmada iki mutul insan demek
- +1 yıl
Vaayyyy eritti bu bu "Bir lokmada iki mutlu insan" beni 😎😎😎😎
- +1 yıl
Çünkü işin özü budur
- +1 yıl
Eyvallah 👍👍
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBundan güzel çiçek mi olur yahu buket çiçekler soluyo gidiyo bu en azından karın doyuruyor
10 Yorumla
+1 yılSiz kadınlar çok ilgi bekliyorsunuz ilgiyi de verince ne yapacağınızı bilmeyip birçok şey gelir düşüncesiyle istemeye başlıyorsunuz ve kafalamış olduğundan bir şeye yok dese. Hemen kötü oliyorsunuz sonra ayrılmalıyım mesaj yazmalı mıyım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılOnu bulamayan da var şükret bence 😂😂😂
Şaka yapıyorum tabi ki her erkek ara sıra romantiklik yapıp çiçek alması gerekiyor buna bende dahil 😊
05 Yorumla- +1 yıl
Öyle ölmem füze atsaydın keşke 😂 tm
Ayıptır söylemesi biraz çiçek gibiyimdir de 🤣 ama yine de insan bir çiçek alır dimi 🤣 ben de sevinmek istiyorum bende mutlu olmak istiyorum 😂 - +1 yıl
Kadınlar sevdiği erkeğin çiçeğidir. Çiçeğe çiçek vermek biraz abes olur sade güzel bir gül almayı tercih ederim ve yanına küçük bir hediye olabilir böyle daha güzel olur diye düşünüyorum 😊
- +1 yıl
Tm peki yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🙏
- +1 yıl
Ne demek ☺️
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Çiçek karın doyurur adam çok düşünceliymiş karın doyurucu çiçek almış. Daha ne istiyorsun. Bendende gazoz alırım off daha ne istersin afiyetler olsun
05 Yorumla- +1 yıl
Hayvan herif 🤣 yanında domates peynir filan bari getirseydi keşke ekmek arası yapardım 😂
- +1 yıl
Tm peki madem ısrar ediyorsunuz olur yeriz 😂
- +1 yıl
Oyyy teşekkür ederim 🙏 düşünmen yeterli
+1 yılSevgiline benden artı 1 puan 😄
Seni bu kadar çok seven bir erkek daha bulamazsın.
Hem romantik hem aç düşünceli.
Gerçek çiçeği yiyecek misin napıcaksın, hem gözün hem karnın doysun işte. 😄00 YorumlaSevgilin dalga geçmiş
Çiçek alınabilirdi
Hakkın var buna kadınsın ve kadınlar çiçekleri sever03 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 ayıptır söylemesi biraz çiçek gibiyimdir de 😂😂 yinede isterim ama 🤣 hayvan herif 🤣 bir çiçeği çok görmüş bana
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 genç adam çok naziksin 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılAman, çiçek karın mı doyuruyor, solup gidiyor, hoş çiçeğin reçeli yapılır, lakin çiçek ekmek hiç değilse karın doyuruyor, hem sana çiçeğim de diyor, daha ne istiyorsun 😂
00 Yorumla
+1 yılCicek yenilmez boş ver abla kuruyup gidiyor
Cicek ekmeği yemeğe banıp banıp yiyebilirsin ama snnsdndj01 Yorumla- +1 yıl
Hayvan herif 🤣 yanında domates, peynir filan da getirseydi keşke ekmek arası yapardım bari 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılŞikayet edeceğine ayrıl. Toksik ilişkisi varmış, ee bunu diyorsan iliskiye saygısızlık yapmayıp bitirmelisin.
01 Yorumla- +1 yıl
Öyle ölmem füze atsaydın keşke 😂😂
+1 yılÇiçek ekmek yiyince bitiyor, normal çiçek alınca kuruyor çöpe gidiyor başka bir hediye daha iyi bence
00 YorumlaAblacım adres ver bı kamyon çiçek yola çıksın 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
03 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin canını yiyeremm haaa 😂 teşekkür ederim düşünmen yeter ben almış kabul ettim 🙏
- +1 yıl
Ablasının ballısı 🙋
Adam ne yaprisın hem ekmeği hemde çiçeği aynı anda hallediyor yiğit adam
034 Yorumla- +1 yıl
Tm da ayıptır söylemesi biraz çiçek gibiyimdir de 🤣 ama yinede bir çiçek almak mutlu olmak isterim 😂 hayvan herif bari gelirken yanında peynir domates filan da getirseydi en azından ekmek arası yapar yerdim 😂😂
- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 hayır tepkide veremiyorum açıkta kalırım diye 🤣 çünkü piyasa çok hareketlendi 😂 erkekler Çarşamba fanilası gibi kapanın elinde kalıyor 🤣 bugün bulduğum yarın elinden gidiyor 😂 açıkta kalırım diye korkuyorum 😂
- +1 yıl
😂😂 aynen açıkta kalırım sonra
- +1 yıl
Alan olmazsa kalırım 😂
- +1 yıl
😂😂 çıkmazsa sen alırsın artık yapicak bir şey yok 😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
İyisini değil daha daha iyisini de bulursun
- +1 yıl
İllaki vardır olmazmi
- +1 yıl
Sen ne arıyorsun peki
- +1 yıl
Dedin ya mükemmel aramıyorum diye ben de diyorum ki sen nasıl birini arıyorsun
- +1 yıl
Ya tabiki en doğrusunu yapıyorsun da birazda kafa yapına uygun olması lazim. Kafana uymuyorsa. Evlilik cehennem olur insana
- +1 yıl
Aynen öyle. Dün ben bir yorumda bir kıza evlilikle ilgili nasihat veriyordum kızla konuşuyorduk sonra çocuğun birsisi yazmış. Abla söylediklerin konusunda okadar haklisinki para gerçekten mutluluk getirmiyormuş benim durumum iyi maddi hiç bir sıkıntım yoktu bir kızı seviyordum evlendim. Hiç düşündüğüm gibi olmadi hiç bir konuda anlasamiyoruz ve sürekli evde kavga ortami ayrı yatıyoruz vss oysaki cebimde param var ama hiç huzurum yok ben evliliği böyle hayel etmemiştim eve hiç gidesim yok ne yapacağımı da bilmiyorum oyuzden yazdığınız herşeye sonuna kadar katılıyorum çok haklısınız vss diye yazmıştı
- +1 yıl
Ona çok üzüldüm gerçekten anlattıklarına yaşadıklarına ev huzursuzlugu kadar kötü birsey yoktur kötü eş seçimi sana cehennemi yaşatır
- +1 yıl
Aynen öyle her şey para değildir para herzaman mutluluk getirmez bunu genç kızlara anlatamıyorsun çocuk ne kadar güzel söylemiş cebimde param var maddi sıkıntım yok ama bir şey yiyecek , gezicek moralim yok para olsa ne olucak
- +1 yıl
Aynen öyle bunlar evliliği alışveriş, yapmaktan , süslenmekten, gezmekten ibaret sanıyorlar evlilik sorumluluk ister emek ister sabır ister bu sorumluluğu göze alamıyorsan hiç evlenmiyceksin evlilik filmlerde ki gibi olmuyor maalesef sonra yuvayı dişi kuş yapar derler anlayışlı olucaksın , kanaat etmeyi biliceksin , herşeyi idare etmesini ogreneksin. Göbeği açıp taytı çekip üstüne fıldır fıldır gezmeyinen olmuyor bu işler
- +1 yıl
İste du kızla bunlari konuşuyorduk ona abla olarak nasihat veriyordum vss sonra çocukta işte yorumlari okumuş yazmış
- +1 yıl
Bence orensesten ziyade gerçekten saygı terbiye , ahlak egolu tavırlar ne ararsan var bazen bu sitede ben çok denk geliyorum gençlerin erkek ya da kız acınılası bir halleri var bunlardan ne köy olur be kasaba.
+1 yılHiiiç öyle düşünme abla. En güzel sandviç çiçek ekmeğe yapılıyor ufacık tefecik. Hızlıca yorulmadan karnını doyurman için alıyordur🙄
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılÇiçek karın doyurmuyor sonuçta ne güzel ekmek alıyor işte boş ver sen olur bu adamdan ideal ev erkeği 😅
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBende almam, soyadımı taşımayan kadın için çiçek taşımam, yaparsam soyadımı taşıyan kadının ne özelliği kalır. 😉
00 Yorumla
+1 yılRomantik odun napacan kanka bunların tek bildiği çiçek çiçek ekmek oda midelerine girecek diye senin için değil yani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Şakaya vurup yumuşatmaya çalışmış ama çicek her kadın ister. Ama kendiliğinden olmalı böyle şeyler , jestler. Öbür türlü kıymeti yok.
00 Yorumla
+1 yılEn azından mideye gidiyor afiyet bal şeker olsun 😂😂😂
03 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 teşekkür ederim güzel bayan çok naziksiniz 🌺🌿🌺🌿
- +1 yıl
Sizde öyle 🤭🤭
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılEn azından bir şey alıyor. Benim eski pinti sevgilimin ödü kopuyordu bana bir şey alacak da parası gidecek diye.
00 Yorumla Normal çiçekten daha güzel olduğu düşünüyorum ekmeği yuvarlak bölüp arasına salam falan koymak oh misss
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılHem çiçek hem ekmek almış ama yaranamamış. Kadın milletine yaranılmaz arkadaş.
01 Yorumla- +1 yıl
Yaaa deme deme öyle 🤣 incindimmmm
+1 yılGerçek çiçekten daha güzel ve doyurucu, eğri oturalım doğru konuşalım. 😋😋
012 Yorumla- +1 yıl
Tm pikii 🤗
- +1 yıl
Hayvan herif gelirken bir tanede çiçek alsaydı keşke 😂😂
- +1 yıl
Çiçek mi kaldı ortalık çöl. 😂
- +1 yıl
Yapay çiçek alsın ozaman cokmu zor 🤣
- +1 yıl
Kadının önüne dünyayı sersen, neden şu tarafa sermedin der. 😂
Yeni profil resmin çohoş maşallah, giderek gençleşiyor musun sen, poponu kaşı. 😂 - +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 yıkıldım şu an şaka şaka benim boyum bu kadar 😂😂
- +1 yıl
Ben minyon seviyom gül gibi hatun. 😂
- +1 yıl
Hı hı 😂 öyle derler atalarımız yemekte kimyon kadın da minyon derler 🤣 kendimi överken bennnn 😂
- +1 yıl
Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı da vardır. 😂 😂
- +1 yıl
Memesiz kadın balkonsuz eve benzer de derler bak, senin teraslar maşallah. 😂
- +1 yıl
🤗🤗🤗
- +1 yıl
Kaşıdın mı poponu? 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvine ekmek getiren bir bey ne kadar da düşünceli 😂😂
03 Yorumla- +1 yıl
Ya hiç sorma 😂 hayvan herif gelirken bir tanede çiçek alsaydı keşke 😂🤣
- +1 yıl
Sen neden bu beye sürekli hakaret ediyorsun 😄 sevin yahu ne
- +1 yıl
😂😂😂
Ay ne kadar romantik bi adam😂😂
15 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 dimi ama en romantigini seçtim maldan anlarım 😂😂
- +1 yıl
Hayvan herif 🤣 gelirken domates peynir filan da getirseydi bari ekmek arası birşeyler yapar yerdim 😂😂
- +1 yıl
Hayır beni bırakır diye de korkuyorum 😂 zaten piyasa çok hareketlendi 😂 erkekler Çarşamba fanilası gibi kapanın elinde kalıyor 🤣 bugün bulduğum yarın elinden gidiyor 😂 açıkta kalırım diye korkuyorum 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 400 cevap paylaştı.
+1 yılçiçek ekmeğe koptum lkdsfşgsklmnlkfbsrbdf
11 Yorumla- +1 yıl
Bende 😄 sus çaktırma 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılTabikide hakediyorsun daha fazlasını bile
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel bayan çok naziksiniz 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
- +1 yıl
Rıca ederim ❤️
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tam bi aile reisi son gelen zamlardan sonra aldigi hediyenin degerini bil😅😅
00 Yorumla
+1 yılAllah iyiliğini versin güldürdün beni. 😂 En azından çiçeğe benziyor yinede şanslısın
00 Yorumla
+1 yılÇiçeği illa birisi almak zorunda değil. Kendine çiçek alabilirsin :)
00 Yorumla
+1 yılDaha ne istiyorsun adam çiçek almış işte sıkılırsan yersin.
00 Yorumla
+1 yılÖnemli olan çiçek alanı bulmak değil, size kendini çiçek gibi hissettireni bulmaktır.
00 Yorumla
+1 yılMantıklı bir tercih. Bir ateşböceği olduğuna ihtimal vermiyorum.
00 Yorumla
+1 yılama bişey diyim mi ben bu çiçek ekmeği çok severim ha 😀
00 YorumlaBöyle saçma bir soru sorduğun için gidip bir köşede utan bence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBu yüzden ayrılmak doğru olmaz ama zaten toksik ilişki olması bitirmek için asıl neden.
00 Yorumla 😄😄 hiç güleceğim yoktu bu yeniyor en azından
00 Yorumla
+1 yılAyrılma, sadece çiçek fotosu da atabilirdi 😊
00 Yorumla
+1 yılBence o kadar takma, onun anne ve babasının yapısına bakıp karar ver. Belki bilmiyordur❗️
00 Yorumla@kaldirinonuoradan bu sen olabilir misin 😂😂😂😂😂😂
04 Yorumla- +1 yıl
Tabi ki yani başka hediye düşünmüyorum ki ben, bundan güzel hediye mi olur? :)))
- +1 yıl
Şaka tabi kiii, en güzel çiçekler sana gül bahçem
Aşk İlişkileri konusunda 533 cevap paylaştı. Zorla çiçek aldırınca da anlamı kalmıyor ne yazık ki😑
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Ayıp etmiş ama her buluşmada çiçek almayan sevgiliden hayır gelmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇiçek çiçektir, kadın kadındır, baban babandır.
01 Yorumla- +1 yıl
Ee ozaman dayın kimdir 😂😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılAyrılma seviyorsan katlan biraz en azından çiçek fotosu atmamış
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılToksik olduğunu biliyorsun detoks yap 😂
10 Yorumla Sende çiçek ekmeği vazonun içine koyup çok sevindiğini kiymetinden yiyeceğini şöyle aç kalınca yarın sana çiçegi uçarak getirir
01 Yorumla
+1 yılsen al çiceği sevgilin niye alıyor a q
121 Yorumla- +1 yıl
Benmi kendime çiçek alıyım hee 😂 deligganlı
- +1 yıl
yok sevgiline al herşeyi erkekten beklemekten vazgeçin ne kadar da yiyicisiniz
- +1 yıl
Reiss sakin ol 🤣 gel birde beni döv istersen rahatlarsın 😂
- +1 yıl
reisci sakinim :D :D yiyicileri ve kekoları iyi bir dövesim var :D :D
- +1 yıl
Tm da gülüm bu mizah amaçlı sorulmuş bir soru eğlenmek için burdayiz çünkü öyle degilmi iki gülüp stres atıyoruz işte oyuzden yükselmene de gerek yok gül geç
- +1 yıl
yok gülüp geçemem tartışmak zevkimdir benim zaten kafayı takmıyorumki makarasına tartışıyorum mizahçı : D : D: D : D :D
- +1 yıl
:D :D :D :D :D
- +1 yıl
Gülmeee 😂
- +1 yıl
Gülerim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Çiçek ekmeği sevmedim ben buğday ve kepek ekmek severim
- +1 yıl
😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Sen gülme hep gülüyüm sen benim yaşıma gelene kadar daha çok gülersin 😂
- +1 yıl
gülerim gülmek iyidir boş mevzulara kafa yormam hayatı yaşayacaksın istanbullu
- +1 yıl
bende istanbuldayım neresindesin
- +1 yıl
Güngören semt çocuğuyuz agaaa 😂
- +1 yıl
Sen nerdendin kimlerdensin bakıyıimm 😂😂
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣😂 Recep ivediği tanırmısın
- +1 yıl
Ben sefer oğullarından suphi 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ben de telli ogullarindan gül çiçek 🌹
- +1 yıl
Bak sen memnun oldum Gülçiçek 😂
- +1 yıl
Aman efendim estafurullah o memnuyet bize ait deliğganlı 😂
Hakediyosun tabi de akıl edememistir belki sevdiğine inanıyorsan gerek yok diye dusunuyroum
00 Yorumla
+1 yılHaklı adam. Ekmek yeniyor en azından çiçeğin kime ne faydası var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılFarklı düşünmüş
05 Yorumla- +1 yıl
İnşallah sende böyle bir şey yapmazsin sevdiğin kıza 😄
- +1 yıl
Yok ben romantik adamım gerçek çiçek alırım
- +1 yıl
Senden beklediğim davranış tam olarak buydu zaten 👍👍👍
- +1 yıl
Çok teşekkürler 🙏
- +1 yıl
Rica ederim gülüm ne demek asıl ben teşekkür ederim yorumun için eline emeğine sağlık 🙏🙏
En sevdigin çiçek ne?
03 Yorumla- +1 yıl
Kırmızı gül 🌹
- +1 yıl
😄😄 tm pikii
- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


