Sevgiliden çiçek istedim, "çiçeği ne yapacaksın" dedi. Sizce sevilmiyor muyum?

Artık yüzümü kızarttım çiçek alır mısın dedim 100 liralık bir gül bile olur yani ben kocaman buketler istemiyorum ki her kadının hakkıdır en güzeli bana çiçeği ne yapacaksın dedi buna ne diyim ne söyleyeyim yani gram sevilmiyorum duygusu geldi

Sevgiliden çiçek istedim, "çiçeği ne yapacaksın" dedi. Sizce sevilmiyor muyum?
Cevapla