
yaklaşık 11-12 yıldır evliler, 2 de çocukları var ve problem kuzen dediğim kişiden kaynaklı yani kadın tarafından kaynaklı yoksa erkek olan taraf adam gibi adam cidden.
Not: Zaten evlilik düşüncem pek yok, beni her yönden anlayacak birini de bulmadıkça olmasa da olur diyorum hep 😃
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ayrılma sebeplerini daha detaylı yazabilme şansınız var mı çok merak ettim
Buradan yazmam sen yazarsan anlatabilirim
evliliğe inancım hep oldu, saygım da
ancak kuruma dahil olan çiftler işte sorun orada, evlilikte değil
İnancım insanların ilişkilerine göre şekillenmez
Evliliğe inancım var ama evlenirim diye bir hevesim yok
ınsanların icini bilemezsin kim bilir ne olduda bosanıyolar
inancım kalmadı
Neden kırmızılı
hayattan bir beklentimde kalmadı
Bilemiyorum doğru insanı bulmak zor
Var inancım. Bir gün olur inşaallah.
Anlaşamıyorlar?
ne alaka
Anlaşamadılar