Hiç bunu düşündünüz mü? Hep karşı taraf eleştirilir ama özeleştiri yapmak çoğu insanın aklına gelmez.

Hiç bunu düşündünüz mü? Hep karşı taraf eleştirilir ama özeleştiri yapmak çoğu insanın aklına gelmez.

Ben sadece karşı cinse değil kendim dışımda kimseye güvenmiyorum ayni kim olursa olsun. insan bence ailesine bile güvenmemesi gerekiyor. her zaman için hayatta planları olmalı bir insanın yani mutlaka kendini güvene almalı ve o şekilde yaşamlı. çünkü bazen en yakınlarınız bile beklemediğiniz gibi davranabiliyor. hiç tanımadığınız insanlar zaten güvenilmezdir. bu yüzden ben kimseye güvenmiyorum.
Bunların dışında zaten ilişki olaraksa karşı cinse yine güvenmiyorum çünkü gerçekten sevdiklerine inanmıyorum...
günaydın baya yazmışım bende hiç dikkat etmedim dalmış gidiyorum öyle :D
Ben genel olarak güvenilir bir insan olduğumu düşünüyorum. İçten pazarlıklı değilim en azından. İçimden ne geçiyorsa bunu kolaylıkla dile getirebiliyorum. İnsanların söylediklerini kulak arkası yapmıyorum. Mutlaka verdiğim sözleri tutuyorum. Emanete ihanet etmiyorum.
Cevap
24Cevap
Herkes bana güvenir kimseninde güvenini boşa çıkarmadım çıkarmamda
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Birileri konuya dalınca hani "hayırdır sen, ne ayak?" tedirginliği yaşarız ya, kendi adıma kesinlikle ayak yapmadan muhatap olurum insanlarla. Benimle aynı ortamda bulunan herkes benim kendilerine ne kadar mesafeli ne kadar yakın olduğumu mutlaka anlarlar. Soğukluğum da sevgim de şeffaftır, gizli kalmaz. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
İnsanlara kolay kolay güvenemeyen birisiyim, kafamdaki soru işareti yok olana kadar bu süreç devam ediyor. Bu sebeple "şüpheci" oluyorum ve bu da beni güvenilmez biri gibi gösteriyor. Ama gerçekte öyle değil. Ben fazlasıyla güvenilir bir insan olduğumu biliyorum. Aşk konusunda, iş konusunda, arkadaşlık konusunda vs. bu güveni karşı tarafa hissettiririm. Bazı zamanlar hissettiğimi net ifade edemiyorum. Doğru cümleleri seçemediğim için yazışmalarda karşı taraf yanlış anlıyor. Yüz yüze görüşüyor olsak gözlerime baktığında aslında beni anlayacağından eminim. Ama yazıların duygusu yok. Cansız ekranlardan okunduğunda kendi kafanızdaki ön yargılar baskın çıkıyor ve kişinin asıl söylemek istediğinden çok farklı anlamlar ve duygular hissediliyor.
Pek pek güvenilir bir değilim Her ilişki başlangıcında da söylerim Sadık biriyim Sorun duygu durumum hızla değiştiği için bir zaman sonra sevmeme ya da tam tersi daha çok bağlanma gibi hallerim var Zaten hislerim bittiğinde de kimseyi kandırmam ayrılırım
Bunu çok duyuyoruz. İnsanların iletişimi gitgide zayıflıyor. Niye böyle oluyoruz. Karşımızdakine güven vermeliyiz her küçük hatayı büyütmemeliyiz. Nazik olmalıyız. Güven sorunu karşılıklıdır bunu anlamamız lazım. O zaman kendimizi duzeltmeliyiz ilk önce. Karşıyı suçlamak her zaman doğru olmaz. insan kendini yanlış görmez haklı çıkartır genelde. Herkes şeytan ben melek dememek lazım. Kimse kalmaz çevremizde sonra
her şey karşılıklıdır ben öleceğimi bilsem yalan söylemem ama karşımdaki bana nasıl yaklaşırsa bende öyle yaklaşırım ama gene de dürüstlüğü bırakmam farklı imalarlada olsa söylerim vicdanım az da olsa rahat olur
Karşı cinsin güvenilmez dediği kişi ben olduğum için bu sorudan muaf olmalı mıyım 🗿
Olabilirsin. 🤠
İyi uykularr
Karşı cinsle ilgisi yok ya insanlara genel olarak güvenilmez bu devirde
O zaman sana da güvenilmez 🙄
Ya %90 a güvenme :) bana ne konuda güvenilmez o önemli yani iliski konusunda guvenilmez evet aniden soğuyabiliyorum insanlardan
Ben şikayet etmediğim için üzerime almıyorum xd. Kendime güvenilir desem inandırıcılığı olmaz. Güvensizim desem, insanlar hemen inanır. Olumsuzu kendilerine daha yakın görüyorlar.
Mesajlara bakarsan güveninde ötesinde bir sorun var. Hepsi gavăt olmuş. Nasıl güvenir ki insan. Tüm kriterleri boş ver in. Yarın bir gün sizi pazarlamaya bile kalkarlar
Elhamdülillah benim yalanım kötü huyum yok. Allah a şükürler olsun. Düzgün bir ortamda yetiştirdi beni.
8 yıllık evliydim ama beni başkasına tercih etti medeni ise hep calişmakmiş kimin için caliştiysam artık
Güvenden kastın neyse hepsinde kendime kefilim.
Bu konuda bana kefil olacak en az 100 insanda çıkartırım.
Ömür boyu güven ve sadakat konusunda garanti veririm. Beni tanıyanlar da bunu bilir varsa böyle biri hodri meydan...
Emanete ihanet etmeyen, sır verildiğinde içimde tutan, bir telefonla dünyanın diğer ucuna gidebilecek güvenilir bir arkadaş dost eş sevgili adayıyım😎
Ne isterlerse yaptım yalan söylemedim hep durusttum başkalarına asla yan gözle bakmadım sırf gece çalışıyorum diye aldatıldım nasıl?
hayatımdaki insanlar bana kimseyle paylaşamdıklarını anlatırlar ve şimdiye kadar benden çıkmadı o sırlar. yani fazlasıyla güvenilir bir insnaım
Ben güvenilir biriyim ama gözlemlediğimde gerçekten korkunç veriler elde ettim
Bana güvenmeyen kişinin psikolojik sorunları vardır.
Kendimi anlatmayı sevmem ama karşı cinse güven için kişinin tanıması en önemlisi
Ne karşıya ne kendi cinsime güvenmiyorum kolaylıkla ama kendimi güvenilir buluyorum doğruya doğru
Ben etmiyorum çünkü hayatımda karşı cins yok ben varım birde para var kendi kazandığım ve ailemi geçindirdiğim
özeleştiri yapacak bir toplu mgörüyor musun
göremediğim için soruyorum
sorman bişeyi değiştirmeyecek
anlamayavcaklar!
Çok haklısın 😃😃
Birsine söz verdiğim için hipotermi geçirerek evine gitmiştim.
Davranışlarına bağlı Karakter yapısı herşeyi belli eder zaten
Son derece güvenilir biri olduğumu düşünüyorum
Karşı cinse güvenilmez. Bana da güvenilmez.
Benim güvenilir olmam karşı tarafa bağlı bir durum
Değisir bu durum bende
Son derece güvenilirim..
Karşı tarafin hak etmeyecegi kadar, genelde tabii.
Hiç kimseye güvenmem.
Ben yeniden sevebilirim ama güvenemem
Ben güvenilirim
Güvenilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?