Kızlar kötüdür
Sana öyle denk gelmis
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kardeşim kadın erkek değil de insanlar genel olarak çok kötü evet. Şimdi kime sorsan herkes çok iyi herkes çok dürüst ama palavra hepsi. Azınlıkta olsa da iyi insanlar hâlâ var ve bu kadar kötü insan içerisinde öyle birine denk gelince emin ol anlayacaksın. Sen yeter ki iyi kal temiz kal. Ben de senin gibiyim ama umutsuzluğa lüzum yok. Seni beni yaratan bize uygun eş adayı da yaratmıştır. sadece her şey vaktinde olur o kadar vaktini bekliyceksin 😊
Teşekkür ederim abi güzel yorumun icin
Rica ederim kardeşim sen gönlünü ferah tut hiç ummadığın bir anda öyle biri çıkar ki ruhun çeker zaten hissedersin onu emin ol. Hayatında başarılı olmaya odaklan gerisi hallolur.
Cevap
0Cevap
ne güzel işte, aklına İLK gelen şeyin gerçekten de ilk olarak gelmemesi gerekiyordu zaten. iyi olmuş. abazalıktan kurtulmuşsun.
Şımarık büyüyenler ve bencil olanlar gerçekten çekilmez oluyor ama iyi bir cok kız var cevremde
Soruyu ztn simariklar kendini belli etsin diye sordum. Bana kral gibi hissettiren kızlarda oldu hemde otekillerden daha güzeldi onlar
Ayyyy lütfen soğuma bizden biz sensiz ne yaparız 🤦🏼♀️
Bak daha gelir gelmez yaptığın yorumla bunu kanıtlamış oldun. Benimle neden muhattap olmuyorsun diye botlariyla yeri tekmeleyen senden 10 kat güzel olduğuna emin olduğum kız olduğuna göre bayılıyor. Üniversiteye geçtiğimin ilk haftasında gelip yaşımı adımı soran yine senden 29 kat güzel olduğuna emin olduğum kız olduğuna göre evet… [+]
Ay hoşt ezik güzel olduğuna eminmiş kro 😂
Lan herkese aynı yorumu mu atıyon cücük
Neyin kafasını yaşıyosun Allah için sen gshahsgshhshshshskskzhsgsggssh
Ahahaha hoşt dedim köpek 😂 copy past yapıyo herkese ezikcik 😂
Tedavi ol ruh hastası seni
İnsanların sağlık sorunlarıyla dalga geçecek kadar karaktersiz bir insansın sen psikoloji okusan nolur önce insan olmayı bil senden bi b0k olmaz
Yazık bu ezik erkoya annesi küçükken hiç sevgi göstermemiş bu erkoda maymundan evrimini tamamlayamamıs haliyle 😂
Gsjsggsgsjjsjsgsg
Toz ol ezik
Max palyaço 🤡
Ben ağlamaya gidiyorum sen de uyan
Sorusunu bile gizli soran sen benim foto koymayışıma ozguvnesiz mi diyor hahahhahahahhshahshhshshshshshhshshsh
Kızlar sana bayılıyo mu
Bak daha gelir gelmez yaptığın yorumla bunu kanıtlamış oldun. Benimle neden muhattap olmuyorsun diye botlariyla yeri tekmeleyen senden 10 kat güzel olduğuna emin olduğum kız olduğuna göre bayılıyor. Üniversiteye geçtiğimin ilk haftasında gelip yaşımı adımı soran yine senden 29 kat güzel olduğuna emin olduğum kız olduğuna göre evet bayılıyorlar. Sibel çok yakışıklısın deyip durduğuna göre evet bayılıyor. Daha saymayayim psikoloji bozulur sonra zoruna gider
HAJZJSJZHS SAKIN OL KANKA SENSIN HE
La bi sus ya ahmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?