Yardım? Lütfen detayı okur musunuz? Konuşsam mı yoksa?

Ne olduğunuzu bilmediğiniz erkeği zamana mı bırakırsınız yoksa konuşur muydunuz? Arkadaş mıyız değil miyiz bilmiyorum, bakışları farklı ama. İlk adımları o atmıştı ama yürümedi arkadaşlar görüldü attı ben soğudum, sonra ben adım attım tekrar selamlaşıyoruz derken yine aynı ben kendimi çekince o da yok, bi var bir yok. Ben varsam var yoksam yok. Birçok kız arkadaşı var ama bana farklı benimle konuşmuyor sadece bakıyor bende bakıyorum. Açık açık sorsam mı diyorum neden diye, bilmiyorum.

Yardım? Lütfen detayı okur musunuz? Konuşsam mı yoksa?
Cevapla