Sevgilimle aramızda 30 cm'den fazla boy farkı var. Çok mu kötü?

Çok moralim bozuluyor. Sürekli topuklu ayakkabı giyiyorum ee ortalama 8 cm falan. Yine de çok fark oluyor. Kendimi kötü hissediyorum. Sizce önemli mi?
Sevgilimle aramızda 30 cm'den fazla boy farkı var. Çok mu kötü?
Cevapla