Doğum gününü kutladığım halde cevap vermeyen arkadaşa nasıl davranmalıyım?

Bu kızla liseden beri arkadaşim bugün doğum günüydü wp dan yazdım kutladım gece cevap vermedi şimdiye kadar. Biraz önce wp a arkadaşlarının kutlamasını falan atmiş. Telefon elinde yani görmemesi imkansız. üniversiteye gittikten sonra arkadaş çevresi genişledi haliyle ama aramızda hiçbir sorun yoktu. Sizce bu kişiye nasıl davranmalıyım?
Doğum gününü kutladığım halde cevap vermeyen arkadaşa nasıl davranmalıyım?
Cevapla