Ergenken o zamanki hayatımda olan şahsı aldatmış olabilirim, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ergendim ve evet bir kızla tanıştım ve ondan o dönemler hoşlandım da yalan yok ki zamanla iyi kötü bir ilişkiye de başladık ama uzak mesafe ilişkisi yaşıyorduk ve o benim tutunduğum bir dalım gibiydi ve son 2-3 ay neredeyse gün içinde bir kere bile yazmıyorduk ki ilişki bile değildi belki de hiçbir zaman bilmiyorum. Ben ondan ilgi bekledim ve sevsin istedim ve cidden her şeyi yapardım ama ortalama 5 ay falan sürdü ve 2 ay zaten hiç konuşmadık bile neredeyse son ay ise zaten özellikle son haftalar hiç yazmadı hatta bir kaç gün arayla yazmadığı bile oldu denebilir. Aslında şu an düşünüyorum da cidden biz hiç sevgili olmadık bile belki de ben kendimi kandırdım ama neyse işte o teknik olarak onu aldattım gibi oldu ama olay şu ki size yemin ederim ondan ayrılmak da istedim ama yapamadım. Neden derseniz ben insanları cidden üzmeyi sevmiyorum ve onun benden ayrılmasını bekledim bari ve yapmadı. Belki de başkalarıyla konuştu o dönem bilmiyorum ama evet hata yaptım.

Güncellemeler
+1 yıl
Okuyup cevap verirseniz sevinirim
Ergenken o zamanki hayatımda olan şahsı aldatmış olabilirim, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla