Beğeniyorsam ve zor ise o erkek azda olsa bende duygu oluşuyor?

Tamamiyle bana taparcasina aşik olan, cepte olan erkekler itici geliyor. Kendimi sevemiyorum çunku. Her halini gördüğüm erkekten soğuyorum. Benim gibi olan kızlar var mı?

Beğeniyorsam ve zor ise o erkek azda olsa bende duygu oluşuyor?
Cevapla