Sevgilim, faturasını yatırmamı istedi. Beni kullanıyor mu?

2 haftadır görüştüğüm kişi baştan bu yana arada derede evlilik konusu açıyor. Neyse kötü düşünmeyeyim diyorum geçen gün paraya sıkıştığını söyledi nakit avans çektim bi arkadaştan aldım hallettim dedi. Ama telefon faturasının son günü imiş yatırır mısın kapanacak dedi hoşuma gitmesece yatırdım ama bana anormal geliyor hiç mi başka arkadaşın yok isteyecek ya da yatırma ya ben isticeme yatırmam daha iyi. Bu kişi beni kandırıyor kullanacak olabilir mi hayır aynı şehirde bile değiliz

Sevgilim, faturasını yatırmamı istedi. Beni kullanıyor mu?
Cevapla