6 7 aylık ilişkimiz var. önce kürt diye istemediler ikna ettim babamla tanıştırdım. babam 5 6 ay sonra gel iste demiş ancak sevgilim ailesi istenmediklerini duyup tepki göstermiş. Ve ilişkimizin yeni olduğunu söyleyerek erken bulmuşlar bu kararı. Abisinin evlenmesini beklemesi gerektiğini söylemişler. sevgilim ben ailemi çiğneyemem diyor benim ailemde beni reddetmekten bahsediyor ama ayrılamıyoruz kopamıyoruz bir türlü çok seviyoruz birbirimizi. Ailemin tek istediği en azından sözlü olmamız ama karşı taraf bunu reddediyor söz kesilirse nişan düğün peşpeşe olmak zorundaymış onlarda. Unutmayı da çok denedik birbirimizi de engelledik ama unutamadık. Gerçekten buraya yazacağım aklıma gelmezdi ama bi çözüm bulamıyoruz artık. Lütfen bu konuda yardımcı olun bana siz olsaydınız ne yapardınız bu durumda
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşı tamamen rastgele girdim ama ikimiz de reşitiz o 23 ben 20 yaşındayım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Reşitsiniz ya T. C burası dağ başımı Yıldırım nikahı kıyın o aillelerden kaçın çocuğun ailesi yine normal de baban faşist lalenin teli kurtul o babadan hayatını yakar yazık olur sana
Ya babam çevrem çok laf söz olur ayağı yapıyor ama seviyoruz ayrılamıyoruz gönüllerini de yapmaya çalıştık ayrı kalmayı da denedik ama olmuyo işte gecenin bi saati buraya yazacak kdr çaresizim :(
Faşist ve M. Ö kalmış aille kültürü için o kadar büyük bir sevgiyi silmek aptallık olurdu Birbirnizi bulmanız mucize olmuş Ayrıldıktan sonra aynısını bulamazsınız devam ettirin gizli de olsa
Evet ya kaybedersek ikimizde bir daha böyle bişey yaşayamayacağımızı biliyoruz ama gizli görüşür de yakalanırsak ne olacak korkusundan dolayı yanaşmıyodum bu fikre aslında
Zaman herşeyin ilacı dır sadece Zaman
Ama geçmiyor ne yapmalıyız bu durumda
Boşluğa düşmeyin saçma sapan erken gibi şeyleri düşünmeyiniz sadece bir birinize zaman verin Allah herşeyi gönlüne göre versin
Teşekkür ederim yorum için en doğrusu bu sanırım
Aile onayı önemli diye düşünüyorum
İki tarafında gönlünü yapmaya uğraştık ama ikna olmuyorlar
Babani dinle... testiyi kirma
Ailemizi es geçmeyi bizde istemiyoruz herşeyin güzellikle olması için çok çabalıyoruz ama iki taraf da ikna olmuyor biz de herşeyi denememize rağmen uzak kalamıyoruz
Hamile kal o zaman
Gerçekten mutluysan kaç
Erkek ne iş yapıyor
Kendisi devlet memuru iki ayrı mesleği var ayrıyetten sağlıkçı
Adalet bakanlığına bağlı memuriyeti de öyle diyeyim
Kaçın evlenin bi çocuk yapın dünyaya gelecek torun iki aileyi birbirine bağlar
Ailelerin rızasıyla güzellikle yapmak istiyoruz bu işi aile rızası olmayan işlerde genelde bozulma olduğu için ama kafam çok karıiık buna mecbur kalırsak yapılabilir yorum için teşekkür ederim
Aileler her zaman doğruyu söyler diye bişey yok kaşınıyorlarsa laftan anlamıyorlarsa yapacaksınız ya da ayrılacaksınız bu aşkada yazık olacak tabi seninkini bi sınava çek bakalım aşkınıza ne kadar sadık, ne kadar sahip çıkıyor, ne kadar sadık ona göre sonra aileni karşına alıp sonra ailenin yanına gidemeyen mahvolanlar var işin zor
O konuda sevdiğim adama güveniyorum sadece ailesiyle yüzleşmekten korkuyo biraz
Ailesiyle sevdası arasında kalan erkekten hayır gelmez kızım Ailenle yüzleşme korkunu yenene kadar beni arama de bakalım ne halt edecek yarın ailesi evliliğinize burnunu soktuğunda evimde 2 yönetici var sesinizi kesin diyemezse zaten ayrılırsınız zaman içinde
Vallahi çok haklısınız aynen
Bende böyle düşünüyorum bu yüzden haftada bir gitgel yaşıyoruz ama dediğim gibi tamamen katılıyorum size teşekkür ederim değerli yorumunuz için
Valla git geller yaşanıyorsa son dediğimi yap olacaksa olsun olmayacaksa gönder gitsin yaşın genç yine karşına iyi biri çıkar zaten ailesi onu işler işler üstüne yollar kendi ailesinede, eşinin ailesinede söz geçiremeyen erkeğin evini her zaman iki tarafın ailesi yönetir illaki fikirler çatışır sonu adliye olur
Elbette
Sizce ne yapmalıyız?
Destan yazmışsın
Durumu kısaca özetlemeye çalıştım ve gerçekten bir çözüme ihtiyacım var
Ayrıl
Ayrıyız zaten ama unutamıyoruz bişeyler yapmaya çabalıyoruz devamlı
zamana bırakın
nerelisiniz