Biri olsun istiyorum konuşmak istiyorum. Hayatıma giren erkeğe arkadaşlıktan önce ilk o gözle bir bakıyorum olur mu diye. Normal mi?

Sizce bu normal bi şey mi sadece konuşmak ilgilenmek ilgi görmek hoşuma gidiyor ama hiç sevmiyorum bir yandan bu özelliğimi biriyle arkadaş olmadan önce bile ilk bu şekilde düşünüyorum olur nu diye ya da burdan gözüme kestiriyorum falan saçma saçma
Biri olsun istiyorum konuşmak istiyorum. Hayatıma giren erkeğe arkadaşlıktan önce ilk o gözle bir bakıyorum olur mu diye. Normal mi?
Cevapla