Zenginim, zekiyim, yakışıklıyım, kaslıyım, uzun boyluyum ama sevgilim olmuyor. Neden, sizce ne eksik?

Neden olmuyor arkadaş, yok yok, her şey var. Sizce neden olmuyor olabilir? Param var, e bu kadar param da zekam sayesinde var. İnsanlar yakışıklı der, neden mankenlik yapmıyorsun der, cart der curt der. 6 yıldır vücut geliştirmeyle uğraşıyorum, kaslıyım. Boyum 183 (bunu kızlar uzun boylu erkeği daha çekici bulduğu için belirtiyorum). Ama yok arkadaş, yok. Bunlara rağmen yok. Olmuyor. Sizce ne eksik? Neden?

Zenginim, zekiyim, yakışıklıyım, kaslıyım, uzun boyluyum ama sevgilim olmuyor. Neden, sizce ne eksik?
Cevapla