Eski sevgilim bir kızı yara bandı olarak kullanıyor. Kızı da aynı benim gibi üzecek sizce kızı uyarmalı mıyım?

Aklı bende kaldı mı kalmadı mı bilmiyorum ama kızı yara bandı olarak kullandığından eminim çünkü kıza sürekli ilgi verip ghosting yapıyor. Kıza mesaj atmalı mıyım sizce? Ben onun yüzünden psikolojik tedavi almaya başladım. Bir başkasına aynı şeyi yapsın istemiyorum. Kız aradabir üzüntülü şeyler paylaşıyor.

Eski sevgilim bir kızı yara bandı olarak kullanıyor. Kızı da aynı benim gibi üzecek sizce kızı uyarmalı mıyım?
Cevapla