Herkese aşkım, canım, seni yerim diyen sevgiliden rahatsız olur musunuz?

Sevgiliniz herkesle böyle rahat konuşabiliyor olsaydı rahatsız olur muydunuz? Bence %99 oranında evet çıkacaktır. Açıkçası sevgilim rahat bir insan bu konuda yapma dememe rağmen böyle şeylere devam ediyor. İkimiz de birbirimizi seviyoruz aldatma filan yok ortada onu da biliyorum ama böyle aşkımlı canımlı seni yerimli konuşması açıkçası canımı sıkıyor. Görüş belirtir misiniz?

Herkese aşkım, canım, seni yerim diyen sevgiliden rahatsız olur musunuz?
Cevapla