Bir çocuktan hoşlandım, benim ondan hoşlandığımı anlamış. Ondan sonra bana soğuk davranmaya başladı. Beni seviyor muydu sizce?

dershaneye başladığım zaman bi çocuktan hoşlandım çünkü sadece benle uğraşıyordu kibarlık yapıyordu. Ben bu çocuktan hoşlanmaya başladım buda benim hoşlandığımı anlamış. Ondan sonra bana soğuk davranmya başladı ve bi bir ay sonra dershaneden ayrıldı bu çocuk beni gerçekten seviyo muydu yaaa?

Bir çocuktan hoşlandım, benim ondan hoşlandığımı anlamış. Ondan sonra bana soğuk davranmaya başladı. Beni seviyor muydu sizce?
Cevapla