Eşim markete gittiğimizde ne istesem "gerek yok" diyor. Hem çalışmama izin vermiyor hem istediklerimi almıyor, ne yapacağım?

Bunu bunu alalım lazım olur diyorum veyahud yemek yapıcam markete girdiğimizde "boş ver, ne gereği var, boş ver güzel değil" diyor. Yahu paramızda var çalışıyor benim çalışmama izin vermiyor. Ama eve istediklerimide almıyor. Yani akşam yemek çıkartmaya çalışıyorum birde beğenmiyor. 2 yillik evliyiz. Ne yapmaliyim?

Eşim markete gittiğimizde ne istesem "gerek yok" diyor. Hem çalışmama izin vermiyor hem istediklerimi almıyor, ne yapacağım?
Cevapla