Kısmetse olur izliyormuş, duyduğumda şaşırdım çünkü kendisi hiç bu tarz şeyleri izlemeyen, bilmeyen bi insandı ondan dolayı şaşırdım ne kadar vizyonsuzsun dedim, boş eleman orada ki insanların hepsi ve bunu dediğim için benden ayrıldı bunları yazdı çok komik
Sevgilime vizyonsuz dedim, benden ayrıldı ve bana bunları yazdı. Ne yapmalıyım?
Adam istediğini izler bez bebek bile izler ha içinden gülersin yadirgarsin belki ama yüzüne böyle bir şey söylememen gerekirdi. Aynı şeyi o sana yapsa eminim sende kırılırdın.
Gelelim eski sevgiline o daha bı komik 😂
Karşındaki insan seninle dalga geçmiş alay etmiş olabilir kırılırsin bu bana göre kırıcı ama küçük bir şey yani ana avrat sovmedigin ya da daha başka bir şey aldatma vs yapmadığın sürece ayrılık bana mantıksız geliyor
Bide bunu erkek yapıyor 😂 genelde biz kadınlar yaparız böyle şeyleri bence o senden ayrılmak istiyormuş Bir bahane aramış buluşmuşta.😂
boş ver zaten böyle biriyle Ciddi ilişiki olmaz sırf bu yüzden ayrılan yarın öbürgun büyük problemler çıkınca da kaçar.
Ben hiç izlemedim ama izliyor diye de vizyonsuz etiketini yapıştırmani doğru bilmiyorum. Anlık ilgisini çekmiş olabilir merak edip bakmış olabilir sonuçta hepsi kurgu zaten ellerinde senaryo dizi çeker gibi oynuyorlar dizi izlemekten pek bir farkı yok
Benxe söylediğin kelime onun ayrılmak için bahanesi olmuş. Çünku çok alakasız konuşmuş. Söylediğin kelime çok saygısızca bunu sana yakıştıramadım vs diyebilirdi de yani. Bu uzun cümleler söylediğin kelime ile alakasız geldi.
Sen benim aradığım insan değil misin demekki bana bunları yaşattığın için ben de sana güvendiğim için gözümü karartarak seninle yoluma devam ettim demekki etmemek gerekiyor muş içinde azıcık sevgi kırıntısı bile yok ve saygı sevgi de kalmamış demekki benimle konuşmaya çalışırken bile ilk başta anlamıştım her şeyi Kadir diye hitap da bulundun bana ama gerçekten iyi oynuyorsun bravo senin gibi sevecek insanlar la ol seni mutlu etmek için her şeyi yaptım daha fazlasını yapmaya çalıştım ve senin yaptıklarına bak yazıklar olsun demekki deymezmişsin ama bunları unutmayacağım umarım ki yaşattığını elbet bir gün yaşarsın hayallerimi umutlarımı geleceğimi yaktığın için yazıklar olsun.
Bunları yazdı, biz bununla bi ara ayrı kaldık o dönemde kadir diye birisi yazıyordu bende istemediğimi dile getirip laf atıp engellemiştim onu yanlışlıkla kadir dedim ama düzelttim ki konuyu ve yanlış söylediğimi biliyor. Zaten onun yarası vardı bana ben yokken neler yaptın dedi o hasta halimle hesap sordu bağırdı çağırdı olanları anlattım ona ama yine de anlamadı beni yarın ki günde çok buruktu o akşamda bunlar oldu öyle yani
Çok boş konuşmuş ya, adam gibi ayrılabilirdi yani. Sen de umursama ya hatta kurtulduğun için mutlu ol bence. Çünkü belli ki ne sevmeyi ne sahip çıkmayı bilmiyor ayrıca tam bi korkak, ayrılmak için fazlaca boş konuşup çok fazla bahaneler uydurmuş. Umarım hayatını seni seven ve değer veren biri ile geçirirsin ve hep mutlu olursun :)).
Sen ne için vizyonsuz diyorsun ki onu anlamadım? Bende izlemiyorum ama insanlara böyle kelimeler kullanmamak lazım. Onun da ayrılık mesajı yazması ilginç ama sende de hata var. İkinizde tuhafsınız.
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tuhaflık falan yok ortada, ben gülerek kalitesiz vizyonsuz dedim, kendimi açıklamaya çalıştım bana bağırışını görsen ileri de şiddet bile uygular, o derece hani bu birazı daha. Birsürü şey yazıp engelledi beni, bi video izlesem ne kadar saçma der. Yani kısaca şakasına dedim ve şaşırdım, benimde komik bulup izlediğim şeyler var ama sahte evlilik programını izleyen insanların beyninden şüphe duyuyorum, bana mantıksız geliyor gidip telefonu kırmıyorum izlemesin diye.
Yani vizyonsuz çok hoş kelime değilde saf kalbimle sevdim vs bunlar çok yersiz gibi geldi düzgün konuş falan yazsa kizsa anlicam zoruna gitsede yani yazdığı şeyler biraz yersiz
sadece bu cümleden (vizyon) dolayı bunları yazması ya ayrılmak için bahanedir ya da ki bu daha yüksek bi ihtimal birikmişi vardır ve sana patlamış olabilir.
Saf sevmiş ama senin vizyon değin neyse onda eksikmiş. içine oturmuş adamın.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Sen de o kadar vizyonsuzsun ki herkesin düşündüğünü düşünüyorsun çocuk senden iyi kurtulmuş. Eminim bunlar senin fikrin değil toplum ne düşünürse onu düşünüyorsun
0
2 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
İzlediğimi kim söyledi ki yks hazırlık yapıyorum. Çenen yüzünden sevgilinden de olmuşsun evlilik yolundaymışsın
Hani gerçekten ciddi demiş olsam tamam ama abartmayın bunları yazmasına gerek varmıydı tek bu değil birsürü vardı engelledi bir de bu kadar alıngan bi insajla olmazz
Bu kişi sanki sana öncesinden de doluymuş gibi geldi bana, dediğin şey hiç olmasa da. Ben de izlemiyorum ve hiç sevmem o tarz programları vs ama şakayla karışık belirtseydin keşke bunu dediklerine bakılırsa kırılmış gibi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Vizyonsuzmus evet fakat haksız değil haklı ama vizyon yok