Sevgilime vizyonsuz dedim, benden ayrıldı ve bana bunları yazdı. Ne yapmalıyım?

Kısmetse olur izliyormuş, duyduğumda şaşırdım çünkü kendisi hiç bu tarz şeyleri izlemeyen, bilmeyen bi insandı ondan dolayı şaşırdım ne kadar vizyonsuzsun dedim, boş eleman orada ki insanların hepsi ve bunu dediğim için benden ayrıldı bunları yazdı çok komik
Sevgilime vizyonsuz dedim, benden ayrıldı ve bana bunları yazdı. Ne yapmalıyım?
Sevgilime vizyonsuz dedim, benden ayrıldı ve bana bunları yazdı. Ne yapmalıyım?
Cevapla