Sevgilimin ailesi boşandım diye istemedi. Nolur bakın yardım edin? Dalga geçmeden fikire ihtiyacım var?

Ben 5 ay evli kaldım. Boşanma süreci vs derken sonra hayatıma biri girdi. Daha önce yaşadıgım saçma ilişkilerim gibi değildi. Çok güzel anlaştık. Bakın gerçekten anlaşabildiğim biri idi onun yanında çok mıtluydum. Daha sonra beni ailesine söyledi ailesi reddetmiş. Çocuk ablasını falan araya sokmaya çalıştı ama ondada olumlu bir şey görmedi. Ayrıldık. Oda beni seviyor bende onu seviyorum birbirimizi görüyoruz sürekli özlüyoruz. Dün kahve içmeye çagırdı gittim sohbet ettik. Oda çok üzülüyor. Evet biliyorum beni istemeyen aileyi istememeliyim ilerde isteseler bile sorun olucak bunun farkındayım. Çocugu seviyorum. Oda seviyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.

Sevgilimin ailesi boşandım diye istemedi. Nolur bakın yardım edin? Dalga geçmeden fikire ihtiyacım var?
Cevapla