İlişkide kızın erkekten 2 yaş büyük olması, erkeği rahatsız eder mi?

1,5 yaş aslında ama yıl olarak 2 yıl, sürekli şakasına sizin zamanınızda bu var mıydı falan diyo, asla bunla dalga geçmeyi bırakmıycam diyo gülüyo. ama ben minyonum aynı yaşta gibi görünüyoruz hatta daha küçük duruyo bile olabilirim, buluşmayı kendi istiyo ben de ısrar etmiyorum ama sorun mu ediyo yoksa sadece takılıyo mu anlamıyorum

İlişkide kızın erkekten 2 yaş büyük olması, erkeği rahatsız eder mi?
Cevapla