İlgisiz erkekten ayrılmalı mı bir de ayrılırken üzülürse ne yapılmalı?

Belki karşı taraf hazır değildir ve üzülebilir ama kız da kendini yalnız hissediyor ayrılmalı mıyım zaten boğuluyorum bir de varlığı belirsiz biriyle uğraşıyorum ben hiç mesaj atmam bu arada o yazarsa yazarım ne kadar doğru bilmiyorum
İlgisiz erkekten ayrılmalı mı bir de ayrılırken üzülürse ne yapılmalı?
Cevapla