Arkadaşlar benim babam 44 yaşında sevgilim ise 37 ve eskiden bi tanıklıkları varmış sevgilim Türkiye’de yaşarken o zamanlar iyi bi profil de çizmemiş hani bulduğu her yerde çalışmış neyse almanyada yaşıyor erkek arkadaşım tanıştık sosyal medyada bizim memleketli 3. Günümüzde Almanya’dan geldi beni görmek için 4 gün kaldı gelirken bana dior parfüm prada kıyafet ve hediye çikolatalar getirdi nezaketen ben hiç istemedim ve 2. Buluşmamızda telefon hediye etti 14 pro Max ve kabul etmek istemeyince biz ciddi bir yola girdik bunda bi yanlış yok dedi ben de bişey diyemedim yarın tekrar almanyaya gidecek ben çok yakışıklı bir sorunum yok onunla ama ailemin tepkisinden çok korkuyorum ilişki yaşamasam önce de bana sordu yaş farkımız problem olur ku diye yok dedim ve evlenmek istiyor bu yaza kadar benimle beni de Almanyaya götürmek istiyor annem ise burada memur olmamı istiyor neyse ben korkuyorum aileme söyleyince tepkilerinden ve insanlar ne düşünür ne yapayım lütfen çok zor durumdayım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılCanımın içi.
Çok gençsin, gençlikte hata yapma olasılığı daha yüksek.
Yaşı büyük, yaş farkı var.
Sana aldığı o pahalı telefonu ona iade et ve anneciğini dinle.
Kimseye muhtaç olmamak için çalış.
Onun için eğitiminden vazgeçme, önce eğitim, önce eğitimini tamamla, niye bu kadar acele edeceksin ki? Niye ülkeni bir erkek için terkedeceksin?
Önce kendini kurtar, hayatının iplerini eline al, kimseye muhtaç olmamak için çalış, bağımsız ol ve evliliği de sonra düşün.
Çok gençsin, senden yaşça büyük birisi tercihin olmasın, ona evet derken belki de önüne gelecek nasipleri tepeceksin, ona evet derken bağımsızlığına da hayır diyeceksin, hiç kimse böyle bir risk almaya değmez, önce kendini düşün.
Hayatımız bugünden ibaret değil, geleceğimiz de var ve onu kimsenin ellerine bırakmamalıyız00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Knk sakın evlenme. Çok iyi birisi olabilir. Sana kibar davranabilir seni anladığını düşünürsün. Ama sonra birden değişir. Bunlar gözünü boyamak içinde olabilir. Hediyelere kanma bu arada. Çokta pahalı şeyler değil. Sen gencecik bir kızsın. O ise 37 yaşında. İstese elbette evlenirdi. Madem bu kadar iyi anlayışlı yakışıklı parası var niye evlenememiş? Neden sen diye düşündün mü hiç? Kendi mesleğin olsun. İşini eline al evlilik sonraki planın olsun. Hayatın daha çok başındasin. Yazık edersin kendine Farklı bir ülkeye götürünce ne olacağını bilemeyiz. Yani yeni tanıdığın birine bu kadar çabuk güvenme. Emin ol rol yapmak çok kolay. Kanma lütfen. Ve istediğim hayatı bana sunabilir demişsin. Senin istediğin hayat pahalı hediyelerden mi ibaret? Ve bu yaş farkı ileride sana çok sorun çıkartır. Kendi yaşına yakın kafa dengi birisiyle evlenmeni tavsiye ederim. ☺️
02 Yorumla
Soran+1 yılYaa teşekkür ederim ama evlenecem bunla anlaşmazsam boşanırım
- +1 yıl
Rica ederimm. En iyisini sen bilirsin tabiki ama ben kendine yazık etmeni istemem. Belkide boşanmak için çok geç olabilir. Çok farklı bir karekteri olabilir ve sana bunu evlendikten sonra gösterir. Uzulmeni istemem. Birde şu an gerçekten kimseye güven olmuyor. Hani kötü düşünmek istemiyorum. Umarım hakkında hayırlısı olur inşallah ♥️
Şöyle düşün adam 44 yaşında 45 de evlenseniz (Allah korusun)
Çocuk yapsanız 46 da çocuk çocuk 15 yaşına geldiğinde adam 61 yaşında oluyor mk belki 50 den sonra ölür de yani saçma düşüncelere girme düşünsene çocuğun 15 yaşında dedesi yaşında adama baba diyo lütfen biraz zekanı kullan saf olma.
burada sana laf söyleme sebebim benim kızım olsaydı bu durumda ne yapardımın cevabı00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılAileni dinlemen gerek. Yaşına uygun birini bul. Almanya gibi bir yerde aldatır o adam seni. Gençsin diye sana gelmiş. Hevesini alınca başka kızlara bakar.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
29Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılKötü bir şey deseler bile senin onu sevdiğini ve sizin iyi anlaşmış olduğumuzu görünce bir şey demezler emin ol 37 demeyin ayrıca 35 deyin jxjxjx
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılAa bizimki gibi😄 daha iyi anlaşırlar aynı kuşak kişileri boş ver
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam hediyeler almış şunu almış bunu almış ya da altına araba almış fark eden ne olacak senden 17 yaş büyük babanla arasında sadece 7 yaş fark var peki bu yola çıkarken sence mantık nerede yani soruyorum sana mantık nerede aynen bu konuya ne diyecek babanı karşına alabilecek misin Gencecik insansın Ayrıca bu adam neden 37 yaşına kadar beklemiş Adam olsaydı zaten Bu yaşına kadar evlenirdi iyorsun ki benim için çıkıp geldi niye çıkıp gelmesin ya kızı yaşındaki bir kızı tavlamış sevgili olmaya İkna etmiş herhalde çıkıp gelir hangi Erkek olsa çıkıp gelir babası yaşındaki erkekle ilgilenen ona ilgi gösteren yakınlık gösteren bir kadın için her erkek gelir bu senin üst düzey birisi olduğun için değil Anladın mı böyle bir adamı kabullendiğin için gelir
119 Yorumla
Soran+1 yıl2 sene almanyada çalışmış 3 senede kağıt evliliğinden dolayı evlenenlerin benim beğendiğim beni beğenmedi beni beğenenide ben beğenmedim dedi
Soran+1 yılPeki ne yapmalıyım gerçekten çok iyi birisi ve benim tüm hayallerimi destekliyor imkanı da fazlasıyla var
Cevap sahibi+1 yılSen ne kadar cahil bir insansın ya Hiç mi acaba kitap okumuyorsun haber okumuyorsun En azından Esra Erol'u ya da Müge Anlı'yı seyretsen gene az çok bilgi sahibi olurdun onlar da seyretmemişsin arkadaş adam Almanya'da çalışmış yok Kağıt evliliği yapmış falan filan bir yalan konuşuyor sahtekarlık yapıyor Kağıt evliliği diye bir şey yoktur geçin bunları 2 bu adam 30 yaşında gelmiş benim beğendiklerimi Beni beğenmedi beni beğenenleri Ben beğenmedim klasik palavra tarzı Burada da yalan konuşuyor yani bulmuş senin gibi bir saf her dediğine inanan her söylediğini kabul eden bir kız istediği gibi meydanda kendi çalıp kendi söylüyor Sen de Buna müsaade ediyorsun adamın söyledikleri tutarsız aynı zamanda palavra Anladın mı Sen niye bu kadar yaşça büyük adamla yola çıkma kararı alıyorsun onun da anlamadın Ben baban hiç mi sevmiyor seni Babanla aran hiç mi yok
Cevap sahibi+1 yılSenin hayallerin nedir pahalı hediyelere Kavuşmak mı Mesela senin hangi hayalini destekliyor Köprüyü geçene kadar dayı dersin şu an her şeyini destekler herhalde destekler kendinden 17 yaş küçük bir kız tabii ki destekleyecek evlenip boşanmış 37 yaşına gelmiş arada o kadar yaş farkı var evlenip boşanmasını bile mesele etmiyor yaş farkını bile mesele etmiyor herhalde böyle bir kadını adam elde tutmaya çalışacaktır
Soran+1 yılYa oturum alabilmek için evlilik yapılıyor ya hani sen Müge anlı izlemekten Dorsay bulamamışsınsanırım bunları öğrenmeye her neyse bak cidden senle tartışamam
Cevap sahibi+1 yılBen tartışmıyorum ki sana bir şey soruyorum otur mantıklıca cevap ver Adam 37 yaşında Türkiye'de bir baltaya sap olamamış daldan dala konmuş Ondan sonra gitmiş formalite ya da değil kadının biriyle evlilik yapmış ondan sonra boşanmış Sonra gelmiş 20 yaşındaki gencecik bir kadına Gencecik bir kıza kancayı atmış Onun aklını da çelmiş şimdi de bu şekilde yoluna devam ediyor ya bunun mantık neresinde Neden sen neden Sen neden Sen biliyor musun Çünkü bir başkası bu numaraları yemez bir başkasını bu kadar kolay kandıramaz bir başkasına bu kadar kolay Kendini kabul ettiremez gidip 30 yaşındaki 31 32 yaşındaki kadınlarla neden meşgul olmuyor kendi yaşına uygun E çünkü o kadınlar sorgulayacak O kadınlar senin kadar saf olmayacak o kadınlar geçmişini didik didik edecek gözü kapalı hareket etmeyecek Sen daha çok gençsin hayatın ne olduğunu dahi bilmiyorsun ve gözün açılmamış adam da bunun farkında seni de istediği gibi çekip çeviriyor Karar senin kararın
Soran+1 yılGerçekten iyi kalpli anlayışlı birisi bana her imkanı sağlar
Cevap sahibi+1 yılPeki sen öyle diyorsan dediğim gibi köprü ve Dayı meselesi bu işler Şimdilik her şey gayet yolunda gözükebilir ama yarın bir şeyler yolunda gitmediğinde aileni de karşına aldığında ailen Bunun hesabını soracaktır ve bir şekilde seni zor durumda
Cevap sahibi+1 yılBırakacaklardır
Soran+1 yılAy cidden çok koruyorum bi teyzeme anlattım o şey diyor akrabadır al kimi ne ilgilendirir al evde hanım hanım otur diyor
Cevap sahibi+1 yılGerçekten de akıl hocan da çok düzgün akıl vermiş ne garip ya
Soran+1 yılBekar olan teyzem 🤣
Cevap sahibi+1 yılNeyse Biz ne dersek diyelim Sen kararını vermişsin o sebeple bizim bir şey söylememiz sana herhangi bir şey ifade etmez yaşa gör diyelim
Soran+1 yılOf ya of
- +1 yıl
Hocam anlatmakta kendini yormussun
- +1 yıl
Anlicak ama iş işten geçicektir
Soran+1 yılEe napim
Cevap sahibi+1 yıl@Excitement9034 Aynen öyle hocam sadece anlatmakla kendimizi yorduk başka hiçbir işe yaramadı sadece zaman kaybından ibaret oldu Sağlık olsun kendi tercihi Herkes kendi tercihini Yaşar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılYas farkı çok, adamı tanımıyorsun ve hayatını tamamen ona teslim etmeye calısıyorsun. Parasıyla gözün boyanmış.5-6 ay sonra onun kölesi olduğunda "beni dövüyor ama yurt dısindayım ailem de bana sırtını döndü, aldatıyor da ne yapabilirim" sorusu soracaksın. Adam tekin birisi olsa sosyal medyadan bulmazdı, başka ülkeden hiç aramazdı. Çevresini de bilmiyorsun, ne iş yaptığını da. Hayatını riske atma, İphone Pro Max yurtdışında pahalı değil.
15 Yorumla- +1 yıl
Ya bir de barları, kulupleri var falan yazmış. Allah aşkına gram beyin yok bu kızda. Pis işleri olduğunu kendin söylüyorsun, niye riske atıyorsun?
Soran+1 yılorada almadı telefonu burada aldı ailemi tanıyor ve babamdan çok çekiniyor bana karışma gibi lüksü yok zaten evlenirsek kendim orada dil öğrenip bir yer açacak kendime ayaklarımın üstünde durmak için geçmişte burada da tekel bayyide çalışmış diye babama karşı yüzü yok artık hani diyor bişeyler olmayacaksa bana söyle beni ümitlendirme diyor bilmiyorum
- +1 yıl
Burada alsa bile Almancı adam. İnanma her şeyine Euro kazanıyor sonuçta.
Soran+1 yılYa evet cidden öyle bana madd her şeyi yapabilir ama benim korkum ailemin yaş tepkisinden
- +1 yıl
Ne b. k yersen ye, ben tavsiyemi verdim.
- Aşk İlişkileri konusunda 450 cevap paylaştı.
+1 yılAilene anlatmadan bilemezsin ama ben şayet kızım isteseydi bunu eğer mutlu olacaksa git derdim özlerdim orası ayrı
03 Yorumla
Soran+1 yılVaay dimi anneme anlattım ilk çok tepki verdi sonra mutluyum diye sustu
- +1 yıl
O zaman olucak gibi
- +1 yıl
Ama yaş faktörü var ben istemezdim sanırım
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılSen kaç yaşındasın Peki.
Sende sevgilinin yaşı hakkında yalan söyle eğer ortaya çıkmayacaksa..
Hem madem almanya da çalışıyor iyi kazanır demektir
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılseni hediyeye boğub yaza kadar evlenmek istiyorsa kesin bunun altında bir şey var. Bence güvenme
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet düzen istiyorum dedi artık tel yaşamak istemiyorum dedi
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılİkinci buluşmada mı ciddi bir yola girdiniz? Bence seni manipüle etmeye çalışıyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet 3. De ciddi
- +1 yıl
Kandırmaya çalışıyor
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Her ne kadar iki kişiyi ilgilendiren bir durum olsa da aile tepki gösterecektir. Zor bir durum, kolaylıklar dilerim...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılYani Sen kaç yaşındasın ve onun ilk evliliğim olacak
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet daha önce kağıt üzeri almanyada evlenmiş
Soran+1 yılBen 20 o 38
- +1 yıl
Geldiği zaman aranızda cinsellik yaşandı mı
Soran+1 yılHayır evlenince olur o
- +1 yıl
Peki burada tanımışlığı neden kötü sanırım Burada bir balta hesap olamayınca yabancı bir kadınla evlenip oraya gitti sonra da onlar boşandı oturma izniyle değil mi
Soran+1 yılEevet burada üniyi 2. Sınıfya bırakıp oraya gitmiş ekonomik sorunlardan dolayı
- +1 yıl
Yani Umarım güzel olur her şeyim Peki sen onu seviyor musun yoksa Almanya'ya gitmek mi cazip geliyor
Soran+1 yılYok ben de onu seviyorum Almanya hiç ilgimi çekmiyor bile diyebilirim çok iyi düşünceli oluşu
- +1 yıl
Hadi bakalım numaranı iyi olur her şey
+1 yılSana telefonlar hediyeler alan biri bana tehlikeli bir profil çizdi.. dikkatli ol olur mu
08 Yorumla
Soran+1 yılOlur bide club barları var orada ben de o yüzden korkuyorum ona söyledim bunu bana orada bunun çok normal bir şey olduğu u söyledi
- +1 yıl
Çalıştığı yer bana hiç güven vermedi.
Soran+1 yılSahibi oraların 3 tane öyle yeri var 4. Ya açıyor aileme nasıl senin mesleğini söylerim dediğimde cafe işletiyor deriz dedi çünkü orada normal
- +1 yıl
Herkes Almanya da disko mu işletiyomus.. daha düzgün bir işi olsaydı keşke..
- +1 yıl
Ailene yalan söyleriz diyen birisi sana kimbilir ne yalanlar söylüyordur. lutfen bu kişi gerçekten güvenli gelmedi bana. incinmeni istemem çünkü daha çok gençsin.. ailenden uzakta olmayan memleketinde bir işe girmen senin için çok daha iyi olur.
Soran+1 yılSen de haklısın ama ben hep avurpai yaşama özeniyordum orayı istiyordum
- +1 yıl
Pişmanlık duyacagin hatalar yapmada hakkında hayırlısı ne diyeyim
Bende 45 yaşındayım 25 yaşların da ciddi ilişki düşünen Olgun erkek seven birini arıyorum.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.
+1 yılBenim sevgilimin babası 50 yaşında ben 31 yaşındayım
00 Yorumla
+1 yılBaban damat yerine kardeş der bir şey olmaz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.
+1 yılBabanla eskilerden konuşup tavla oynarlar babana yarar bu durum ☺️
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenme sakin hic mantık işi değil 10 sene sonra adam dede olcak kuşak farkı var aranızda yaşına uygun birini bul sana uygun değil
08 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum anlaşamazsak boşanırım Avrupa da kadına önem çok sonuçta
Cevap sahibi+1 yılBu kadar kolay mı bu işler hayatını yakma evlenip dul olmus olcaksin zamanını bekle kendi yaşına uygun baskas9 çıkar karşına hata yapma sizden olmaz
Soran+1 yılYa artık 2. Evlilik ülkemiz de de normal o da benim gençliğimden dolayı korkuyor zaten onu bırakmamdan
Cevap sahibi+1 yılboş ver baban yasinda adamı anlasamazsiniz kafan uyusmaz senin yaşın kaçtı bu arada
Soran+1 yılBen 20 yim ama ona 23 dedim
Cevap sahibi+1 yılAa niye yalan soyledin gerçekten ona göre çok küçüksün sen evlenme başını yakma derim yine de sen bilirisn evlilik çocuk oyuncağı değil
Soran+1 yılBilmiyorum ki o an öyle söyledim ben de
Cevap sahibi+1 yılboş ver vazgeç bu sevdadan
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızarlar tabii ki. Baban yaşındaki adamla evlenmek istiyorsun diye sevinecek değiller.
02 Yorumla
Soran+1 yılE ne olacak
Cevap sahibi+1 yılBurada ayrılman en mantıklısı ama diğer yorumlara verdiğin cevaplardan bunu yapmyacağın açıkça belli oluyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılAilene söylersen senin para avcısı midesiz basit bi kadın olduğunu düşünücekler ve söylicekler
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır işte bak çok medeni iyi benim için çabalıyor sadece yaş farkından çekiniyorum
Cevap sahibi+1 yılSeni evlatlıktan reddederler muhtemelen söylersen ama senin umrunda olmaz bence, hatta sevinirsin belki
Soran+1 yılHayır zaten doğuda böyle şeyler oluyor annemler bişey demez ama babam benim ağzıma s
Gizli Üye(25-29)+1 yılHediyeleri görünce aşık oldun 37 yaşında adamla evlenilir mi
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır önceden de konuşunca ısındım ona hani bizim aileyle uzaktan akranlar
Cevap sahibi+1 yılSakın evlenme sağlam biri değil
Soran+1 yılNerden biliyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılHediyelerle senin aklını başından almaya çalışıyor. Love bombing yaşıyorsun şu an 😝
03 Yorumla
Soran+1 yılCidden iyi birisi sadece alma sebebi nezaket
Cevap sahibi+1 yılŞansını dene, Avrupa vatandaşı olursun belki
Soran+1 yılOluyorum zaten sadece tepkilerden korkuyorum
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Benzer senaryolu soruyu daha önce okumustum. İyi kopyalamışsın.
00 Yorumlaigrenc. sende çok kötüsün burada ama en cok sevgilin igrenc. herif pedofili ulan
19 Yorumla
Soran+1 yılOf sg sen
- +1 yıl
sus aklin bi karis havada olur da bu kadar olmaz cahil. herif seni sanki seviyo kac yasinda adam bu zamana kadar hic mi kadin bulamamis hic mi yasiti yok etrafında da cocugu yasinda olabilecek kiza bakiyo. gencsin guzelsin diye takiliyo sen de cok bi sey cakma diye seviyomus ilgikeniyomus onemsiyomus gibi davraniyo. sende enayisin yiyosun boyle hareketlerini.
Soran+1 yılYa bulmuş tabiki konuştuğum oldu dedi ama evlilik düşünmüyor oradaki kızlar diyor
Soran+1 yılOradaki kızlar evlilik düşünmüyorlar diyor hayatinı yoluna sokuyormus
- +1 yıl
bak seni tanimiyorum. basina bi sey gelirsede senin ailen ya da cevrendekiler gibi uzulmem. Ama yine de dikkatli ol diyorum cunku herifte bi sey oldugu cok belli. Normal kac insan internetten tanistigi birine hem ilk bulusmada hemde ikinci bulusmada hediyeler alir. Hemde pahali hediyeler kimse kral degil ki bonkör olsun. Sen bi anda sana asik oldu sandin falan deme bana simdi bunu 15 yasindaki cocuk bile dusunmez zaten de belki beni seviyo o yuzden aliyo triplerine girersin diye diyorum. Bi daha da bu kadar uzun mesaj yazmam senin hayatin beni ilgilendirmiyor. Ama hani biraz soyle bi dusunsen mi? duzgunce? kimse evliligi dusunmuyomus da falan da filan da. Sen adam sana biz artik ciddi bi seye basladik diyene kadar ciddi mi dusunuyodun sanki. yuzunu iki kere gordugun adama guvenip nasil boyle bir sey sorarsiniz ya iqnuz kac sizin. Hatta bak babanla kotu bi iliskileri oldugu icin sirf onu uzmek icin sana zarar vermeye bile calisabilir, ucuk bi durum mu evet ama haberleri gormuyo musun yavrum millet onlara direkt seni oldurucem diyenlerle konusup mu olduruluyo boyle kandiriyolar iste. Neyse diyeceğim sey uyanik ol. Ailen zaten artik olgunlastiklari icin boyle bir duruma izin vermezlerde sen inata bindirip kacarsan diye dedim bunlari. Iyi aksamlar daha da ilgilenemem
Soran+1 yılZaten bana 2 kez istersem vermezlerse kaçacaz sözü aldı benden dün
Seviyorsan olabilir ama sevmiyorsan boş ver derim🥺
05 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum sadece toplumdan korkuyorum daha önce birine aşık oldum ve kendime söz verdim artık aşka tek bakmayacağım iyi biri olsun diye
Soran+1 yılAnnem burada Türkiye’de kendi ayakların üstünde dur diyor oraya gidersen esilirsin diyor sonradan adam seni çalıştırmaz falan diyor babamdan dolayı o da böyle düşünüyor babam biraz tuhaf biri çünkü
Soran+1 yılİşte orada da kendi ayaklarım üstünde durabileceğini garantisi olsa sorun olmaz da bunda biraz kıskançlık var bazen diyor burada teselli giyinme fransada giy felan çok göze geliyorsun çünkü çok güzelim cidden olduğum şehirde herkes parmakla gösteriyor beni ama bilmiyorum
+1 yılOlmaz ya kendi yaşıtlarınla takıl bence yanlış bir şey yapıyor sun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnnem 42 nişanlım 34 yaşında babamla arasında 10 annemle arasında 8 yaş var ve herkes terbiyesine saygısına hayran bende herşeyine 😅😂 yane oluyor nasibinse bu arada bende 20 yaşına yeni girdim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılsen kaç yaşındasın
013 Yorumla
Soran+1 yıl20
- +1 yıl
22 yaşının altına soru ışaretı ıle bakarım ben. Ama 22'den sonra ınsan çok degışmez. Unıverste okuyorsan bıtır zaten 22-23 yaşında bır kadın olacakısn. Kendı kararlarını alabılen bır bıreysın.
Ama senı etkıleyen şey pahalı hedıyeler veya maddıyat olmasın. Tabı da onemlı ama fıkırlerınız uyuyor mu arkadaşlık yapabılır mıyım o daha önemlı.
Evlılıgın 2 . yılında cınsel çekım kalmaz ama arkadaşlık ömür boyu sürer
Soran+1 yılGördüğüm kadarıyla kibar iyi biri arkadaş olarak da uyuşuyoruz
- +1 yıl
unı okuyorsan okulu bıtıtr zaten 2 yılın daha olacak o zaman hala beğenıyorsan evlen. Zaten 48 yaşında olacak çocuk ıstıyorsa evlenır hemen
Soran+1 yılBen 2 yıllım bitirdim
- +1 yıl
ha o zaman aılenle konuş. Istedıgını söyle. Istersen evlen. Yaş farkı çok çok önemlı degıl
Soran+1 yılAnnem bişey demez ama babam çok sinirlendir birde tanıyor adam eskiden tekel bayyide çalışıyormuş diye babam da orada bişeyler alıyormuş ordan tanışıyorlar diye korkuyor erkek arkadaşım
- +1 yıl
eğer sevgılı olmuşsan bunu dıyecek. Korkunun ecele faydası yok. Demeye cesaret edemıyorsa nasıl senı yarın koruyacak.
Cıddı düşünüyorsa demek zorunda
Soran+1 yılBilmiyorum kafam alllak bullak 3. Ayda ailem ile sizinkiler tanışsın diyor hani bilmiyorum
- +1 yıl
sadece 3 ay mı oldu. Acele etme önce tanı yahu
Soran+1 yılHayır biz 8 gündür sevgiliyiz o diyor ki Mart da ailelerimiz tanışssın ya da kendi aramızda söz verelim
- +1 yıl
abov ablam bu ne hız. 1-2 yıl sevgılı kalmak ıstedıgını söyle yav. Istemıyorsa da yol ver. 8 gün ne yav
Soran+1 yılYaaaa işte
Valla Çok kötüsün ya oha ne buldum ki bacım adamda
04 Yorumla
Soran+1 yılİyi çok merhametli düşünceli biri
Soran+1 yılSg
+1 yılanlaşabileceğinizi düşünmüyorum
00 Yorumla
+1 yılKendine arkadaş bulduğu için sevinir
00 Yorumla
+1 yılTercih senin neden olmasın ki?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılTepkisi sert olur
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 482 cevap paylaştı.
+1 yılaslında bir sorun yok sadece para tatlı geliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaba demez artık ismiyle hitap eder sevgilin😃
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaşı büyük bence seni de yaşlandırır
00 YorumlaYaş farkı çok
03 Yorumla
Soran+1 yılNe yapayım ama istediğim hayati bana sunabilir bi diğer yandan da korkuyorum insanların tepkilerinden ailemden
Soran+1 yılEvet herşeyimi destekliyor ben a demeden b yi c yi yapıyor
+1 yılParasını yiycek belli
00 YorumlaBu senin hayatın sen karar ver
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. 🤣🤣🤣
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Matematiğiniz harika
01 Yorumla
Soran+1 yılTskler
Gizli Üye(25-29)+1 yılkızarlar
00 Yorumla
+1 yılSenin yasin kaç?
07 Yorumla
Soran+1 yılBen 20 o 38
- +1 yıl
Neden o yaşda biri?
Benim çox öyle aşk yaşayan arvadlarım var.
Soran+1 yılÇünkü beni çok düşünüyor ve seviyor tüm imkanları da var beni mutlu ediyor
- +1 yıl
Bir kaç yıl sonra cinsel olarak tatmin ede bilmezse
Soran+1 yılEdemez zaten sigara çok içiyor önemli olan mutluluk yani o değil onda da bi şekil bişeyler bulunur dimi?
- +1 yıl
İstersen burada bu detallara girmiyelim. ozelde sana anlatayım
- +1 yıl
Cinsəl konular var. Sonra engel gelecekdir
Oha çok
06 Yorumla
Soran+1 yılOf
Soran+1 yılNiye
Soran+1 yılBu da edemez çok çok sigara içiyor
+1 yılGizlice evlen
07 Yorumla
Soran+1 yılÖyle daha kötü ya beni gebertir ailem bide orada işlem açacak beni götürmek için zaman alır onlar için bi ön şeyler lazım yani
- +1 yıl
Bu evlilik olmaz. baska turlu
Soran+1 yılVermezler mi
- +1 yıl
Bisa zaman kaybı olur
Soran+1 yılO bu yaz içinde beni götürmeyi düşünüyor
- +1 yıl
Üzüldüm istersen istek at konuşalım ozelden
Soran+1 yılSeni takip ettim
Çok varmış
03 Yorumla
Soran+1 yılVe bide almanyada bar clubları var ailemden korkuyorum hem yaş hem iş olarak bizimkiler ne der yani ama o kadar efendi ince ruhlu iyi ki anlatamam çok da yakışıklı
Soran+1 yılYa bilmiyorum ki hani şu an içi gerçekten çok iyiyiz yani ilerisini bilemem
+1 yılBen istemezdim
00 Yorumla
+1 yılNormal gelmiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen kaç yaşındasın
02 Yorumla
Soran+1 yıl20
Cevap sahibi+1 yılYinede tekrar düşünmende fayda var
Devamını Gör(32)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Babam 44, sevgilim ise 37 yaşında ailemin buna tepkisi nasıl olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer