ayrılsam mı bitirsem mi, ama bu dönemde herkes en küçük şeylerde ayrılıyor ve öyle de olmak istemiyorum ama o böyle yapınca da gözleri sürekli dışardamış gibi
hissediyorum. ne yapsam ki?
hissediyorum. ne yapsam ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Flörtün mü sevgilin mi? Flörtünse karışamazsın, sevgilinse darla herifi ya öyle olacak ya ben giderim de geç...
henüz sevgili olmadık ama sevgili gibi davranıyoruz o yüzden bende anlamadım
Kızlar oyuncak gibi erkek değiştirdiği gibi erkeklerde değiştirebiliyor. İlişkinize adını koyun sonra kararını ver.
Bende erkek takip ediyorum hepsine aşık mıyım veya flörtmü ediyorum ne alaka?
Bu çocuğun hayatının hiçbir yerinde sen yoksun niye duruyosun ki.
eğer senin niteliklerine uymuyorsa ayrılmaktan başka yapabilecek birşeyin yok
Normal arkadaşlardır olabilir
Yol ver gitsin hıyarı illa tuzlayan bulur
Ayrıl kabul etme sakın
Ayrıl ıgrenc
Aldatılıyorsun.
Seni seviyor
Hahaha aynen çok seviyor 😂 gözü senden başkasını görmüyor sana çok aşık falan 😂