Neden sizce
İnanamıyorum gerçekten eyeliner vardı hafif o kadar
Bağlanmıştım, şu an çok kötü oldum..
Neden sizce
İnanamıyorum gerçekten eyeliner vardı hafif o kadar
Bağlanmıştım, şu an çok kötü oldum..
Merhaba.
Kişi bu cümlesinde, kararsız insanların kendisine itici geldiğini ve bunlara saygı duysa bile hayatında böyle insanlara yer olmadığını söylemiş olabilir.
Benzer düşünüyorum diyebilirim. Kapalı olabilir, makyaj yapabilir, dar giyebilir, bunlar doğal şeyler. Ancak kendi inandığı şeyler ile çelişen kişi hayatımda çok çok az yer kaplayabilir. Yani, kişinin kendi fikirleri bunlar fazla takılmamak gerekiyor.
Bunları okurken ne hissediyorsan, (muhtemelen hiçbir şey) kişilerin senin görünüşün hakkındaki fikirlerini de o derece önemsemelisin kanımca. Burada kapalı olan kadın (haliyle erkekler tarafından dikkat çekmek istemeyen kadın olarak kullanılır) dikkat çekmek olarak sayılabilecek bir hareket olan makyaj yapmayı tercih ederse, tutarsızlıktan hoşlanmayan birisi yukarıda kendi sorunda belirttiğin cümleyi kurabilir.
Umarım kendimi bir erkek olarak konuştuğun kişinin yerine koyarak iyi anlatabilmişimdir. Okuduğun için teşekkürler.
Işıkla kal...
Neden tanışmadan bağlanıyorsun ki? boş ver sen onu bence 😅 önceden kapalı olduğunu bilmiyor muymus? Fotoğraflarına bakmamış mı? Bence beğenmemiş bahane bulmaya çalışmış..
Cevap
16Cevap
Kapalı kızlar ilgimi çekiyor makyajı abartmadıkları sürece sıkıntı yok bence. 2 haftada da bağlanman biraz saçma hoşlantıdır o
Bağlanma dediğim de öyle zaten ya çok sürmez unutulur
Umarım. İstersen yaz konuşalım. Birisi yorumda seni beğenmemiştir makyajı bahane etmiştir demiş konuşmak istersen konuşuruz güvenini de kazanırsam bende seni görmek isterim bakarım o kamilin dediği gibi mi olay yoksa güzel bir kızsın ama gitmek için mi bahane aramış..
Teşekkür ederim
Bu süreçte konuşmak sana iyi gelecektir emin ol
2 haftada neye bağlandın reis itici geliyorsam it gibi gidersin de gönder sonra zaten it gibi de döner
Çok saçma işte bağlandım demek
Önyargı yapmış seven insan her haliyle severdi boş ver.
Katılıyorum
Sen yeni hesap mı açtın daha önce de vardın
Açıyorum kapatıyorum öyle arada troll dalga amaçlı giriyorum genelde zaten
2 hafta boyunca fotoğraf atmayıp beklentiyi yükseltmişsin o da beğenmemiş. Yani olan biten bu. Yoksa türbanla veya makyajla bi alakası yok. Bazı şeyleri abartmamak lazım
Evet abartmamak gerektiği gibi açıkça da belirtmek lazım
Bence şükür namazı kılmasının, böyle birisiyle ömrünü cürütmeyecegin icin
Kılmalısın
Ben açık olsam dahi o düşüncede olmasını anlayamıyorum insanların
Anlayamazdım*
Cahil yobaz beyni calısmıyor işte boyle biriyle beraber olmak ister misin cidden? Kurtulduguna sukret
Ya çok saçma geliyor zaten bir bahane gibi
Kötü hissetme boş ver kendini beğenmen önemli böyle kendini bilmez insanlar için üzmeyin kendinizi
Sallayın onu
Neden peki
Buda gelir gecer uzulme
öyle tabi
Degmez uzulmeye demek o basi bagli degil orasi burasi acik istiyormus
Bilemicem öyle insanları pek sevmiyorum zaten
Aynen en guseli uzak durman.
Teşekkür ederim
Rica ederim gercekten kurtulmussun o yata sevgilisi istiyor bence
Tarzınız uyuşmuyor demek ki
Başka bir nedeni olduğunu düşünüyorum
Dinine bağlı değildir
Bu da beğendiği tarza etki eder bence
Değil zaten ben de değilim biliyodu
Adam demek ki saç görmek istiyor
Kıymetini bilememiş, sakın üzülme!
Değmez biliyorum 🥲
Üzülmee. Daha iyisine layıksın.
20li yaşlarında ergendir
2 haftada sanaldaki birine ne bağlanması?
Anlasam
Hakket sorunlu bunlar 2 haftada ne bağlanması la
@nerdeyimlaaben hemde sanalda
Ben çok karşıyım normalde bu tarz şeylere bir de sanalda daha da öyleydim ama büyük konuşmuşum
Ne boş hayatın var demek ki, sanaldaki birine bir hayale abayı yakacak kadar
Aynen bide sanalda
Cidden boşluğuma denk geldi diyebilirim ama hiç kafa yormamak lazımmış özellikle sanala
Bize mi öğretiyorsun a akılsız
😂😂
Yok est abla ne haddime. Siz öğretirseniz seve seve dinlerim ama. Öğrenecek çok şey var
Gecmis olsun öncelikle canini sıkma bos yere
Birkaç gün sonra böyle derim muhtelemen. Umarım birkaç günle kalır
İlk sevgilin miydi
Sevgilim değildi
Flort mu
Gibi evet
Daha önce bilmiyor muydu peki kapali olduğunu
Yok
Senden cinsellik vs istedi mi
Hayır
Kıskandım
Buyur gel tahtımı vereyim
Yok ben senin gibi kızlardan hoşlanıyorum. Adam eliyle itiyor.
Yaşın çok etkili olduğunu düşünüyorum bu konuda. Kaç yaşındasınız
Haklısın. Bazı seylerin kıymetini tadını ilerleyen yaşta anlıyor erkekler. Ben 30 sen?
20
Keşke onunla tanışmadan bir hafta önce tanissaydik
Normalde pek tanışmıyorum
Ona da ben yazmıştım zaten
Şanslı ama canım
🤷🏻♀️
Bana da sen yaz :)
Erkekler mümkünse benden uzak dursun
Al işte canım biri yüzünden düşman kesilmissin
Evet canım
Bence saçma. Boşuna hayatını mahvediyorsun birisi için.
yok bu kişi çıkmadan önce de yalnız devam etmek istiyodum zaten
Of of üzdün beni
Sizin yaşlarda daha çok var böyleleri 25 sonrası falan
😑 benim suçum ne
kimsenin suçu yok
Hadi konuşalım
ne konuşucaz
Tanışalım işte
Abicim ben ne anlatıyorm sen ne diyosun..
Seni şaşırtmak istiyorum
Elbet bir gün ya da hiç
insanın kendi başına yaşaması devam etmesi o kadar akıllıca bi şey ki
şu an kırgın bir kalbin var. Ondan böylesin.
yok gerçekten öncesinde de öyleydim keşke duygularım olmasa da sadece mantığımla ilerleyebilsem
😑ah siz kızlar
asıl erkekler
Ben kimseyi uzmedim. Hep beni uzduler.
Şans
Şans ver işte
bazı şeyler planlanmadan güzel
Plansız karşılaştık
o kapalılık diyo mesela benim için de yaş önemli ben 2-3 yaş büyüğüme bile abi diyorum hadi abartmayayım ama öyle
Tamam susuyorum
haddime değil
Canın sağolsun
senin de
gizliden çıkar mısın
Olur çıkarım
kapali ve ne qbwrtida mqkyj yaiyorsun
Normalde yapmıyorum eyeliner da hiç kullanmam çok nadirdir
Seni beğenmemiş makyajı bahane etmiş
Evet
begenmemiş işte ne var bunda
Düzgünce söylememiş o var
adam içinde olanı dile getirmiş abartıyorsun bence
sana karşı olan bu düşüncesini içinde tutupda senle konuşmasını mı isterdin
Bu belirtmek değil genel bir düşünceymiş gibi söylüyor direkt söylemek varken kapalılığa bağlamak ne alaka
neyse ben bir şey demiyorum ne yapıyorsanız yapın
ben oyun oynamaya gider
bunaldım bu ilişki mevzularından
İyi eğlenceler. Ben de sevmiyorum uzak durayım dedikçe hale bak
saol
bahane aramış
Cok uzuucu
Sanal ve ilişki
Saçmalığın daniskası olsa da büyük konuşmayalım. Ders olsun
İyi karar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?