İnternetten tanıştığım biri vardı, beni gördü ve "kapalı, makyaj yapan biri bana göre itici" dedi. Yıkılmakta haksız mıyım?

Neden sizce

İnanamıyorum gerçekten eyeliner vardı hafif o kadar

Bağlanmıştım, şu an çok kötü oldum..

İnternetten tanıştığım biri vardı, beni gördü ve "kapalı, makyaj yapan biri bana göre itici" dedi. Yıkılmakta haksız mıyım?
Cevapla