Dokundurmayan, kediler cana yakın hayvanlardır ve sürekli temas ederler
0
14 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bence de ya bozuk mu çıktı nedir? Kucağına almaya kalksan 1 dakika durmaz saldırmaya ısırmaya cırmalamaya başlar. Veterinerleri bile illallâh ettirdi :D
Küçük benden başka herkesten korkup saklanıyor , asla sevdirmiyor. O bana aşık , üzgünüm sana aynı şekilde davranacağını sanmam. Üstelik ben onu sokaktan sahiplendim. Ölecekti ben almasaydım. Ay asla kıyamam kızıma vermem kimselere
Sokaktan buldum ben kuzumu, besledim büyüttüm. Öyle tatlı ki ne bulsa yiyor. Sürekli kendini sevdiriyor. Ne ısırıyor ne cırmalıyor. Asla vermem bal kızımı. Ama teşekkürler :)
Valla oluyor 😂 Mesela bir tane kedim vardı. Şerefsiz kendini sevdirmeden durmazdı. Bir diğeri ise sevmeye kalkıyım. Kalkıp gider boş bir yere otururdu 😂
Benimkileri anlatıyorsunuz. Hayvan dokununca tiksiniyor sanırım. Diğerini parçalar diye çok korktuk ama çok seviyor onu ve ilginç bir şekilde korkuyor onu. Mesafeli olan 6 kg, diğeri 2.5 kg. Ve küçük bize geldiğinde 250 gr dı. Diğeri aynı büyüklükteydi. İstese öldürürdü rahat.
Kedilerinde farklı farklı karakterleri var. Malûm Ankara soğuğu. Hersene kışın soğuktan saklanmaya çalışan kedi dükkana girer. Bir iki arkadaş alır mama filan veririz. Allah tan patron bir şey demiyor. Oda hayvanları sever. Yaz olmaya yakın hava ısınınca giderler. Bakalım bu sene nasıl bi kedi gelecek 😂 Her sene gelen kedi farklı oluyor. Geçen sene 3 tane kediye bakmıştık
Dilsiz ağızsız hayvanlar. Kötülük bilmezler. Onlara merhamet etmeyene insan demem ben. Evinde beslemek zorunda değil herkes , çünkü hem masraflı hem evi ister istemez kirletiyorlar. Ama o kadar masum hayvanlar ki bilmiyorum ya asla kıyamıyorum. Saçma sapan yorum yapıyorlar bazen sinir oluyorum.
Bende. Bak çok zor bi hayatım oldu. Kalbimde kötülük yoktur ama bazı sebeplerden dolayı. Sert mizaçlı olduğumu söylerler. Tanımayan hakkımda o çok sinirli onunla fazla laulibali olmayın diyorlarmış. Eve götürmüştüm kediyi. Akşam olsunda oynayım diye eve koştura koştura gidiyordum. Pamuk gibi yapıyordu
Bunu ben çok iyi anlıyorum. İşten öğle araları eve geliyordum geçen sene kediyle oynamak için :) insanlardan kötülük gelebilir diye kendini mizacınla korumaya almışsındır. Hayvanların yanında korunmamıza gerek yok ki. En azından bizi ağlatıp üzmezler, arkamızdan konuşup yüzümüze gülmezler. Sevginin en saf hali benim kızlarım ve bütün hayvanlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kendine hiç dokundurmayan, mesafeli duran kedin garip.
Neden öyle bende anlamadım
Dokundurmayan, kediler cana yakın hayvanlardır ve sürekli temas ederler
Bence de ya bozuk mu çıktı nedir? Kucağına almaya kalksan 1 dakika durmaz saldırmaya ısırmaya cırmalamaya başlar. Veterinerleri bile illallâh ettirdi :D
Yok ya öyle deme ablası ask olsun hisseder onlar herşeyi
Valla adam böyle 3 kedi gelsin mesleği bırakırım dedi. Kedi değil kaplan. Aşı olurken 3 kişi kalın eldivenlerle zor tutuyor. Tam bir deli :D
:D zamanla alışır oda ne kadardir sendeydi
Büyük mesafeli olan 18 aydır küçük bıcırık olan 6 aydır bizde
Sen uğraşma bana ver onları benim kar topu onları kısa bir eğitimden geçirir :D
Kedi mi kar topu? Asla vermem kimseye prenseslerimi. Evimin bebekleri güzel kızlarım
Görmedin mi bende az önce profilimde paylaştım fotoğrafım da da var :)
Bakmadım ki , konuştuğum kişilerin fotosuna bakmak adetim değildir. Siz diyince baktım. Cinsi ne bunun. Benim büyük haklar bunu.
Haklar mi :D sen hircin yetistiriyorsun anlasilan
Kendi hırçın benlik bir durum yok. Bizi de haklıyor sevmeye çatışırken bile :D
Küçük olan çok sevgi dolu ama büyük kedi değil zaten kaplan bence
Küçüğü bana ver büyük sende kalsin
Küçük benden başka herkesten korkup saklanıyor , asla sevdirmiyor. O bana aşık , üzgünüm sana aynı şekilde davranacağını sanmam. Üstelik ben onu sokaktan sahiplendim. Ölecekti ben almasaydım. Ay asla kıyamam kızıma vermem kimselere
Temas bağımlısını satın alabilirim 🙃
Sokaktan buldum ben kuzumu, besledim büyüttüm. Öyle tatlı ki ne bulsa yiyor. Sürekli kendini sevdiriyor. Ne ısırıyor ne cırmalıyor. Asla vermem bal kızımı. Ama teşekkürler :)
Yaaa peki🥲
İkiside farklı farklı karakterde
Kesinlikle , bu kadar mı farklı olur iki kedi.
Valla oluyor 😂 Mesela bir tane kedim vardı. Şerefsiz kendini sevdirmeden durmazdı. Bir diğeri ise sevmeye kalkıyım. Kalkıp gider boş bir yere otururdu 😂
Benimkileri anlatıyorsunuz. Hayvan dokununca tiksiniyor sanırım. Diğerini parçalar diye çok korktuk ama çok seviyor onu ve ilginç bir şekilde korkuyor onu. Mesafeli olan 6 kg, diğeri 2.5 kg. Ve küçük bize geldiğinde 250 gr dı. Diğeri aynı büyüklükteydi. İstese öldürürdü rahat.
Kedilerinde farklı farklı karakterleri var. Malûm Ankara soğuğu. Hersene kışın soğuktan saklanmaya çalışan kedi dükkana girer. Bir iki arkadaş alır mama filan veririz. Allah tan patron bir şey demiyor. Oda hayvanları sever. Yaz olmaya yakın hava ısınınca giderler. Bakalım bu sene nasıl bi kedi gelecek 😂
Her sene gelen kedi farklı oluyor. Geçen sene 3 tane kediye bakmıştık
Benim evimde bunlar. Dışarı çıkarmam hiç. Prenseslerim benim. Cana yakın olan Ankara kedisi yanlız, mesafeli olan Van kedisi
İkiside birbirisiyle oynuyor mu
Oynuyorlar , daha bugün altını üstüne getirdiler evin
Ne güzel 😀 Kediler bebek gibi oluyorlar
Dilsiz ağızsız hayvanlar. Kötülük bilmezler. Onlara merhamet etmeyene insan demem ben. Evinde beslemek zorunda değil herkes , çünkü hem masraflı hem evi ister istemez kirletiyorlar. Ama o kadar masum hayvanlar ki bilmiyorum ya asla kıyamıyorum. Saçma sapan yorum yapıyorlar bazen sinir oluyorum.
Bende. Bak çok zor bi hayatım oldu. Kalbimde kötülük yoktur ama bazı sebeplerden dolayı. Sert mizaçlı olduğumu söylerler. Tanımayan hakkımda o çok sinirli onunla fazla laulibali olmayın diyorlarmış. Eve götürmüştüm kediyi. Akşam olsunda oynayım diye eve koştura koştura gidiyordum. Pamuk gibi yapıyordu
Bunu ben çok iyi anlıyorum. İşten öğle araları eve geliyordum geçen sene kediyle oynamak için :) insanlardan kötülük gelebilir diye kendini mizacınla korumaya almışsındır. Hayvanların yanında korunmamıza gerek yok ki. En azından bizi ağlatıp üzmezler, arkamızdan konuşup yüzümüze gülmezler. Sevginin en saf hali benim kızlarım ve bütün hayvanlar
2 si de garip
Neden? Normal kedi nasıl oluyor?
Normal kedi sadece acıktıgı zaman sırf sen ona yemek ver diye sevimlilik yapıp sana yaranmaya çalışır. Karnı doyunca d yüzüne bile bakmaz
Ben serbest besleme yapıyorum ve istedikleri zaman yemek suları var.