AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Sevgilim
Yok
Olursa
Ona Osururum
Ona osurum derken :D
Osururum Pırt Yaptım :D
Pırt yaptım: D:D
Pırt diye osurulmaz zaaaaaaaaooorrggggt diye osurulur
Ben Pırt Yapıyorum :D
Helallll beaaa :)
Ayi ted i izledin mi? Oradaki muabbet çok hostu :)
İlk 10 dakkasını izleyip kapattım saçma geldi
Yalniz çok ayip etmissin harika bir filmdi kahkahaya bogardi seni devam etsen milletin yorumlar çok eğlenceli :) harika soru :) iki kişinin yoruma yarildim bir inek nerde buyudune bide sevgili bulsam onunla sicarim bile nefesini kesti :)
Sevgilisiyle osurma muhabbeti geçiyor Ted de de :)
Allah kız arkadaşına sabır versin :D
Niye öyle dedin deme öyle üzülürüm
Ayrılık sebebi olur :D
Yuhh
Sevgiliyi bulduk ve yanında osurmak eksik kaldı :D
Güldüm :))
fhdsjjdj
boşta sevgili var
Yok artık, abartmayın...
Igrenclik bence
Ne iğrençliği be
Döt dediğin ötmeli diyorsun?
Aynen reyiz başka ne işe yarar ki o :))
Hahahahah:D
sevgilisinin ağzına mıçanı var kardeş :)
Yok artık reyiz naptın be
inanmıyorsan sitedeki sorulara bak. alayı ömere kendii nasıl farkettirebilirim. ya da beni bıraktı gitti. yaw askerdeki kocası tarafından eziyet edilen kadın var ya.
Ben onu sıçmıyo diye biliyom sıçıyo mu?
Yok abi sıçar mı hiç sıçmıyo yani
İçinde sindiriyor sıçsa bile pembe sıçar :)
Güzel kızlar sıçmaz sıçamaz
Çok pisleştik.
Olsun en azından doğallaştık
ay ben gülerim hihihihhi :)))
Biz ağlamayız zaten 😂😂😂
osuruğa gülenın osuruk kadar aklı yok der annem
hobi mi yaptınız yoksa :)
Catue cutur nedir ya..
Patur kütür mü desem ne desem bilemedim
Uff koktu :€
Sesli osuruk kokmaz yalan söyleme 😂
İiyykk :D
😢😂
sizin civatalar gevsemiş :D
Gel sık o zaman 😄😄
Ben diil de o evetti.
Sen utanıyodun galiba
Sevgilim olsa çekinmezdim heralde
Buluruz sana
rezil bir durum arkadışını yanında bile osurulmaz
Yok artık sanki her gün operaya gidip akşam yemeklerinde antep fıstıklı soğuk çorba içiyosun
:)) parasız olmakla edepsiz olmak aynı şey değil sen osurabilirsin seni kınamıyorum istersen çatur çutur sıç
He eyvallah o zaman
Ölüsü işe yaramayacağı için hayır :D :D
😁😁😁😁😁
yok artııkkk aman tanrım didimmmm!!!
Merak etme ilerde osururshn :))
yapmadım yapmamda allah düşmanıma bile vermesin..
Oha abartma 😄
ciddiyim..
Ayyyy hayatta one oyle beeee
Büyük gonuşma bacım
sesizde olsa mutlaka olmuştur
Yaa sacmalama oyle seymi olur. zart zurt. tobe tobeee :)
bence yapılmaması gereken şeyler ;)
Niye yapılmaması gerek
Bu sitedekilerden soğudum l*n :))
Yapma etme soğuma
Olursa denicem icimde kalmasin mk.
O da osurukla karşılık verirse bırakamazsın bir daha onu benden söylemesi 😂
O nedir ya. Karşılıklı saygı olmadan olmaz.
Saygı tabikide önemli karın ağrımaması için osurmaya saygı duyuyoz zaten biz
O terbiyesizlik oluyor. karnın ağrıyorsa kal git tuvalette osur arkadaş
Aşmissiniz sizz -_-
=^-^=
Niye abla
Igrenclik diz boyu ablasinin -_-
=^-^=
Doğal bişey bu abla sana bir soru sorucam hayatın boyunca hiç osurmadın mı 😂😂
Allah akil fikir verirken sen semsiye mi actin -_-
=^-^=
Allahın verdiği akılı yorumlama şeklin beni gerçekten mest etti. Doğallık akılsızlık mı oldu şimdi
Senin bunu soruyor olman biraz oyle olmus k. bakmada.
İstediğim şeyi sormak da özgürüm dimi canım hadi görüşürüz by
Evet hatta birlikte sıçıyoruz patır patır
osuruktan teyyare selam söyle o yare
Asla öyle bir şey yapmam
Nasıl bir insansınız siz
Hahahahaha alemsin ya :DDsddgh
Tabiki de evet oda ben de relax
Oh en rahatı usta
Götü olan osurur abi
Yürü reyiz g*t bu * osurcan işte
hahahhaha soruya bak :D
O da bende yapmayız. O yapsada eslık edemem yahu.
Niye
hahahaha catur cutur ne iyisin ya hahahaha :)))
Sıçıyorum bile o duş alırken :D
Oh oh
Agzina Sıcsaydim keskee
Yok olsa karşılıklı düet yapardık ^_^
Ben bomba atiyorum kardesim sen ne diyorsun :)
Iyy hayır haha
Ne ıyy 😢
Sende de pancar motoru gibi got varmis bilader
Ne alaka
OOsurmamak için totoma tıpa takiyorum...
Oh oh güzelmiş gardaş
varken evet yani sevgilim varken :D
Güzel güzel 😄😄
sevgilim osurursa yuzune sicarim
Yavaaaaaş geel
Saygısızlıktır yahu...
I-ıh yapmam.
Ne saygısızlığı yahu samimiyettir bu doğallıktır
reactiongifs.me/.../gag-jim-carrey-liar-liar.gif
...
Ağzına sıçsın demedik :D
Yuh be saygı yoksa sevgide olmaz
Ne alaka
Saygı sart diyorum
Osuruk olursa samimiyet olur=?
Iyi siz devam edin bu kafayla
Baban osurmuyo mu senin
Yanimizds yapmaz tuvalet denilen bisi var
Tuvalette osurup çıkan babaya saygılar öyle baba mı olur baba dedeiğin televizyonun karşısında zonk zonk koyar 😂😂
baba dediğin televizyonun karşısında zonk zonk koyar puahahahhaha olm gece gece güldürdün yaa D:D:D::D
osurugu bile mis gibi nede olsa alaman misteri
Hayır, sevgilim olsa yanında yapmam.
siz hemen evlenin😂
Ritim tutabildiğimizde evlenicez o aşamaya gelmedik daha 😂
hahahah😂ooo şimdi çalışmaya başlayın 1-2 haftaya onuda yaparsınız👍
O kadar kolay olsa keşke 😔
Hahahaha
var mı böyle ineksi çift ya da insanlar
Olsada ossura ossura uyusak. :)
Kokunca da gurmelik yapıyonuz heralde :D
Biz işemeli sıçmalı ayin yapıyoruz.
bide s*çaydın :D
Oha asla
10 yıl sonra tekrar konuşalım
Ay utanirim o ne oyle
hayır
Hayır mı yazık
ya pis kokarsaa.. :O
Koksun gül kokcak hali yok ya 😄
Olsada yellesek :D
Aga sen seviye kasmakta kız işlerine zaman ayırmamışsın galiba 😂😂
Aynen biz şeyimizi sokacak bir yuva bulamadık :D devletten yardım istiyoruz :D
Muhabbet boka sarmış burada.