Teşekkür ederim @livaneli
Hoşlandığınız biri size kardeşim dese, kardeş olduğunuzu düşünür müsünüz?
Teşekkür ederim @livaneli

En uyuz olduğum şey kardeşim diyen kız sanki aynı anneden dünyaya geldik
#GeceMuhafızı
13 Ocak, 2023 Cuma Saat 22.37
Kardeş ayağı g. t ayağı. Kadın duyarı kasarken de her kadını anamız, bacımız, kızımız yerine koymamızı isterler. O zaman hiçbir kızla seks yapamayız değil mi ama?😎
Kardeş, kanka ayağı çekene yol ver.
Aynen öyle 🤣🤣🤣
Üstü kapalı bir şekilde kırmadan "sana karşı bişey hissetmiyorum tamamen arkadaş gibi kalabiliriz ya da kalmasakta çok problem değil" anlamında söylenir güzel bir yöntem bence karşı taraf hislerini açmadan ne diycez senin bende gönlün var galiba ama bende yok hadi hoşçakal mı yani ya biz yanlış anladıysak al başına belayı sonradan gönlünü alması filan uzun iş o yüzden kardeşim denilince anlayın ve darılmayın kimse sizi sevmek zorunda değil sizde öyle tabi
Ama hayatta böyle yok kardeşim Yok kankam bilmem ne diyerek geçmiyor kimse kendini kandırmasın yani ben bugün kanka kardeş olup da evlenen insanlar da biliyorum ha tamam duygusal olarak bir şey hissetmez bir şeyler düşünmez anlarım ama kardeşim kelimesi bence saçma
Hissetmediği için kardeşim diyor ya zaten
Olabilir
Aynı anne, babadan olmadığım kimse kardeşim değildir ama kardeşim GİBİ olan arkadaşlarım var. Bu iki ayrımı iyi yapabilmek lazım. Hiçbirini yeni da tanımıyorum. Aramda bir şey olsa olurdu zaten.
İnanmayın bu laflara bi sevgili olmuştuk
Aynen öyle bende bunu diyorum
Uyuz oluyorum öyle diyenlere bende direk olarak aynı anneden mi doğduk diyorum
Cevap
14Cevap
Beklediğimiz bişi değil, bu açıdan hoş bir durum da değil tabi ki ancak eğer öyle demişse ve öyle görüyorsa yapacak bişi yok. Kardeşim deme sonra lazım olur mu diyelim. Yani ben kardeşim gibi görmem o öyle dedi diye ancak bu saatten sonra da yaklaşımım farklı olur artık.
İzin vermem buna. Kardeş, kanka ayağı etrafımda ol, benimle ilgilen ama benimle sevişme demek. İnsan kullanıyorlar resmen. Hoşlandığım kişi kardeş demekte diretirse hayatımdan çıkarırım.
Vallahi ben de direkt böyle kızlardan biri kardeşin yemeye başladım açık açık söylüyorum kardeşim kelimesini sevmediğimi
Demek ki gerçekten kardeşi olarak görüyormuş derim altından farklı bir şey aramam
Bana kardeşim deme potansiyeli olan birinden hoşlanmam
Bunu çoğu zaman bilemiyoruz ama birden diyorlar
Hissederim onu ben.
Doğrudur
Üzülürdüm hoşlanıyorsam mesafe koyardım bende sinir olurdum
Değerli yorumun için çok teşekkür ediyorum
:)
Takip ediyorum seni haberin olsun
Biliyorum sağolasin
Rahatsız olmam herkes kardeş hadisi şerif var bu konuda
Ama bazı insanlar kardeş kelimesini Müslüman olduğu için değil karşı taraf bir beklenti içerisinde olmasın diye kullanıyor
Hal ve hareketlerinden de belli olur zaten o
Aynen öyle ben de buna kızıyorum zaten o yüzden mesela direkt olarak söylüyorum aynı anadan doğmadık nereden kardeş oluyoruz diye
Hoşlandığım kadın bana kardeşim derse ilk önce bir donuklaşırım 5saniye sonra kendimi toplar Hayatıma devam ederim, kardeş olduğumuzuda düşünmem.
Özellikle kızlar bu konuda çok fenalar tipini beğenmeyince kanka dost kardeş ayağına öyle güzel yatıyorlar ki anlatamam profesyonelleşmişler daha ilk tanışmada hemen kanka kanka
Anında mesafe koyarım ve kafamda bitirmek için görüşmelere son veririm
Ben kardeş olduğumuzu düşünmüyorum derim Çünkü... falan filan
Aramızda ne aşk ne de artı 18 olmayacak mesajını üstü kapalı vermiş. Saygı duyarım
Yok rahatsiz olmam müslüman müslümanın kardeşidir hadisi şerif vardır
Rahatsız olmam
Ayetle sabit
İnananlar ancak kardestirler
Abi deme gün gelir kocan olur derim.
Artık hoşlanmam kırılırım
Açıkçası ben de hiç sevmiyorum yani tamam duygularını yoksa istemiyorsan söylersin ama başında tanıştığın birine direkt kardeşim diyerek konuya girmek kadar saçma bir şey yoktur
Başında dediyse sıkıntı yok ki
Yani şöyle bir şey mesela tanışıyorsun nasılsın falan demeye başlıyorsun direkt kardeşim yani o saçma geliyor
Niyetini baştan belli etmiş işte karşı taraf yanlış anlamasın diye
Ama belki tanısa kendisi de sevecek yani tanımadan düşüncelerini duygularını fikirlerini öğrenmeden bence doğru değil
Demek ki tanımadan sevmemiş bu normal değil mi bence üzme kendini takma bu kadar
Yok ya ben böyle bir durum yaşamadım da genel itibarıyla soruyorum zaten öyle bir şey diyen insanla dakikasını da iletişimi keserim
Mahvolurum kahrolurum...
Harbiden de çok kötü bir durum
O saatten sonra zorlamanın hiç bir yararı olmaz öyle kalması şart
Mesafe koyma ihtiyacı hissetmiş
Hayır kardeş olduğumu neden düşüneyim djsjs
o görebilir ama ben görmem :D
Hoşlanmam vazgeçerim.
Kardeş dediyse uzak durarım yapacak başka birseyde yok
Düşünmem
Sen beni neden engelledin
Demesin
Skandal jskss
Ne saçma bir soru
Demek ki saçma sorular bu sitede süper soru oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?