Beğendiğim birisi var ama nasıl konuşacağımı bilmiyorum. Ne yapmalıyım sizce🤔?

Arkadaşlar bir çocuk var kardeşimi okuldan almaya gittiğimde hep karşılaşıyoruz ve ben çocuğu beğeniyorum sadece beğenme sürekli göz göze geliyoruz çocuk telefonla konuşurken falan surekli benim 1 2 adim yanima geliyo ne zmaan kafami kaldırsam hep goz göze geliyoruz ama çocuk surekli telefonla konusuyo kiz arkadaşı olabilir diye düşündüm ama olsa niye boyle davransin yazdan beri bu sekilde cocukla tanismalimiyim sizce begeniyorum zaten ya da nasil tanisabilirim?

Beğendiğim birisi var ama nasıl konuşacağımı bilmiyorum. Ne yapmalıyım sizce🤔?
Cevapla