Atandım, eski sevgilimle son kez görüşmek istiyorum. Hata mı yaparım?

Ayrıldıktan sonra hep ben yazdım o görüldü attı. İkimizinde ilk ilişkisiydi.2 yıl sürdü. Ben gitmeden önce son kez onunla görüşüp buluşmak istiyorum. Sizce yazmalı mıyım?
Atandım, eski sevgilimle son kez görüşmek istiyorum. Hata mı yaparım?
Cevapla